ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

نگران کسب و کار خود نباشید، دیجیتال مارکتینگ کرونا را شکست می‌دهد

در این یک سال اخیر عمده ی کسب و کارها با چالش های زیادی رو به رو بودند و دچار افت و خیزهایی شدند که ضرر های غیر قابل جبرانی را به همراه داشته است. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در این یک سال اخیر عمده ی کسب و کارها با چالش های زیادی رو به رو بودند و دچار افت و خیزهایی شدند که ضرر های غیر قابل جبرانی را به همراه داشته است. با شیوع کرونا خیلی از مردم خانه نشین شدند و کم‌تر سراغ خرید رفتند. همین موضوع باعث کساد فروشنده ها در فروش محصولات و یا کم شدن تقاضا برای ارائه دهندگان خدمات شده است. 

اما در این بین گروه‌های شغلی که کسب و کار آنلاین داشتند و با مشتریان خود به صورت اینترنتی ارتباط برقرار می کردند، سود زیادی بردند و یک جورایی کرونا حتی به نفع آنان بود.

خیلی از صاحبین کسب و کارهای سنتی از این پشیمان اند که چرا از همان اول به فکر فعالیت در دنیای آنلاین برای شغل خود نشده اند. اما هنوز هم دیر نشده است. هم کرونا هست و هم بدون کرونا هم آنلاین شدن کسب و کار یک ضرورت است.

قدم اول را محکم بردارید

از چند سال اخیر بیشتر کسب و کار ها و مشاغل سایتی را سفارش داده‌اند و هیچ درآمدی به صورت مستقیم از آن نداشتند و فقط گوشه ی دنیای اینترنت خاک می‌خورد. صرفاً داشتن سایت بدون هیچ تبلیغاتی و یا سئو کارآمد نخواهد بود. برای اینکه سایت شما دیده شود و ورودی زیادی را داشته باشد، نیاز است که تو چشم مردم باشید. یکی از راه‌های تو چشم بودن، بودن در صفحه ی گوگل بخصوص در صفحه ی اول است.

برای بودن در صفحه ی اول گوگل و یا بودن در دو سه لینک اول دو راه پیش روی شماست.

راه اول، چاشنی صبر با درآمد بلندمدت

مجموعه فعالیت‌هایی وجود دارند که سایت را برای موتورهای جستجو بهینه کرده و باعث داشتن رتبه ی خوب در گوگل می شوند. به این کلیه ی این فعالیت ها، سئو سایت می گویند. سئو پروسه‌ای چند ماهه ای است که طی آن با مشخص کردن چند کلمه کلیدی اصلی مانند: خرید کفش، درخواست لوله بازکن واستراتژی سایت شما چیده می‌شود و با سرچ این کلمات سایت در صفحه اول دیده می شود. همچنین سئو را هرکس خودش نیز می‌تواند انجام دهدکه نیازمند پیش درآمدهایی است. آموزش سئو و یادگیری دوره ای می‌تواند فرصت خوبی برای شما باشد تا خودتان سایت خود را بهینه کنید. شما از کسب و کار خود آگاهی بیشتری دارید و این کمک بسیار بزرگی برای شماست.

راه دوم، بسرعت لینک یک گوگل می روید

همان‌طور که گفتیم، سئو ممکن است چند ماه طول بکشد تا نتیجه دهد و زمانبر است. اگر کمپین ویژه ای دارید و یا محصولاتی خاصی را می فروشید که می‌خواهید به سرعت در لینک های بالای گوگل باشید، تبلیغات در گوگل راه حل مناسبی برای شما است. 

با راه اندازی کمپین ادورز و پرداخت پول به خود گوگل، صفحات سایت شما در بین لینک های صفحه یک گوگل قرار می‌گیرد و مشتریان زیادی را دریافت می کنید.  

همچنین در کنار سئو و ادورز گوگل می توانید فعالیت های مستمر و مفیدی در شبکه های اجتماعی داشته باشید. با مدیریت شبکه های اجتماعی به صورت درست و اصولی توسط افراد متخصص می توانید ترافیک زیادی را از آن سمت دریافت کنید.

در این چند سال اخیر آژانس های دیجیتال مارکتینگ فراوانی کار خود را آغاز کرده‌اند و خدمات زیادی را ارائه می دهند. اما آنچه آن‌ها را از هم متمایز می‌کند تجربه ی کاری و نمونه‌های موفقی است که در این چند ساله به آن‌ها رسیده اند. کمپین های تبلیغاتی که راه اندازی کرده‌اند و نتایج ویژه ای نیز که در آخر به آن رسیده اند و همچنین فعالیت‌های مستمر در شبکه‌های اجتماعی و یا همان بحث سئو و گوگل ادورز. قبل از انتخاب یک آژانس مهم است که تمامی ویژگی و سابقه ی کاری آن ها را بررسی کنید و سپس تصمیم بگیرید. آژانس دیجیتال مارکتینگ تابان نیز یکی از آنهاست. این آژانس با پرسنلی حرفه‌ای کار خود را آغاز کرده است و همواره پروژه ها یکی پس از دیگری با موفقیت جلو می برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی