ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چرا برای مشاوره آنلاین پزشکی، طب‌کال را انتخاب کنیم؟

حالا دیگر به مدد کرونا نیاز به مقدمه چینی نیست. اغلب افراد کمابیش به این نتیجه رسیده‌اند که بسیاری از مسائل پزشکی نیاز به مراجعه حضوری به مراکز درمانی ندارد. اما اوایل سال 98 که ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

حالا دیگر به مدد کرونا نیاز به مقدمه چینی نیست. اغلب افراد کمابیش به این نتیجه رسیده‌اند که بسیاری از مسائل پزشکی نیاز به مراجعه حضوری به مراکز درمانی ندارد. اما اوایل سال 98 که «طب‌کال» فعالیت خود را شروع کرد، ویزیت غیرحضوری خرق عادت بود. بعد از شیوع کرونا، به واسطه تعطیلی مطبها ارتباط بسیاری از بیماران با پزشکان مختل شد. هر کس شماره تلفن پزشکی را در گوشی خود داشت، از همکلاسی دبیرستان تا همسایه قدیمی شروع به پرسیدن سوالهای پزشکی خود کرد. و در این میان بود که سیستم‌های مختلف مشاوره آنلاین پزشکی قدم به عرصه نهادند. در چنین شرایطی که بازار عرضه گسترش پیدا کرده، دیگر موضوع صرفا وجود یک سیستم ارتباط پزشک و بیمار نیست، بلکه این سوال مطرح می‌شود که کدام سیستم؟ و چرا؟

کدام سامانه قابل اعتمادتر است؟ کدام رابط کاربری ساده‌تری دارد؟ پشتیبانی کدام اپلیکیشن در اسرع وقت پاسخگوست؟ و از همه مهم‌تر پزشک معتمد من با کدام سیستم همکاری دارد؟

چرا طب‌کال؟

چون در میان کسانی که مدیریت طب‌کال را بر عهده‌دارند،  از مدیر فنی ناظر بر تیم برنامه‌نویسی گرفته، تا پشتیبانی طب‌کال، پزشکان حضور دارند. کسانی که به ویژگی‌های حیطه سلامت واقف اند. اهمیت اخلاق پزشکی را می‌دانند، و اطلاعات پزشکان و بیماران را با بالاترین درجه امنیت محافظت‌می‌کنند. همین موضوع باعث‌شده که طب‌کال مورد اعتماد بسیاری از اساتید دانشگاه‌های معتبر پزشکی سراسر کشور باشد. کسانی که نامشان در هیچ یک از سیستم‌های دیگر به چشم‌نمی‌خورد.

نکته دیگر، سیستم دقیق انتخاب پزشک در طب‌کال است. اطلاعات و کلیه سوابق پزشکان در طب‌کال در یک سلسله فرایند با اطلاعات سازمان نظام پزشکی مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرند، تا اطلاعات مندرج در سامانه با واقعیت منطبق باشد.

معرفی اپلیکیشن و سایت سلامت طب‌کال

برای ارتباط با بیش از سیصد پزشک، ماما، روانشناس و کارشناس تغذیه از 50 تخصص‌ و فوق تخصص مختلف، به وبسایت Tebcall سر بزنید. اپلیکیشن اندروید طب‌کال  نیز از کلیه استورهای معتبر (گوگل پلی، کافه بازار و مایکت) و یا به صورت مستقیم از سایت به صورت رایگان قابل دانلود است. با دانلود اپلیکیشن طب‌کال بر روی گوشی تلفن همراه، نه تنها صدها پزشک به نزدیکی یک کلیک در دسترس شما قرار می‌گیرند، بلکه می‌توانید از بسیاری از خدمات دیگر مرتبط با سلامتی، از خدمات پرستاری در منزل گرفته، تا ویزیت پزشک در منزل، و خدمات آزمایشگاهی و نمونه‌برداری در محل استفاده‌کنید. با طبکال شما می‌توانید سوالات خود را به صورت متن نوشتاری و صوتی(ویس) برای پزشک ارسال کرده، جواب آزمایشات و نتایج تصویربرداری خود را الصاق‌کرده، و در کوتاهترین زمان به جواب برسید. همچنین می‌توانید با پزشک خود ویزیت تصویری آنلاین داشته‌باشید، بی آنکه رفت و آمدهای غیرضروری و حضور در مراکز درمانی پرخطر را به خود تحمیل‌کنید.

چگونه از خدمات سامانه سلامت طب‌کال استفاده‌کنم؟

کافی است وارد وبسایت طب‌کال شوید، یا اپلیکیشن آن را روی گوشی خود نصب نمایید. با وارد کردن شماره همراه خود، و دریافت پیامک تایید، شما عضو طب‌کال می‌شوید.

رابط کاربری اپلیکیشن طبکال بسیار ساده و کاربردی است. برای دریافت مشاوره از طبکال می‌توانید مستقیما به لیست مشاوران مراجعه‌کرده، و پزشک، یا مشاور مدنظر خود را انتخاب کنید، یا اگر مطمئن نیستید از چه پزشک یا تخصصی مشورت بگیرید، می‌توانید در بخش «ثبت مشاوره» از لیست بیماریها و خدمات متنوع، تخصص مرتبط با سوال خود را یافته و پزشکان پاسخگو در این زمینه را بیابید. در این بخش فیلترهای «سطح پزشک» (عمومی/متخصص)  و «استان» نیز شما را در یافتن بهتر پزشک مدنظرتان کمک‌می‌کند.

در بخش پروفایل می‌توانید اطلاعات سلامت خود را وارد کنید، از قد و وزن، تا گروه خونی، و سوابق بیماری‌ها و داروهای مصرفی. تکمیل این اطلاعات در کنار سوابق مشاوره‌ای شما که همیشه در حساب کاربری‌تان در دسترس است، حکم یک پرونده سلامت آنلاین را دارد، که در هر زمان و مکان در اختیار شماست.

شما همچنین در بخش مقالات سایت و اپلیکیشن می‌توانید به محتوای آموزشی به روز در زمینه‌های مختلف بهداشت و سلامت دسترسی پیدا کنید.

سایر خدمات سامانه سلامت آنلاین طب‌کال

از دیگر خدمات سامانه طبکال، خدمات «نوبت دهی آنلاین» مطب‌ها و مراکز درمانی است. سامانه نوبت‌دهی طب‌ کال با قابلیت دریافت و ویرایش نوبت در هر ساعت شبانه‌روز گام دیگر طب‌کال برای سهولت دسترسی کاربران به خدمات درمانی است.

نمی‌توانید تشخیص دهید سرفه‌های فرزندتان از آلرژی فصلی‌است یا کرونا؟ قصد بارداری دارید و نمی‌دانید انجام چه آزمایشاتی پیش از بارداری ضروری است؟ نگران تداخل داروی جدید پروستات پدرتان با داروهای قلبی اش هستید؟ همین حالا وقت درخواست مشاوره از طب‌کال است! بر روی کاناپه محبوبتان در منزل بنشینید و در حالی که از فنجان چای تازه‌دمتان در کنار خانواده لذت می‌برید، سوالات پزشکی خود را با متخصصین طب کال در میان بگذارید.

طبکال پزشک همراه شما، در هر زمان و هر مکان.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • aida.aghsaie
    aida.aghsaie | ۲۹ بهمن ۱۳۹۹

    من چندین بار از طریق طبکال با پزشکان مختلف ارتباط گرفتم. واقعا سیستم خوب و قابل اعتمادی ئه

مطالب پیشنهادی