ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

استفاده از تکنولوژی های جدید در ساخت پروفیل پنجره دوجداره

پنجره دوجداره با توانایی حفظ انرژی و جلوگیری از انتقال صدا به محیط داخلی منزل از جمله تکنولوژی‌‎های بسیار پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی بوده که توانسته به محبوبیت بالایی نیز دست پیدا کند. به ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پنجره دوجداره با توانایی حفظ انرژی و جلوگیری از انتقال صدا به محیط داخلی منزل از جمله تکنولوژی‌‎های بسیار پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی بوده که توانسته به محبوبیت بالایی نیز دست پیدا کند. به طورکلی پنجره‌ دوجداره به دلیل مزایای فراوانی که در مقابل پنجره‎‌های قدیمی فراهم می‎‌آورد توانسته جایگزین مناسبی برای این پنجره‌‎ها باشد و منزل را از صداهای اضافی، هدر رفت انرژی و نیز احتمال سرقت حفظ کند.

از زمان‎‌های قدیم معماری ‎‌خانه‎‌ها به گونه‎‌‎‌ای بوده که محلی برای عبور هوا، نور و برقراری ارتباط با محیط بیرون وجود داشته باشد و این محل به دلیل شرایط آب و هوایی مختلف و احتمال سرقت به وسیله شیشه‌‎های معمولی پوشانده می‌شد. اما با گسترده شدن جمعیت شهرها و وجود ماشین‌آلات مختلف و سر و صداهای اضافی و شناخته شدن ارزش انرژی این شیشه‎‌ها دچار تغییر و تحول شده و هم گام با پیشرفت تکنولوژی و به روز رسانی ابزار وسایل پیش رفته و به شکل پنجره دوجداره ظاهر شدند. که این پنجره‌‎ها با هدف ایجاد محیطی امن و آرام برای محیط‎‌ها اداری، مسکونی و... به کار گرفته شدند.

علت محبوبیت پنجره دوجداره یو پی وی سی

علت اشتیاق افراد به استفاده از پنجره دوجداره یو پی وی سی تنها به کاربرد و مزایای آن در حفظ انرژی و عایق صدا بودن خلاصه نمی‌شود بلکه عدم نیاز به مراقبت و نگهداری، وزن بسیار کم، دوام بالا ( در شرایط خوب تا 20 سال)، انعطاف‌پذیری بالا و نیز تمیز کاری بسیار راحت آن سبب شده تا این پنجره‎‌ها به محبوبیت زیادی در بین سایر پنجره‎‌های موجود و تولید شده دست پیدا کنند.

تکنولوژی و ساخت پروفیل

پنجره‎‌های کامپوزیتی یا همان پنجره دوجداره UPVC و نیز PVC از پنجره‌‎های نسل جدید محسوب می‌شوند که در تولید آن‎‌ها سعی شده تا با ترکیب چندین متریال در بهبود کیفیت و رفع عیوب سایر پنجره‌‎ها گام مؤثری برداشته شود. قابلیت بازیافت پروفیل‌‎های UPVC وPVC و عدم آسیب رسانی به طبیعت، سبب شده تا علاوه بر صرفه‌جویی اقتصادی در جلوگیری از آلودگی محیط زیست نیز نقش بسزایی داشته باشد. این پروفیل‎‌ها را امروزه در پنج مرحله اندازه‌گیری، طراحی، ساخت، کنترل و کیفیت رگلاژ و مرحله آخر نصب تولید و در اختیار ساختمان ساز‌‎ها و یا متقاضیان قرار می‌گیرد.

اولین بخش و مقدمه تولید پروفیل‌‎های یوپی ویسی اندازه‌گیری دقیق آن توسط مترهای لیزری بوده که در صورت عدم تشخیص درست ممکن است سبب بی‌ارزش شدن سایر مراحل تولید شود. در مرحله بعد از اندازه‌گیری، ابزارهایی با تکونولوژی‎‌های روز دنیا جهت دسته بندی و مشخص نمودن اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرند. تکنولوژی‌‎های به کار رفته در مرحله طراحی محاسبه‎‌ی قیمت نهایی محصول و میزان هدر رفت و ضایعات مواد اولیه کمک می‌کند تا قیمت پنجره دوجداره و سایر مدل‌‎ها مقرون به صرفه باشد. استفاده از نرم افزارهای به روز در  قسمت طراحی و نیز وارد نمودن اطلاعات صحیح در قسمت ساخت کمک می‌کند تا پنجره دوجداره دلخواه به درستی ساخته شود.

در قسمت ساخت محصول رایانه‌‎ پس از دریافت اطلاعات به بررسی و تجزیه و تحلیل آن می‌‌پردازد و سپس دستور ساخت را به ماشین‌‎آلات CNC می‌دهند تا مراحل ساخت به صورت خود کار طی شوند. بعد از ساخت محصول نوبت به رگالاژ آن می‌رسد که در این مرحله پنجره تولید شده بعد از نصب به دیوار مصنوعی از لحاظ مقاومت در برابرعواملی چون فشار و نیروهای مکانیکی و سایر شرایط فیزیکی بررسی می‌شود. بعد از انجام مراحل تولید و بررسی، نصب محصول در محیط مخصوص توسط روش‎‌های مخصوص انجام خواهد گرفت.

انواع پنجره دوجداره

بعد از آشنایی با فواید و مراحل ساخت پنجره دوجداره و توجه به محبوبیت این محصولات، بسیاری از شرکت‎‌ها اقدام به تولید این محصول ارزشمند و ارتقای کیفیت آن توسط ابزارهای به روز و بهره‌وری از سیستم‌‎های جدید تکنولوژی نمودند که در ادامه به بررسی بعضی  از این پنجره‎‌های دوجداره پرداخته‌‎ایم.

  • پنجره‎‌ دوجداره هافمن: استفاده از پروفیل‎‌های مرغوب در پنجره دوجداره هافمن که سبب مقاومت در برابر رطوبت و سایر عوامل فیزیکی می‌شود سبب شده تا محصولات این شرکت به یکی از برندهای محبوب مبدل شود. قابلیت نصب سریع و آسان، طرح‌‎های متنوع و به کاربردن شیشه‌‎های استاندارد از ویژگی‎‌های مثبت این پنجره‌های دوجداره محسوب می‌شود.
  • پنجره دوجداره ویستابست: اگر به دنبال یک پنجره دوجداره انگلیسی و یا فرانسوی با بهترین پروفیل به کار رفته در آن هستید برند ویستابست می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. مقاومت و کیفیت این پنجره‎‌های ایرانی متناسب با میزان پروفیل به کار رفته در آن‌‎ها می‎‌باشد به طوری که با افزایش مرغوبیت و میزان پروفیل شاهد مقاومت بیشتری خواهیم بود. قیمت این پنجره‎‌ها با توجه استاندارد شیشه‌‎ی به کار رفته در آن و نوع یرق آلات و نیز پروفیل‎‌های آن متغیر خواهد بود.
  • پنجره‎‌ دوجداره وینتک: عایق‌بندی کامل سرما و جلوگیری از اتلاف انرژی و نیز جلوگیری از ورود هر گونه گرد وغبار به محیط داخلی از جمله ویژگی‎‌های پنجره دوجداره وینتک بوده که سبب شده این شرکت به یکی از بهترین تولیدکنندگان پنچره دوجداره تبدیل شود.
  • پنجره‌‎ دوجداره بالینکو: استفاده از تکنولوژی و دستگاه‎‌های پیشرفته و نیز مواد اولیه با کیفیت در تولید پنجره‌‎ دوجداره فرانسوی و انگلیسی از خصوصیات ارزشمند برند بالینکو می‎‌باشد. پنجره دوجداره بالینکو با قیمت مناسب، همراه با گارانتی، مستقیم از طریق سایت‌‎های فروش و فاکتور آنلاین پنجره دوجداره در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد تا بدین وسیله دست سودجویانی که با قیمت‎‌های گزاف سعی در به هم ریختگی بازار را دارند کوتاه شود.

یکی دیگر از محصولات پروفیل‌‎های پی وی سی می‌توان به درب‌‎ دوجداره اشاره نمود که با توجه به میزان بالای مقاومت و امنیتی که این درب‌‎ها به وجود می‎‌آورند می‌توانند گزینه مناسبی برای درب تراس که محل عبور و مرور حشرات موزی و یا هدر رفت انرژی محیط داخلی هستند ‌‎باشند. همچنین این درب‌ها با کیفیت و قابلیت نصب آسانی که دارند برای محیط‎‌های مرطوبی چون سرویس‌‎های بهداشتی و یا حتی راهروها بسیار مناسب می‌‎باشند.

در صورتی که علاقمند به کسب اطالاعات بیشتر در خصوص انواع برند پنجره دوجداره و آشنایی با آن‌‎ها هستید می‌توانید به سایت یو پی وی سی مراجعه نموده و بعد از مقایسه‎‌ی برندهای موجود در این سایت به خرید پنجره دوجداره فربد، وین تک و... بپردازید. این سایت علاوه بر ارائه انواع پنجره‌‎های دوجداره با فروش درب‌‎های دوجداره و توری نیز در خدمت شما عزیزان می‌باشد. جهت ارتباط با این سایت می‌توانید به آدرس upvce.com و یا شماره تلفن 88288015 و شماره ‎88256400 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • fayyaz.saeed
    fayyaz.saeed | ۲۲ تیر ۱۴۰۰

    بازم یک رپرتاژ آگهی طولانی و کسل کننده بدون حتی یک تصویر آموزشی که تزیینی نباشه و در راستای اطلاع رسانی و انتقال محتوا باشه.
    این دبیر محترم واحد تبلیغات گویا هنوز در عصر رادیو بسر میبرند!

مطالب پیشنهادی