ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بانه 90؛ فروش و ارسال لپ تاپ استوک به سراسر کشور با قیمت عمده

فروشگاه بانه 90 در طول چندین سال سابقه خود علاوه بر فعالیت در زمینه واردات لوازم خانگی، توانسته است به یکی از مراکز موفق و با تجربه و نیز معتمد در عرصه واردات لپتاپ های ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

فروشگاه بانه 90 در طول چندین سال سابقه خود علاوه بر فعالیت در زمینه واردات لوازم خانگی، توانسته است به یکی از مراکز موفق و با تجربه و نیز معتمد در عرصه واردات لپتاپ های استوک نیز تبدیل شود و در حال حاضر امکان خرید تکی لپ تاپ استوک و ارسال به سراسر کشور برای تمامی هموطنان امکان پذیر است.

در شرایط کنونی بازار قیمت لپ‌تاپ‌های نو هر روز بالاتر می‌رود و اکثر افراد قدرت خرید لپ‌تاپ متناسب با نیاز و حرفه خود را ندارند.

در این شرایط بسیاری از افراد به فکر خرید به ‌صورت اقساطی می‌افتند اما با توجه به اینکه قیمت خرید اقساطی لپتاپ نسبت به قیمت خرید نقدی در کشور ما ایران بسیار بالاتر است این ایده اصلا گزینه‌ی مناسبی نیست.

از طرفی هم با توجه به پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی، شرکتهای اروپایی هر ساله تعداد زیادی لپ تاپ تولید و وارد بازار اروپا می کنند.

اکثر شرکت های بزرگ اروپایی هر دو یا سه سال کل لپ تاپ های خود را از طریق مزایده به فروش می رسانند و این لپ تاپ ها معمولا راهی بازارهای آسیایی می شوند و در بازار به عنوان لپ تاپهای استوک اروپایی با قیمتی به مراتب پایین تر نسبت به نمونه های آکبد مشابه به فروش می رسند.

با توجه به مطالب فوق خرید لپ تاپهای استوک اروپایی در صورت اطمینان از سلامت کامل دستگاه بسیار به صرفه تر از خرید لپ تاپهای نو خواهد بود و با توجه به کیفیت بسیار بهتر لپ تاپهای صنعتی نسبت به لپ تاپهای خانگی، خرید لپ تاپهای استوک صنعتی می تواند یک انتخاب عالی و هوشمندانه باشد.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای تهیه لپ‌تاپ با قیمت مناسب و همچنین متناسب با نیاز کاری خود به سراغ لپ‌تاپ‌های استوک صنعتی بروید. یکی از فروشگاه‌های موفق و با تجربه در زمینه واردات و عرضه لپ‌تاپ‌های استوک، فروشگاه بانه ۹۰ است.

شما می‌توانید با بازدید از صفحه لیست قیمت لپ تاپ استوک این فروشگاه علاوه بر قیمت روز با مشخصات و عکس‌های واقعی لپ‌تاپ‌های استوک موجود در بازار کشور آشنا شوید.

انتخاب یک لپ تاپ استوک با مشخصات سخت افزاری خوب، کم کارکرد و البته قیمت مناسب می تواند شما را تا سال ها از جهت داشتن یک سیستم مناسب برای انجام کارهای دانشگاهی و روزمره خود مطمئن نماید. خرید لپ تاپ استوک به صورت تکی و با همان قیمت فروش عمده یک فرصت استثنائی را در اختیار شما دوست داران قرار داده است. از وبسایت ما حتما دیدن فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • JAHANBAZAR
    JAHANBAZAR | ۱۳ شهریور ۱۴۰۲

    لپ تاپ استوک یا دست دوم، لپ تاپ هایی هستند که به دلایلی مانند عدم استفاده، برگشت کالا، تعویض کالا ، به فروشگاه یا تامین کننده برگشت داده شده‌اند و پس از تست و بررسی کامل توسط تولید کننده یا تامین کننده، به عنوان لپ تاپ استوک به فروش می‌رسند. لپ تاپ های استوک معمولاً با قیمتی کمتر از لپ تاپ های نو در بازار عرضه می‌شوند و از نظر کیفیت و عملکرد، به صورت زیادی با لپ تاپ های نو برابر هستند.

  • Ahmadreza8
    Ahmadreza8 | ۶ خرداد ۱۴۰۰

    اینو مطمئن هستین؟ البته قیمت رو که باهاتون مخالفم چون خودم خریدم اما قدرت پردازنده رو مطمئن هستین؟

  • Ali ghasemian
    Ali ghasemian | ۶ خرداد ۱۴۰۰

    حتما قبل از خرید لپ تاپ استوک به چند نکته دقت کنید، الان لپ تاپ با cpu نسل ۶ و ۴ و ۵ زیاد هست و شما i7 یا i5 اون رو میخرید با قیمت مثلا ۱۰ میلیون، در حالی که میتونید لپ تاپ جدید و نو با cpu i3 میتونید با همین قیمت بخرید و cpu i3 نسل ۱۰ قدرتمندتر از i7 نسل ۴ و ۵ ... هست، الان متاسفانه به خاطر درک درستی از تفاوت قدرت این پردازنده ها لپ تاپ های استوک، بازار لپ تاپ استوک حسابی رونق پیدا کرده و مردم هم میخرند غافل از اینکه با این پول میتونند لپ تاپ صفر عالی بخرند.

مطالب پیشنهادی