ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ردمی نوت 9 میان‌رده‌ای با قابلیت‌های بالا

اگر به دنبال یک گوشی میان‌رده هستید، گوشی‌ شیائومی ردمی نوت 9 می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. در اولین برخورد با یک گوشی، نخستین نکته‌ای که توجه را جلب می‌کند، ظاهر گوشی است. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر به دنبال یک گوشی میان‌رده هستید، گوشی‌ شیائومی ردمی نوت 9 می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. در اولین برخورد با یک گوشی، نخستین نکته‌ای که توجه را جلب می‌کند، ظاهر گوشی است. ردمی نوت 9 شیائومی با طراحی ویژه‌ی خود تجربه‌ای از داشتن یک گوشی زیبا را به ارمغان ‌آورده است. این گوشی در رنگ‌های مشکی( Onyx Black)، طوسی(Midnight Grey)، سبز(Forest Green) و سفید(Polar White) در بازار عرضه شده است.

ردمی نوت 9 سبک‌وزن با وزنی معادل 199گرم و ابعاد 162.3*77.2*8.9میلی‌متر، دارای صفحه‌نمایشی لمسی خازنی با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ و تراکم پیکسلی 395 است.اگر برای شما مهم است که صفحه‌نمایش گوشی چه‌مقدار از کل گوشی را اشغال کرده، باید بگوئیم که صفحه‌نمایش 6.53 اینچی ردمی نوت 9، با گرفتن 83.5% از بدنه، محدوده‌ی تصویر خود را گسترده‌تر کرده است.

شیائومی در ردمی نوت 9  از صفحه‌ی  FHD+ و DotDisplay استفاده  کرده که رزولوشن 2340x1080 را پشتیبانی می‌کند. این گوشی میان‌رده، برای امنیت و محافظت گوشی در برابر خراشیدگی با اجسام از گوریلاگلس 5  استفاده کرده تا صفحه‌ی گوشی محافظت شود.

پس از ظاهر اولیه‌ی گوشی، آن‌چه که بیشتر برای ما مهم است، دوربین آن است. ردمی نوت 9 از چهار دوربین در پشت بدنه بهره برده است. این چهار دوربین که در قابی مربعی شکل جای گرفته‌اند، شامل دوربین اصلی 48مگاپیکسلی با میدان دید 79.4 درجه می‌باشد. در کنار این دوربین، دوربین زاویه دید فوق عریض 8مگاپیکسلی قرار دارد که می‌تواند تا 118 درجه میدان دید را پشتیبانی کند. همچنین دوربین تله‌ ماکرو و دوربین عمقی هر دو 2مگاپیکسل هستند. این چهار دوربین علاوه‌بر عکاسی قابلیت خلق ویدئوهای زیبایی از لحظات زندگی شما را دارند؛ چراکه ردمی نوت 9 می‌تواند ویدئوهایی P  1080، P  720 و نیز ویدئوی حرکت آهسته با کیفیت P  720 را ضبط کند.

اگر به دنبال خصوصیات ویژه‌ی عکاسی و فیلمبرداری درگوشی‌های هوشمند هستید، ردمی نوت 9 به شما این ویژگی‌ها را ارائه می‌کند. ویژگی‌هایی چون حالت منشوری، واتر مارک، زیباسازی هوشمند، اصلاح لبه‌ها در زاویه‎‌ی دیدعریض، شناسایی چهره، تایمر، پرتره، ویدئوی سینمایی و غیره.

با رشد و درخواست روزافزون تکنولوژی عکاسی سلفی، شیائومی با استفاده از دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی خود در ردمی نوت 9، به جریان این پیشرفت پیوسته است. این دوربین علاوه‌بر ثبت تصاویر با کیفیت بالا، به شما اجازه می‌دهد تا تصویربرداری سلفی نیز انجام دهید؛ چنین خصوصیاتی در کنار ویژگی‌های سلفی پانوراما، تشخیص هوشمند سایه  در حالت زیباسازی، عکاسی و بستن شاتر با اشاره‌ی کف دست و بسیاری ویژگی‌های دیگر، آن را به دوربینی بی‌نظیر در میان‌رده‌ها تبدیل کرده است.

از شاخص‌های دیگر برای خرید یک گوشی، ظرفیت باتری آن است. ردمی نوت 9 با باتری 5020 میلی‌آمپری خود از شارژ سریع 18 وات پشتیبانی می‌کند. همچنین این امکان برای کاربر وجود دارد که از طریق شارژ معکوسِ باسیم 9وات، گوشی خود را شارژ کند.اگر طرفدار موسیقی هستید، ردمی نوت 9، تا 147 ساعت اجازه‌ی گوش دادن به موسیقی را به شما می‌دهد. همچنین باتری این گوشی، هنگام بازی و یا جست‌وجوی مداوم در اینترنت 16 ساعت دوام می آورد؛ خبر خوب این که با این گوشی شیائومی می توانید 33ساعت تلفن حرف بزنید بدون اینکه نگران از دست دادن باتری گوشی هنگام مکالمه باشید.

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این محصول، پردازنده و گرافیک آن است. چراکه ردمی نوت 9، با استفاده  از پردازنده‌ی MTK Helio G8 درکنار فرکانس 1000مگاهرتزی در قسمت  GPU ، عملکردی پیشرفته برای تجربه‌ی بازی‌ها به‌صورت روان ایجاد می‌کند.

پس از موارد ذکر شده، مرحله‌ی نهایی انتخاب یک گوشی که به‌اندازه‌ی دیگر قسمت‌ها مهم بوده، خدمات پس از فروش محصول می‌باشد. یک گوشی خوب با  پشتیبانی بالا، تجربه‌ای عالی برای شما می‌سازد. با خرید ردمی نوت 9 با گارانتی شرکت تسک‌میران با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید.

در مجموع باید اشاره کرد که ردمی نوت 9 (Xiaomi Redmi Note 9) تنها با این موارد شناخته نمی‌شود. قیمت ردمی نوت 9 و خصوصیاتی نظیر شتاب‌سنج، GPS، اسکنر فایل‌های متنی، جک 3.5 میلی‌متری صدا، استفاده از دو سیم کارت، قابلیت استفاده از حافظه‌ی جانبی و حسگر اثرانگشت بر پشت گوشی، رتبه‌ی آن را در میان‌رده‌ها بالا برده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
مطالب پیشنهادی