ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

۵ مورد از پیشرفت‌های فناوری در لوازم خانگی جدید

داشتن یک خانه هوشمند آرزوی خیلی‌هاست؛ خانه‌های هوشمند مدرن هستند، انجام کارها در آن‌ها راحت‌تر و سریع‌تر است و وقت برای انجام کارهای دیگر، زیاد خواهد بود. اگر شما هم از طرفداران خانه‌های هوشمند هستید، ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

داشتن یک خانه هوشمند آرزوی خیلی‌هاست؛ خانه‌های هوشمند مدرن هستند، انجام کارها در آن‌ها راحت‌تر و سریع‌تر است و وقت برای انجام کارهای دیگر، زیاد خواهد بود. اگر شما هم از طرفداران خانه‌های هوشمند هستید، خوب است با پنج مورد از پیشرفت‌های فناوری در لوازم خانگی آشنا شوید و از آن‌ها لذت ببرید.

۱. اتو هوشمند

اگر همیشه استرس سوختن پارچه لباس را موقع اتو کشیدن دارید، اتوهای هوشمند امروزی برای شما طراحی شده‌اند. این اتوها اغلب یک صفحه نمایش دیجیتالی داشته که طیفی از دماهای متنوع را برای الیاف مختلف لباس‌ها پیشنهاد داده و شما می‌توانید به سرعت دمای مورد نظرتان را تنظیم کنید. علاوه بر این بسیاری از این اتوها می‌توانند به صورت هوشمند نوع دمای لازم برای لباس شما را تعیین کرده و نیاز به دخالت شما برای تنظیم دما را از بین ببرند. در مدل‌های مختلف این اتوها اگر دستگاه شما به مدت 30 دقیقه به صورت ایستاده بماند و تکان نخورد خاموش خواهد شد؛ اما اگر این تکان نخوردن به صورت افقی و روی پارچه لباس باشد، بعد از سی ثانیه اتو خاموش می‌شود تا ریسک سوختن لباس شما را از بین ببرد. در حال حاضر بیشتر اتوهای بخار به اتوهای هوشمند تبدیل شده‌اند، اما احتمالا به زودی شاهد ظهور اتو پرس های هوشمند ایستاده هم خواهیم بود و به جز برندهای پیشرو در زمینه هوشمند سازی لوازم خانگی محصولات برندهای دیگری مثل اتوی پاناسونیک و تفال نیز وارد دور هوشمند سازی می‌شوند و به زودی جدیدترین انواع اتو هوشمند از برند پاناسونیک از طریق فوشگاه‌های اینترنتی در ایران قابل خریداری خواهد شد. قیمت خرید اتوهای هوشمند به دلیل داشتن امکانات بیشتر و استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب، مثل کفی سرامیکی به جای کفی استیل، کمی بیشتر است؛ اما خریدی بسیار ایده‌آل خواهد بود.

۲. پریز برق هوشمند

گاهی وقت‌ها، به خصوص در مواقع خستگی، بلند شدن از جا و خاموش یا روشن کردن وسایل برقی دست کمی از کندن کوه ندارد! پریزهای هوشمند برق برای همین منظور طراحی شده‌اند. این وسایل کاربردی و کوچک در کوتاه‌ترین زمان ممکن با پریز معمولی برق خانه شما تعویض شده و درهای دنیای جدیدی را به روی شما باز خواهند کرد. کافی است با استفاده از اپلیکیشن مربوط به این پریزها که روی گوشی هوشمند شما نصب شده است، زمان اتصال لوازم برقی یا قطع آن‌ها را مشخص کنید تا پریز هوشمند به راحتی در زمان مورد نظر شما دستگاه‌ها را خاموش یا روشن کند. این کار نه تنها باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی خواهد شد؛ بلکه در مواقعی که نسبت به خاموش کردن وسایلی مثل تلویزیون شک دارید، از راه دور می‌توانید وضعیت دستگاه را از روشن به خاموش تغییر دهید.

۳. جاروهای روباتیک

جارو کشیدن خانه در هر مساحتی که باشد، کاری وقت‌گیر است که باعث صرف شدن انرژی بسیاری خواهد شد. برای اینکه بتوانید در وقت و انرژی‌تان صرفه‌جویی کنید، بهتر است خرید جاروهای شارژی هوشمند را مد نظر داشته باشید. این مدل ها با مدل‌های معروف‌تر بازار مثل جارو شارژی دستی یا دسته دار بلک اند دکر، متفاوت هستند و تنها در بعضی نمایندگی های فروش محصولات هوشمند و معمولا با قیمت بالاتری نسبت به جاروهای معمولی ارائه می‌شوند. جاروهای روباتیک یا هوشمند هیچ نیازی به دخالت شما ندارند. کافی است آن‌ها را برای شارژ شدن در دستگاه قرار دهید و زمان و تاریخی را که باید دست به کار تمیز کردن منزل شوند، برایشان تعیین کنید. این کار را هم می‌توانید به صورت دستی یا از طریق اپلیکیشن نصب شده روی گوشی‌تان و از راه دور انجام دهید. با رسیدن زمان تعیین شده، جاروی روباتیک روشن شده، خانه را تمیز کرده و به محل شارژ اولیه خود باز خواهد گشت.

۴. خشک‌کن هوشمند لباس

با رسیدن پاییز و زمستان دیگر نمی‌توان از فضای بیرون خانه برای خشک کردن لباس‌ها استفاده کرد و معمولا وسایل گرمایشی موجود در خانه‌ها هم برای پهن و خشک کردن حجم لباس‌های شسته شده کافی نیستند. به همین دلیل است که دستگاه‌های خشک‌کن هوشمند لباس طراحی شده‌اند تا کار خشک کردن لباس‌ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

از آنجایی که بسیاری از خانه‌های امروزی فضاهای کوچکی دارند، این دستگاه‌ها معمولا به صورت سقفی طراحی می‌شوند تا جای کمتری را در فضای خانه اشغال کنند. خشک‌کن هوشمند شیائومی به طور ویژه یکی از این دستگاه‌هاست که قابلیت خشک کردن 30 کیلو لباس را در هر نوبت دارد. کافی است به صورت لمسی یا از طریق برنامه گوشی‌تان زمان و دمای مناسب را برای خشک کردن لباس‌ها تعیین کنید. این دستگاه شروع به فعالیت کرده و راس زمان تعیین شده با انبوهی از لباس‌های تمیز و خشک شده خاموش خواهد شد و شما می‌توانید با استفاده از اتوی هوشمندتان به باز کردن چروک‌های آن‌ها بپردازید.

۵. چراغ خواب‌های هوشمند

چند بار برایتان پیش آمده است که موقع کار کردن با گوشی یا مطالعه چشم‌هایتان گرم شده و با چراغ روشن خوابیده باشید؟ اگر این اتفاق زیاد برایتان افتاده است، داشتن یک چراغ خواب هوشمند می‌تواند ایده خوبی برای شما باشد. چراغ خواب‌های هوشمند علاوه بر طراحی شیک و امروزی خود قابلیت تنظیم لمسی زمان دارند و شما می‌توانید تعیین کنید که چند دقیقه بعد از روشن شدن، به صورت خودکار خاموش شوند. همین مسئله هم می‌تواند خیال شما را از بابت خوابیدن در تاریکی و بالا رفتن کیفیت خواب مطمئن کند.

از طرف دیگر این چراغ‌ها معمولا انواع نورهای متنوع را نیز به شما ارائه می‌دهند و شما می‌توانید بسته به نیاز یا حال و هوایتان هر کدام از نورها را که دوست دارید، انتخاب کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی