ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خرید هارد اکسترنال از ایزی مارکت
رپورتاژ آگهی

خرید هارد اکسترنال از ایزی مارکت

اگر شما از آن دسته افرادی باشید که حجم زیادی فیلم، عکس، اسناد و مدارک برای ذخیره کردن دارید، مطمئنا در این شرایط قرار گرفته‌اید، که یک کار خیلی فوری برایتان پیش آمده و نیازمند ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر شما از آن دسته افرادی باشید که حجم زیادی فیلم، عکس، اسناد و مدارک برای ذخیره کردن دارید، مطمئنا در این شرایط قرار گرفته‌اید، که یک کار خیلی فوری برایتان پیش آمده و نیازمند اطلاعاتی هستید که قبلا ذخیره کرده‌اید؛ و از قضا، آن‌ها را داخل فلش مموری‌های متعددی هم ذخیره سازی کردید! خلاصه، به سرعت به سراغ آن‌ها می‌روید و با تعداد زیادی فلش مموری رو به رو می‌شوید! اصلا هم به خاطر نمی‌آورید که اطلاعات مورد نیازتان را، در کدام یک از آن‌ها ذخیره کرده‌اید. بدون شک خیلی لحظه پر استرسی خواهد بود! اما تصور کنید، اگر این اطلاعات تنها در یک جا و به ‌صورت پوشه‌بندی دردسترس ‌بود، مطمئنا کار خیلی برایتان راحت‌تر و زندگی شیرین‌تر می‌شد! و تنها با چند کلیک ساده و در کمترین زمان به اطلاعات خود دست پیدا می کردید. ایزی مارکت در این مقاله قصد دارد تا تمام تجهیزاتی را که برای دسترسی سریع و آسان به اطلاعاتتان نیاز خواهید داشت، معرفی و بررسی نماید پس با ما همراه باشید.

هارد اکسترنال، فرشته نجات!

مهمترین ابزاری که به کمک‌تان خواهد آمد و مانند یک فرشته نجات، اطلاعات مورد نیازتان را در هر زمان و مکانی در اختیارتان قرار می‌دهد، هارد اکسترنال است. اگر تا الان در رابطه با هاردهای اکسترنال (HDD) جستجو کرده باشید، حتما این امر توجه شما را جلب کرده است که هاردها ظرفیت‌های مختلفی دارند. شما می‌توانید با توجه به حجم اطلاعات و موقعیت کاری خود هاردی با ظرفیت مناسب انتخاب کرده و اطلاعات خود را به مطلوب‌ترین شکل ممکن طبقه بندی و ذخیره سازی کنید. مثلا اگر اهل فیلم باشید و علاقه به آرشیو کردن فیلم‌های خود داشته باشید، باید هارد اکسترنالی با ظرفیت 2 یا 4 ترابایت تهیه کنید.

حال بیایید تصور کنیم که اطلاعات شما با ضربه خوردن هارد و یا ریختن کمی آب روی آن از بین برود؛ مسلما لحظه دردناکی خواهد بود! پس بهتر است هنگام خرید، توجه داشته باشید که هارد مورد نظر در برابر ضربه و آب مقاوم باشد و یا حتما یک کیف برای آن تهیه کنید.

همچنین سرعت انتقال اطلاعات نیز نکته مهم و قابل توجهی در هنگام خرید است؛ چراکه هرچه سرعت هارد برای انتقال اطلاعات بیشتر باشد، در نتیجه زمان بیشتری را برایتان ذخیره می‌کند. پس با در نظر گرفتن این نکات می‌توانید بهترین و ایده‌آل ترین هارد اکسترنالی که نیاز دارید را انتخاب کنید.

برندهای تولید کننده هارد اکسترنال

هنگام خرید هارد اکسترنال با دریایی از برندها روبرو می‌شویم که از میان آن‌ها می‌توانیم به برند ای دیتا و وسترن دیجیتال اشاره کنیم. اکثر هاردهای ای دیتا علاوه بر طراحی زیبا، مقاومت خوبی هم در برابر آب، ضربه، شوک و گرد و غبار دارند و این ویژگی‌ها، از اطلاعات داخل هارد شما در برابر حوادث ناگوار محافظت می‌کند؛ همچنین این هاردها با وزن کمی که دارند، همیشه و هرجا همراه شما هستند تا در هر زمان، به فایل‌هایتان دسترسی داشته باشید.

همچنین برند وسترن دیجیتال، یکی از برندهای پیشرو در زمینه تولید هارد اکسترنال است؛ البته هاردهای اکسترنال این برند نسبت به هاردهای ای دیتا آسیب پذیرتر هستند و در برابر آب، ضربه و ... مقاوم نیستند و باید با احتیاط از آن‌ها استفاده کنید. هاردهای این برند در دو سری مای پاسپورت و مای بوک عرضه شدند، که My Passportها سری قابل حمل و My Bookها از نوع رومیزی و با ظرفیت‌های بالاتر هستند.

خرید لپ تاپ از ایزی مارکت

هارد اکسترنال، حافظه کمکی لپ تاپ‌های شما!

یک نکته را به خاطر داشته باشید، که لپ تاپ ‌ها حافظه‌ی داخلی محدودی دارند، و در برخی موارد این حافظه برای شما کافی نیست و به‌مرور زمان و با پرشدن آن‌، سیستم کند می‌شود و این کند شدن آزاردهنده است. جدای از این، حمل لپ‌تاپ‌ها نیز به عنوان یک منبع ذخیره اطلاعات در همه جا و هرزمان کار راحتی نیست! در چنین شرایطی هارد اکسترنال به کمک حافظه لپ تاپ‌ها می‌آید. ابعاد بسیار کوچک هارد اکسترنال نسبت به لپ‌تاپ‌، حملشان را بسیار آسان کرده و شما می‌توانید آن را حتی در جیب گذاشته و در هر شرایطی همراه خود داشته باشید و به اطلاعات‌تان دسترسی پیدا کنید.

به اطلاعات هارد اکسترنال، راحت دسترسی پیدا کن!

برای دسترسی به اطلاعات هارد اکسترنال خود فقط کافی است آن را به وسیله کابلUSB  به لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود متصل کنید. به همین سادگی! شما با اتصال یک کابل می‌توانید اطلاعات لپ‌تاپتان را با سرعت قابل قبولی به هارد اکسترنال خود انتقال بدهید و همچنین با امکان پوشه بندی، فایل‌هایتان را طبقه بندی کنید و اطلاعات هارد اکسترنال خود را مرتب کنید.

یکی از ویژگی‌های هاردهای اکسترنال، این است که بعضی از آن‌ها قابلیت رمزگذاری دارند؛ پس خیالتان از امنیت اطلاعاتتان راحت باشد چرا که فقط خودتان به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

خرید تبلت از ایزی مارکت

استفاده از هارد اکسترنال در کنار تکنولوژی‌های دیگر

هاردهای اکسترنال ابعاد بسیار مناسبی دارند که حمل آن‌ها را راحت می‌کند و اگر بخواهید یک سفر کوتاه داشته باشید، فقط کافی است اطلاعات ضروری را روی هارد اکسترنال ریخته و همراه با تبلت ، لپ تاپ و دیگر تجهیزات، با خود ببرید.

حالا شما تمام تجهیزات لازم برای ذخیره سازی اطلاعات و مدیریت کردن آن‌ها را دارید و می‌توانید در سریع ترین زمان ممکن و در هر مکانی که بودید، به آن ها دسترسی پیدا کنید.

همین حالا برای خرید هارد اکسترنال، لپ‌تاپ و تبلت می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ایزی‌مارکت مراجعه و علاوه بر مطالعه مشخصات فنی و توضیحات کامل این محصولات، آن‌ها را با مناسب‌ترین قیمت و سریعترین زمان ارسال خریداری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی