ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید اقساطی قطعات کامپیوتر در مقداد آی تی

یکی از پرفروش‌ترین بازارهای محصولات دیجیتال و دنیای تکنولوژی، بازار فروش انواع قطعات کامپیوتر مانند پردازنده، کارت گرافیک، مادربرد، رم و سایر سخت افزارهای کامپیوتری است. تعدد قطعات و برندهای سازنده آن‌ها، ویترین کلی این ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از پرفروش‌ترین بازارهای محصولات دیجیتال و دنیای تکنولوژی، بازار فروش انواع قطعات کامپیوتر مانند پردازنده، کارت گرافیک، مادربرد، رم و سایر سخت افزارهای کامپیوتری است. تعدد قطعات و برندهای سازنده آن‌ها، ویترین کلی این بازار شلوغ‌تر از ویترین سایر محصولات مانند گوشی هوشمند، دوربین عکاسی دیجیتال، تبلت، لپ تاپ و حتی لوازم جانبی کامپیوتر مانند کیبورد، کرده است.

در این بازار شلوغ بسیاری از فروشندگان غیر معتبر اقدام به فروش قطعاتی متفرقه و غیر اصل کرده‌اند و محصولاتی بی کیفیت را به مشتری می‌فروشند، در چنین اوضاعی انتخاب فروشگاهی معتبر که کالاهای اصل را همراه با کارت گارانتی عرضه می‌کند اهمیت پیدا می‌کند.

فروشگاه مقداد آی تی با تجربه بیش از ده سال فروش محصولات دیجیتال به ویژه فروش انواع قطعات کامپیوتری، محصولاتی با کیفیت را همراه با کارت اصالت کالا به فروش می‌رساند. این فروشگاه با توجه به بالا رفتن قیمت محصولات دیجیتال و با در نظر گرفتن شرایط خرید اقساطی، تسهیلاتی مناسب نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته تا علاوه بر عرضه کالا با کیفیت، محصولات خود را با قیمتی مناسب، در اختیار تمامی مشتریان قرار دهد.

مقداد آی تی فروشگاهی با بیشترین تعداد کالا دیجیتال

فروشگاه مقداد آی تی با بیشترین تعداد کالای موجود مرجعی کامل برای خرید انواع محصول دیجیتال است. در فروشگاه مقداد آی تی کالاهایی با میزان تقاضا بالا مانند گوشی هوشمند نیز عرضه شده و دیگر کالاهای دیجیتال مانند انواع لپ تاپ از برندهای مختلف، کامپیوتر و تمامی قطعات مختلف آن به همراه انواع لوازم جانبی مربوط به آن مانند کیبورد، اسپیکر، ماوس و مانیتور، انواع مدل‌های مختلف تبلت، دوربین عکاسی دیجیتال به همراه لنز‌های گوناگون، کنسول‌های بازی، کیس کامپیوتر، گجت‌های پوشیدنی مانند ساعت هوشمند و انواع ماشین‌های اداری، در این فروشگاه معتبر عرضه می‌شود. مقداد آی تی بسیاری از کالاهای جدید برندهای مختلف را سریع‌تر از سایر فروشگاه‌ها عرضه کرده و جدیدترین محصولات تکنولوژی را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

عرضه انواع قطعات کامپیوتر از برترین برندهای جهان

شرکت‌های مختلفی قطعات مورد نیاز برای کامپیوتر را تولید می‌کنند و هر یک از کالاهای تولید شده توسط این شرکت‌ها به لحاظ کیفیت و عملکرد با دیگری تفاوت دارد. خرید قطعه مناسب بر اساس عملکرد و نیاز کامپیوتر اهمیت بسیاری داشته و نمی‌توان از هر مدل و برند قطعاتی برای تمامی کامپیوترها استفاده کرد. از این رو برای تهیه قطعه مورد نظر و متناسب با سیستم شخصی هر فرد نیاز به فروشگاهی با کامل‌ترین مجموعه کالا و قطعه کامپیوتری است.

فروشگاه مقداد آی تی با در بر داشتن انواع قطعات کامپیوتری مانند انواع پردازنده، مادربرد، کارت گرافیک، رم و سایر سخت افزارها از برندهای مختلف جهانی، مرجعی مناسب برای تهیه هر مدل قطعه از هر برند مورد نظر است. مقداد آی تی محصولات برندهایی مانند اینتل، ایسوس، AMD، لنوو، MSI، گیگابایت انویدیا را عرضه کرده و انواع قطعات تولید شده توسط این برندها را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

مزایا خرید کالا از فروشگاه مقداد آی تی

خرید از مقداد آی تی علاوه بر دسترسی به تمامی کالاهای برندهای مختلف، مزایا بسیار دیگری نیز دارد. تمامی کالاهای موجود در این فروشگاه دارای برگه اصالت کالا است؛ بنابراین خرید هر نوع کالا از مقداد آی تی این اطمینان را به خریدار داده که کالایی اصل را خریداری کرده است.

ارائه کارت گارانتی و خدمات پس از فروش نیز دیگر مزیت خرید از مقداد آی تی است؛ مقداد آی تی تمامی محصولات خود را با توجه به نوع آن گارانتی کرده و در صورت خرابی آن مشتری می‌تواند از ضمانت و عودت وجه تا ۷ روز استفاده کرده و نگران هدر رفتن سرمایه خود نباشد.

پشتیبانی 24 ساعته و پاسخگویی کارشناسان فنی فروشگاه و ارائه تخفیف وفاداری پس از هر خرید تنها خدماتی است که به خریداران مقداد آی تی تعلق می‌گیرد. فروشگاه آنلاین مقداد آی تی در بیشترین روزهای سال دارای تخفیف‌های ویژه بر روی اکثر کالاهای خود بوده و می‌توان با قیمت‌های باورنکردنی محصول مورد نظر خود را از سبد کامل محصولات مقداد آی تی با پایین‌ترین قیمت نسبت به کل بازار دریافت کرد. آخرین مزیت خرید از فروشگاه مقداد آی تی، خریداری محصول با استفاده از شرایط اقساط کالا است که هزینه بسیاری را می‌تواند برای مشتریان حفظ کند.

شرایط خرید اقساطی قطعات کامپیوتر و سایر محصولات دیجیتال

فروشگاه مقداد آی تی مزایا مختلفی را برای خریداران خود در نظر گرفته است و یکی از این مزایا مهم امکان خرید اقساطی کالا است. شرایط اقساطی دریافت کالا از این فروشگاه توسط سایت لندو ممکن شده و با مراجعه به این سایت و خرید اعتبار می‌توان هر نوع کالا را از فروشگاه مقداد آی تی به صورت قسط بندی شده خریداری کرد.

برای شروع تنها کافیست یه سایت لندو مراجعه کرده و پس از انتخاب فروشگاه مقداد آی تی در بخش جستجو فروشگاه وارد صفحه خرید اقساطی این فروشگاه شوید. برای خرید قسطی کالا از مقداد آی تی بایستی در ابتدا درخواست اعتبار کرده و پس از دریافت کد اعتباری خرید اقساطی از لندو و ثبت آن در سایت فروشگاه مقداد آی تی در قسمت کد تخفیف فروشگاه خرید خود را انجام دهید.

در حال حاضر سود دریافتی هر قسط در فروشگاه مقداد آی تی با خرید کالا با استفاده از چک 23.96 درصد و با استفاده از سفته 26.96 درصد است. لندو شرایط مناسبی برای خرید از فروشگاه مقداد آی تی را در اختیار مشتریان قرار داده که می‌تواند مورد استفاده افراد بسیاری قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alirezatha
    alirezatha | ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

    یکی از بدترین فروشگاه های لوازم کامپیوتر بسیار بی اعتبار و غیر قابل اعتماد

  • shervin114
    shervin114 | ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

    خرید قسطی انجام بدی و اون وقت جنسی معیوب و مشکل دار با سود و بهره بانکی برسه دستت بدون پشتیبانی و جوابگویی فروشنده .
    خریداران باید یک جستجوی با کلید واژه مقداد آی تی انجام بدهند تا حقیقت امر روشن بشه .

مطالب پیشنهادی