ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

8 دلیل برای خرید از مقداد آی تی

مقداد آی تی با سابقه ای بیشتر از 12 سال در حوزه کالای آی تی اعم از قطعات کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی موبایل و … کامل ترین مرجع برای خرید اینترنتی محصولات الکترونیکی و آی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مقداد آی تی با سابقه ای بیشتر از 12 سال در حوزه کالای آی تی اعم از قطعات کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی موبایل و … کامل ترین مرجع برای خرید اینترنتی محصولات الکترونیکی و آی تی است. در روزهایی که خرید اینترنتی جزئی از زندگی روزمره شده، اعتماد به یک برند مورد اطمینان برای خرید می تواند بسیار کارگشا باشد. هدف اصلی مقداد آی تی جلب رضایت مشتریان در تامین و ارسال کالاست، از آنجایی که قطعات کامپیوتری؛ قطعاتی حساس و تخصصی هستند کارشناسان فروش مقداد آی تی در تمام مراحل خرید با تمام صداقت بهترین راهنمایی ممکن را به خریداران ارائه می کنند.

با تغییر رویه خرید از خریدهای حضوری به خریدهای غیرحضوری و مشغله زیاد افراد؛ پیدا کردن یک مرجع مطمئن برای ثبت سفارش کمی پیچیده و گمراه کننده خواهد بود، از آنجایی که در هر صنف و حوزه کاری رقابت به نوعی شکل خواهد گرفت، مقداد آی تی با پشتوانه تخصص و مدیریت خود توانسته جز برترین فروشگاه های اینترنتی کشور قلمداد شود. با کمی گشت و گذار در فروشگاه مقداد آی تی از تنوع محصولات و موجودی آن شگفت زده خواهید شد، هر محصولی که در خرید حضوری حتی آن را نخواهید یافت مقداد آی تی به صورت آنلاین و بدون صرف هزینه زمانی و مالی؛ آن را برایتان در کمترین زمان ممکن ارسال خواهد کرد.

مزیت های خرید از مقداد آی تی در یک نگاه

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سبد کامل محصولات
  • گارانتی اصالت کالا
  • پایین ترین قیمت بازار
  • ضمانت و عودت وجه تا 7 روز
  • تخفیف وفاداری
  • شرایط اقساطی ویژه
  • به روز ترین تحلیل های دنیای آی تی

چرا از مقداد آی تی خرید کنیم؟

پشتیبانی سریع و همه روزه

در هر مرحله ای از خرید که باشید برای کسب اطلاعات در مورد محصول مورد نظر یا اطلاع از روند ارسال کالا می توانید از پشتیبانی مقداد آی تی استفاده کنید. کارشناسان پشتیبانی مقداد آی تی همه روزه و به صورت بیست و چهار ساعته؛ به صورت تلفنی، چت آنلاین و حساب کاربری اینستاگرام (@Meghdadit) در حال خدمات رسانی به مشتریان خواهند بود. در مراحل نصب و راه اندازی، مشاوره قبل از خرید و یا در صورت بروز هر گونه مشکلی متخصصین مقداد آی تی با صبوری پاسخگو خواهند بود.

مجموعه کاملی از محصولات

تنوع در یک فروشگاه اینترنتی و داشتن حق انتخاب های مضاعف منجر به انتخابی آگاهانه خواهد شد، مقداد آی تی به عنوان پر تنوع ترین فروشگاه محصولات آی تی در بین دیگر فروشگاه های موجود سعی در پوشش تمام سلایق و عرضه انواع برندهای موجود را دارد؛ هر آنچه از قطعات کامپیوتری، تجهیزات شبکه و انواع گوشی های هوشمند را انتظار دارید در مقداد آی تی خواهید یافت.

بررسی همه جانبه کالاها

برای نهایی کردن یک خرید مناسب؛ مقایسه و بررسی تمام کالاهای هم دسته بسیار کارگشا خواهد بود، مقداد آی تی با گرد هم آوردن مجموعه ای هدفمند سعی دارد به طور تخصصی تمام کالاهای آی تی را موشکافانه بررسی کند تا مخاطبان به راحتی بتوانند خریدی ایمن و راحت را تجربه کنند. مجله تکنولوژی مقداد آی تی به عنوان مرجعی دسته اول از برترین اخبار و محتوای دنیای آی تی؛ در اختیار کاربران است تا بتوانند به سادگی به اخبار روز دنیا دسترسی پیدا کنند. یکی از فاکتورهای مهم در یک مجله تکنولوژی وجود راهنماهای خرید و بررسی برترین های بازار است که مقداد آی تی در مجله خود به آن مفصلا پرداخته است.

گارانتی اصالت کالا

محصولات عرضه شده در مقداد آی تی همگی اصل هستند و به هیچ عنوان کالای غیر اصل در این فروشگاه جای نخواهد داشت. با بررسی تمام محصولات مقداد آی تی به این نتیجه خواهید رسید که فرآیند تایید و راه یابی به این فروشگاه به سادگی نخواهد بود. چه کالاهای کوچک و چه محصولات بزرگ از یک فلش مموری تا لپ تاپ، کیس های اسمبل شده و … همگی با گارانتی به دست شما خواهند رسید.

منصفانه ترین قیمت در تمام بازار

با یک بار مقایسه محصولات موجود در مقداد آی تی با تمام اجناس موجود در بازار چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری در خواهید یافت که چه میزان سود از خرید خود توسط مقداد آی تی نصیبتان می شود؛ پایین ترین قیمت محصولات در بازار امری است که کمتر فروشنده ای در بازار پر نوسان امروز به آن تن می دهد. در مجموعه مقداد آی تی تنوع بالایی از محصولات را با کمترین قیمت ممکنه خواهید یافت کافی است سفارش خود را ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن پروسه ارسال برایتان شکل گیرد.

ضمانت 7 روزه

یکی از دلایلی که موجب می شود خرید اینترنتی علامت های سوال بزرگی را در ذهن خریدار ایجاد کند؛ مراتب بعد از خرید خواهد بود. شما بعد از رسیدن مرسوله ای که از مقداد آی تی خریداری کرده اید؛ در صورت باز نکردن آن می توانید بدون هیچ دلیلی آن را مرجوع کنید. از زمانی که محصول به دست شما می رسد تا یک هفته برای مرجوع کردن کالا زمان در اختیار خواهید داشت. در زمان مرجوع کالا وجه بدون کم و کاست عودت داده می شود.

شرایط ویژه اقساطی در مقداد آی تی

در مقداد آی تی به دو شیوه می توان خرید کرد، نقدی و اقساطی. یکی از مزیت های یک فروشگاه اینترنتی سهولت در پرداخت است که مقداد آی تی با ایجاد شرایط اقساطی و بازپرداخت آسان؛ به این موضوع جامه عمل پوشانده است.

تخفیف های بدون قرعه کشی

از محبوب ترین تخفیف‌های موجود در بازار آی تی را می توان تخفیف وفاداری مقداد آی تی دانست؛ شما بعد از خرید هر نوع محصولی از مقداد آی تی می توانید با عکس گرفتن از محصول و انتشار آن در شبکه های اجتماعی و تگ کردن " مقداد آی تی " بدون هیچ قرعه کشی در خرید بعدی خود از بن تخفیف 50 هزار تومانی استفاده کنید. تخفیف وفاداری در بین مشتریان وفادار مقداد آی تی از محبوبیت بالایی برخوردار است؛ برای اطلاع از تمام اخبار مقداد آی تی می توانید به شبکه های اجتماعی آن نیز سری بزنید. همچنین میتوانید با جستجو کردن "مقداد آی تی" در گوگل وبسایت این فروشگاه اینترنتی را پیدا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • shila_25@yahoo.com
    shila_25@yahoo.com | ۱۶ شهریور ۱۴۰۲

    با سلام
    تجربه خرید من این بود که موجودی سایت شون حقیقی نیست. سفارش من رو نتونستن تامین کنند و جالب تر اینکه انصراف هم قبول نمیکردن. با منت انصراف زدن و الان گیر عودت دادن پول هستیم و دائم بهانه میارند. ولی تا تهش میرم، شکایت و هر چی که باشه

    • dashakol
      dashakol | ۲۰ شهریور ۱۴۰۲

      صد در صد موافقم، موجودیشون واقعی نیست. الان دو هفته هست خرید کردم هنوز ارسال نکردن جوابای سربالا میدن. اول پول مردم رو جمع میکنن بعد میرن سراغ خرید.

  • Mehdi ghanbari
    Mehdi ghanbari | ۱۵ بهمن ۱۴۰۱

    سلام وقت بخیر ، من یک مانیتور ۳۲ اینچ سفارش دادم ، بخاطر تحویل سالم و تست مراجعه حضوری رو انتخاب کردم .موقعی که تو انبار دستگاه رو آوردن داخل کارتن بود و درخواست کردم دستگاه رو باز کنن و تست و تحویل نمایند.که مسئولین انبار گفتن داخل کارتن هست دیگه مهلت تست هم داره چیو تست کنن و همونجور به من تحویل دادند.
    مانیتور رو برای پسرم گرفته بودم که منزل که رسیدیم و بازش کردیم دیدم گوشه صفحه اش آسیب دیده (احتمالا قبل از تحویل به من تو حمل آسیب دیده یا ریپک بوده) بلافاصله دستگاه رو به شرکت جهت رفع مشکل مرجوع کردم که اولش قول دادن پیگیری کنن بعدا با کمال بی ادبی گفتن هر جا آسیب دیده به ما ربطی نداره و تقصیر خودته ،میگم من که حضوری اومدم چرا بازش نردین تست و تحویل کنید!!
    فعلا که اسیر شکایت تو جاهای مختلفم باید کلی هزینه و وقت بزارم شاید حقم رو بگیرم ،
    اینم بدترین تجربه من تو خرید!!

  • Ahmadrezaest
    Ahmadrezaest | ۱۶ شهریور ۱۴۰۱

    من بهمن پارسال یه لپتاپ ایسوس به قیمت ۵۷ م از این سایت سفارش دادم بعد از یک هفته ارسال نشدن پیگیری کردم اول که خیلی خیلی بد رفتار کردن پشتیبانیشون و انگار طلبکار بودن ازم و جواب سربالا میدادن میگفتن ارسال شده و مشکل از پسته از پست هم پیگیری کردم میگفتن چیزی به دست پست ندادن و حتی یکی از اپراتورای پست گفت که این فروشگاه سابقه داره تو این قضیه ارسال نکردن خلاصه شد دوهفته و ارسال نشد ودیگه جواب تلفنمو نمیدادن با یه خط دیگه زنگ زدم و جواب دادن و گفتن لپ تاپت گم شده تو پست، برو ازشون خسارت بگیر به ما هیچ ربطی نداره منم هرچی از پست پیگیری میکردم میگفتن این فروشگاه چیزی تحویل پست نداده که بخواد مفقود بشه منم شروع کردم به تهدید که میخوام شکایت کنم به پلیس فتا و اگر مدرکی دارید که دادید دست پست برام بفرستید که هیچی نفرستادن خلاصه تقریبا یک هفته بعد که من دنبال کارای شکایت بودم از پشتیبانیشون زنگ زدن که لپ تاپت ارسال شده خداحافظ حتی نزاشت من صحبتی بکنم بعد از یک هفته هم که لپتاپ با یه کارتن پاره و کثیف و با یه بسته بندی افتضاح که کارتن خود لپتاپم هم پاره شده بود به دستم رسید و البته با یه گارانتی فرمالیته که حتی اسمشم تو گوگل سرچ میکنم چیزی نمیاد این فروشگاه کلاهبردار مفتی هم چیزی داشت نگیرید به این کامت جواب دادنشونم نگاه نکنید پولو که بگیرن دیگه شما رو نمیشناسن

    • dashakol
      dashakol | ۲۰ شهریور ۱۴۰۲

      متاسفانه فریب قیمت کمترشو خوردم و یه مدلی رو گذاشته بود که جای دیگه نداشت، عجله داشتم موقع خرید اگه یک ساعت بیشتر وقت گذاشته بودم و نظرات مردم درباره این فروشگاه کلاه بردار رو قبل از خرید میخوندم هرگز خرید نمی‌کردم. الان ۱۰ برابر اون داره وقتمو میگیره و مداوم تو صف تلفن پشتیبانی این شرکت مسخره هستم.

    • dashakol
      dashakol | ۲۰ شهریور ۱۴۰۲

      برای شکایت از مقداد آی تی به سامانه رسیدگی به شکایات مراجعه کنید اینم لینکش
      comp.ecsw.ir
      اون لینکی که روی اینماد گذاشته شکایت جدید قبول نمیکنه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی