ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

اهمیت دوربین مداربسته در زندگی

امروزه امنیت مقوله ای اساسی در اجتماع شهری و صنعتی به حساب می آید و اهمیت برقراری امنیت در محیط زندگی و محل کار به یکی از دغدغه های مهم افراد تبدیل شده است. به طور معمول اولین راه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۸ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه امنیت مقوله ای اساسی در اجتماع شهری و صنعتی به حساب می آید و اهمیت برقراری امنیت در محیط زندگی و محل کار به یکی از دغدغه های مهم افراد تبدیل شده است.

به طور معمول اولین راه های افزایش ایمنی استفاده از ابزار های مکانیکی قدیمی مانند دیوار های بلند و استفاده از پرچین های ضد سرقت یا بهره گیری از روشنایی زیاد در محیط اطراف میباشد که با گذشت زمان مشخص میشود که استفاده تنها از این روش ها کافی نبوده و نیاز به روش های نوین تری میباشد.
با توجه به کاربرد های فراوان دوربین مدار بسته در پیشگیری از جرم و همچنین پیگیری جرم انجام شده در بسیاری از اصناف نصب دوربین مدار بسته اجباری شده است، به عنوان مثال در قهوه خانه ها به دلیل تنش های فراوان بوجود آمده در این اماکن طی سال های گذشته استفاده از سیستم مدار بسته اجباری شده است، همچنین در طلا فروشی ها و صرافی ها به دلیل حجم بالای نقدینگی موجود در این صنف و امکان بالای سرقت.

اهمیت خرید اینترنتی

امروزه با توجه به مشغله های زندگی شخصی و درگیری های شرکت های بزرگ کاری شاید وقت کافی برای پیگیری تمام امور مربوط  به حفاظت و امنیت خود را برای مدیران نباشد.  در صورتی که از مهمترین اولویت های زندگی امروزه تامین امنیت و حفاظت است به همین دلیل خدمات فضای مجازی و اینترنتی جزو ویژگی های هر شرکت کاری بزرگ و موفق میباشد تا بتواند کارفرمایان خود را در صدر رضایت داشتن قرار دهند و هم چنین بتوانند برای وقت مشتری ارزش قائل شوند. در همین راستا در تمامی امور حداقل مشاوره غیر حضوری جزو اولویت های شروع یک پروژه کاری می باشد. داشتن بستر سایتی مناسب و با زبان گویا برای راهنمایی مراجعه کنندگان به وب سایت ، سرعت بالا ، بخش های تکمیلی جامع و به روز از ویژگی های یک بستر مناسب خرید اینترنتی میباشد که کارفرما را بی نیاز از حضور فیزیکی در ابتدای امر می نماید. شرکت الکامپ با داشتن نیروهای حرفه ای در زمینه توسعه وب سایت خود هر روزه بستر را برای ارتباط صمیمی تر با کارفرمایان آماده و گسترش می دهد جهت مشاهده محصولات و خرید دوربین مدار بسته میتوانید به اینجا مراجعه کنید.

خدمات اینترنتی دوربین مدار بسته 

شرکت الکامپ با داشتن یک سایت مرجع با میزان ورودی اعضا بالا برای اطلاع رسانی در حوضه صنعت دوربین مداربسته  و پرزانته محصولات خود به صورت انحصاری ، سعی می نماید آخرین اطلاعات به روز از دنیای تکنولوژی دوربین مداربسته به صورت مقالات را در اختیار مشتریان وعلاقه مندان خود قرار دهد .
مشتریان مورد نظر میتوانند لیست قیمت و اطلاعات ریز جزئیات دوربین مداربسته را که شامل معرفی کامل شرکت های سازنده دوربین های محصلات خود است را در وب سایت الکامپ مشاهده نمایند .
لذا بدون حضور فیزیکی در شعبات و فروشگاه های مستقیم وغیر مستقیم فروش دوربین مداربسته و شرکت الکامپ به راحتی میتوانید در منزل نشسته و در این زمستان دل انگیز با صرف یک لیوان چای داغ دوربین مورد نظر خود را پسندیده و دروقت خود صرفه جویی نمایند و یا با کسب اطلاعات برای پروژه های بعدی خود برنامه ریزی بنمایند .

مراحل خرید دوربین مدار بسته

در خدماتی دیگر کارفرمایان محترم میتوانید از طریق فضای مجازی و شماره های بخش فروش و مشاوره نیز بدون حضور فیزیکی اطلاعات مکانی پروژه مورد نظر را برای تهیه دوربین مداربسته را با ارسال عکس و نقشه های معماری و نیازها فردی و شغلی خود شرح داده و ارسال نموده تا مشاوران ما بر اساس نیاز شما و تخصص خود به صورت راه دور یک پیش فاکتور برای شما تنظیم کرده وهم چنین مشاوره در باره نقشه های اجرایی دوربین های مدار بسته محل مورد نظر شما ارائه دهند.

در این مقوله باید به اهمیت ارسال نقشه های معماری محل پروژه اشاره کرد لذا کارشناسان ما با در دسترس داشتن هرچه دقیقتر نقشه ها و اطلاع از حوضه کاری شما میتوانند به صورت فنی تر محل نصب دوربین های مدار بسته و تعداد آنها و علی الخصوص نوع دوربین های مدار بسته  را مشخص کنند .
برای ارسال نقشه ها نیز میتوان از فرمت نرم افزار اتوکد استفاده یا به صورت یک pdf  ارسال کرد  تا کارشناسان ما با بر روی نقشه شما پیش فاکتور اولیه اجرایی پروژه را شامل محل قرار گیری دوربین مدار بسته ، زاویه تحت پوشش دوربین مدار بسته و میزان پوشش دهی و هم پوشانی دوربین های مدار بسته کنار یکدیگر در دوربین های مدار بسته دید در شب و روز علامت گذاری کرده تا نقاط کور مشخص و پوشش دهی شود و برای شما ارسال  می نمایند .
الکامپ تمام سعی خود را مینماید تا بتواند در دنیای جدید امروزه از خدمات اینترنتی برای مشتریان خود غافل نشود، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت استعلام قیمت دوربین مدار بسته به سایت شرکت به نشانی  https://amniatcctv.com مراجعه نموده و با دیدی باز نسبت به خرید خود اقدام نمایید .

خرید دوربین مدار بسته شرکت الکامپ

شرکت الکامپ با داشتن مجوز رسمی از سوی اتحادیه صنف دوربین های مداربسته به شناسه صنفی ۰۴۶۷۱۲۷۳۲۳ و داشتن ۱۷ سال سابقه مفید در امر واردات ، مشاوره ، فروش و نصب دوربین مداربسته و سیستم های حفاظتی با استفاده از کادر مجربی که در اختیار دارد آماده است تا شما مشتریان گرامی در زمینه های مربوط به سیستم های حفاظتی / نظارتی نام برده همراهی کند.
تا به امروز شرکت الکامپ بیش از 4000 پروژه نصب دوربین های مدار بسته را با موفقیت پشت سر گذاشته است . این پروژه ها رضایت حداکثری مشتریان را به همراه داشته است، شرکت الکامپ با بیش از 17 سال تجربه در صنعت سیستم های امنیتی , حفاظتی و دوربین های مدار بسته بوده و همچنین دارای تمامی مجوز های لازم در این زمینه و دارای تقدیر نامه های فراوان از سوی اتحادیه صنف تولید کننده گان می باشد،  شرکت الکامپ دارای استاندارد ISO 9001 می باشد  این استاندارد به دنبال ایجاد سیستمی است که کیفیت را در سراسر سازمان مدیریت می کند .

جهت دریافت مشاوره از متخصصان شرکت الکامپ فقط کافیست با ما تماس گرفته و از مشاوره و بازدید کارشناسی ما بهره‌مند شوید، الکامپ نامی درخشان در صنعت سیستم‌های امنیتی با سابقه‌ای 17 ساله و بیش از 4000 پروژه موفق. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 88517900 و 88519200 تماس بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی