ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ساخت موشن گرافیک در کمتر از ۵ دقیقه

موشن گرافیک چیست ؟ به ویدیوهای جذابی که دارای افکت ها و المان های جذاب خیره کننده ی طراحی شده هستند موشن گرافیک یا به زبان عامیانه تیزر میگویند ، برای مثال در زیر یک ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

موشن گرافیک چیست ؟

به ویدیوهای جذابی که دارای افکت ها و المان های جذاب خیره کننده ی طراحی شده هستند موشن گرافیک یا به زبان عامیانه تیزر میگویند ، برای مثال در زیر یک نمونه موشن گرافیک بسیار ساده برای شما قرار داده شده است .

اهمیت موشن گرافیک چیست، تنوع و چه سبک هایی موجود است ؟

این سبک از ویدیو میتواند به تنهایی در شبکه های اجتماعی یا وبسایت شما جهت ماندگار شدن اسم و کار شما در ذهن کاربران منتشر شود.

میتواند برای معرفی محصولات و خدمات شما مورد استفاده قرار بگیرد.

انواع موشن گرافیک برای مناسبت های مهم مانند شب یلدا ، تخفیف های ویژه ، اعیاد و مناسبت های مذهبی وجود دارد که میتوانید با استفاده از آنها محتوایی حرفه ای داشته و با کاربران خود در ارتباط باشد.

موشن گرافیک هایی اختصاصی برای ساخت ویدیوهایی با متن هستند که متون و پیام شما رو با جلوه هایی ویژه به کاربر انتقال میدهند.

موشن گرافیک هایی مناسب ساخت انواع استوری و پست که میتوان در اینستاگرام یا شبکه های اجتماعی دیگر منتشر کرد.

تبلیغات ویدیویی تاثیر به مراتب بیشتری در مخاطبان شما ایجاد میکند و سطح کیفی محتوای شما را  ارتقا میبخشد.

نحوه ساخت موشن گرافیک

در گذشته برای ساخت موشن گرافیک باید به آژانس ها ودفاتر تبلیغاتی مراجعه میکردیم و پس از صرف هزینه زمانی چند هفته تا چند ماه و هزینه مبلغی چند صد میلیون تومانی موشن گرافیک خود را دریافت میکردیم.

الان نیاز نیست به صورت سنتی این روش را امتحان کنید؛ وبسایت آنلاینی جهت ساخت موشن گرافیک است که ویدیو شما را در کمتر از چند دقیقه با چند کلیک به صورت اتوماتیک تولید میکند و نتیجه نهایی یک فایل ویدیویی قابل دریافت و دانلود خواهد بود.

نکته بسیار مهم در این وبسایت این است که شما میتوانید موشن گرافیک خو د را رایگان بسازید ، روند ساخت معمولا کمتر از چند دقیقه است ، هر زمان هر ساعت میتوانید اتوماتیک وارد وبسایت شوید ویدیو بسازید یا ویدیو خود را ویرایش کتید و  ده ها ابزار حرفه ای  و با کیفیتی که در این وبسایت قرار داه شده است و رایگان در اختیار شماست.

جهت شروع ساخت موشن گرافیک روی این متن کلیک کنید

در این وبسایت  قالب های نیمه آماده در سبک ها و دسته بندی های متفاوت وجود دارد ، در بالا دسته بندی های متفاوتی وجود دارد که براساس نیاز خود میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید..

از میان قالب های نیمه اماده ای که به شما نمایش داده میشود میتوانید دموی هر کدام را میپسندید ببینید و پس از تایید یکی از آنها را جهت ساخت شروع کنید.

در فلت رندر امکان جذابی وجود دارد که میتوانید ابعاد ویدیوی نهایی خود را  انتخاب کنید و طبق نیاز خود یکی از ابعاد را جهت ساخت مشخص کنید. این ابعاد هم برای صفحه نمایش ، پست و استوری بهینه شده است.

پس از شروع روند ساخت در استودیو فلت رندر میتوانید متن ها  ، رنگ ها ، تصاویر و موزیک ویدیو را تعویض و شخصی سازی کنید سپس درخواست ساخت ویدیو خود را بدهید.

نکات مهم در ساخت موشن گرافیک

توصیه میشود اول ویدیو را با کیفیت رایگان بسازید و چندین بار بررسی کنید ، تا غلط املایی یا ناموزون بودن در پاراگراف ها ، تصویر و رنگها وجود نداشته باشد ، سپس میتوانید ویرایش مجدد پروژه خود را  لمس کنید و درخواست ساخت را با کیفیت بالا بدهید.

در زمان ساخت ویدیو نیاز نیست حتما در وبسایت بمانید یا صفحه گوشی یا رایانه شما روشن باشد ، پس از ثبت درخواست این پروسه در سرورهای وبسایت فلت رندر انجام میشود و شما میتوانید دقایقی بعد مجدد به قسمت ویدیوهای من مراجعه کنید تا نتیجه کار را ببینید.

در این وبسایت جهت خرید ویدیو نهایتا 3 کیفیت به شما پیشنهاد میشود که کیفیت 540 یک کیفیت متوسط و قابل قبول و کیفیت 1080 کیفیتی خیره کننده و بسیار چشم نواز را دارد.

قیمت این ویدیوها در زمان نوشتن این مطلب به ترتیب برای هر ویدیو 18 و 39 هزار تومان است

در صورتی که نیاز با ساخت ویدیو شما روزانه یا هفته ای است یا حس میکنید بیش از 2 ویدیو نیاز دارید ، حتما از پلن های اشتراکی این وبسایت جهت خرید ویدیو استفاده کنید چون بسیار مقرون بصرفه بوده و هزینه ها را تا حدود 60 الی 70 درصد کاهش خواهد داد.

در ادامه  یکی از لوگوموشن های ساخته شده در این وبسایت را خواهید دید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهدی عزیزی
    مهدی عزیزی | ۱۱ خرداد ۱۴۰۱

    موشن گرافی هنر فوق العاده ایه

مطالب پیشنهادی