ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تست رایگان نخستین ابر سراسری دوربین‌های مداربسته در کشور امکان‌پذیر شد

مبین‌نت برای نخستین بار در کشور، امکان ذخیره‌سازی تصاویر دوربین‌های مداربسته را در ابر سراسری خود فراهم کرده است. سرویس جدید مبین‌نت با نام تجاری مبینیو، نیاز کاربران به خرید تجهیزات اضافی و XVR را ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مبین‌نت برای نخستین بار در کشور، امکان ذخیره‌سازی تصاویر دوربین‌های مداربسته را در ابر سراسری خود فراهم کرده است. سرویس جدید مبین‌نت با نام تجاری مبینیو، نیاز کاربران به خرید تجهیزات اضافی و XVR را برطرف کرده و علاوه‌بر آن، احتمال از دست رفتن تصاویر در اثر سرقت را نیز به صفر می‌رساند. با استفاده از این سرویس، فقط کاربر اصلی از طریق اینترنت در هر نقطه و هر زمانی می‌تواند به ویدیوهای ضبط شده و تصاویر آنلاین دسترسی داشته باشد. پشتیبانی از انواع دوربین‌های مداربسته موجود در بازار، مجهز بودن به سیستم پردازش تصویر و امکان تشخیص چهره از جمله مزایای مهم سرویس جدید مبین‌نت هستند.

همزمان با راه‌اندازی این سرویس، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت مبین‌نت، سرویس مبینیو را برای 10 روز به‌صورت رایگان تست کنند.

همچنین در راستای تامین نیازمندی سازمان‌ها، شرکت‌ها و بانک‌ها به رصد و پایش لحظه‌ای شعب، مبین‌نت اقدام به ارائه سرویس نظارت تصویری(VSaaS) کرده است. مدیران سازمان‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرویس VSaaS می‌توانند به وب‌سایت مبین‌نت با شماره 83869800-021 تماس بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی