ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

۶ دلیل برای اینکه آسرون را به عنوان تامین‌کننده آهن‌آلات خود انتخاب کنید

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در 21 تا 24 مردادماه امسال برگزار می‌شود. اگر فعالان حوزه ساخت و ساز هستید، به شما توصیه می‌کنیم که سری به این نمایشگاه بزنید، چرا که شاید ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در 21 تا 24 مردادماه امسال برگزار می‌شود. اگر فعالان حوزه ساخت و ساز هستید، به شما توصیه می‌کنیم که سری به این نمایشگاه بزنید، چرا که شاید بتوانید یک تأمین‌کننده مطمئن برای آهن‌آلات موردنیاز پروژه‌هایتان پیدا کنید. آسرون یکی از استارت آپ هایی است که به عنوان یک تأمین‌کننده آنلاین آهن‌آلات فعالیت می‌کند و احتمالاً در نمایشگاه صنعت ساختمان غرفه آن را خواهید دید.

در این مقاله با 6 دلیل به شما توضیح داده‌ایم که چرا می‌توانید با خیال راحت آسرون را انتخاب کنید:

1. آسرون فقط یک استارت آپ نیست!

گرچه آسرون نامی است که به تازگی در بازار آهن و فولاد شنیده می‌شود، اما نباید از این حقیقت غافل شوید که سابقه فعالیت آسرونی ها در این بازار، به 26 سال قبل باز می‌گردد. آهن‌آلات حیدری نامی شناخته شده در بازار آهن شهر قم است که از چند سال قبل با نام آسرون در فضای وب فعالیت می‌کند؛ یعنی پشت وب سایتی که به سادگی در گوگل پیدا می‌کنید، 26 سال تجربه، قدمت قابل ‌اعتماد و یک نام نیک قرار دارد.

در حال حاضر تمامی مقاطع فولادی را می‌توانید با مراجعه به سایت آسرون (https://www.asroon.ir) سفارش داده و فارغ از شهری که در آن قرار دارید، در سریع‌ترین زمان ممکن آن‌ها را تحویل بگیرید. در صورتی که بار کیفیت مدنظر شما را نداشت، حق بازگشت کالا نیز برای شما محفوظ است.

اگر به لیست سازمان‌ها و شرکت‌هایی که با همکاری آسرون پروژه‌های خود را ساخته‌اند، نگاهی بیندازید، اعتمادتان به آن بیشتر خواهد شد:

  • پژوهشکده قوه قضاییه
  • بانک تجارت
  • شهرداری قم
  • خانه کارگر استان قم
  • سازمان نظام‌مهندسی ساختمان
  • شهرداری کیش
  • گروه صنعتی گلرنگ
  • متروی تهران
  • کارخانه لینا
  • کارخانه ‌ایستکول
  • کارخانجات تولیدی بتن بهمن

دفتر مرکزی آسرون در یوسف‌آباد ﺗﻬﺮان قرار دارد و این شرکت مقاطع فولادی موردنیاز شما را از انبارهای خود در شهرهای مختلف، تأمین می‌کند.

2. آسرون، مرجعی برای پاسخ به سؤالات شما در زمینه آهن و فولاد

آسرون تنها بر فروش آنلاین مقاطع فولادی و ارائه قیمت به روز برای آن‌ها تمرکز نکرده و سعی کرده تا به نوعی مرجعی برای پاسخ به سؤالات کاربرانش در حوزه آهن و فولاد باشد. کافی است تا به صفحه دانشنامه میلگرد آسرون مراجعه کنید تا با مقالات متعدد آسرون در مورد میلگرد و کاربردهای آن، مواجه شوید.

تولید محتوای آسرون در زمینه آهن و فولاد تنها محدود به انتشار مقاله نیست و شامل ویدیوکست و پادکست نیز می‌شود. رسانه‌هایی که می‌توان روی آن‌ها به عنوان راهنمای صوتی و تصویری برای خرید آهن و فولاد، حساب کرد. بعید است که سؤالی در مورد مقطع فولادی موردنظرتان داشته باشید و با مراجعه به بلاگ یا تماس با کارشناسان فروش آسرون، پاسخ آن را نگیرید. به عنوان مثال اگر وزن یک واحد از مقطع فولادی موردنظرتان را نمی‌دانید، کافی است به دنبال جدول وزنی آن در بلاگ آسرون بگردید.

3. آسرون؛ خرید سریع و مطمئن آهن و فولاد

عبارتی که در بالا خواندید، شعار آسرون است. در این بخش به شما می‌گوییم که چگونه توانسته‌ایم این شعار را محقق کنیم.

گرچه خرید از آسرون 4 مرحله ثبت سفارش اولیه، ثبت پیش فاکتور، تأمین بار و ارسال بار را دارد، اما ممکن است که بار شما تنها ظرف مدت یک روز به دستتان برسد. اگر سفارشتان را از طریق تلفنی ثبت کنید، پرداختتان را در همان روز انجام دهید و انبار قم را به عنوان مبدأ بار خود انتخاب کنید، بار شما در همان روز ارسال خواهد شد. بسته به شهری که در آن قرار دارید، از زمان ارسال بار تا رسیدن آن به دستتان، نهایتاً 7 روز طول می‌کشد.

در بحث اعتماد هم کافی است تا قیمت‌های آسرون را با سایت‌های دیگر مقایسه کنید. بعید است بتوانید قیمتی پایین‌تر پیدا کنید. دلیل آن هم این است که آسرون مقاطع فولادی را بدون واسطه از کارخانه‌ها تهیه کرده و حاشیه سود کمی را برای خود در نظر می‌گیرد. به عنوان مثال بهترین قیمت میلگرد راد همدان تنها در سایت آسرون موجود است. البته در صورتی که پروژه شما در نزدیکی شهر همدان قرار دارد، خرید میلگرد همدان از درب کارخانه برایتان به‌صرفه‌تر است. البته توجه داشته باشید که این کارخانه برنامه زمان‌بندی خاص خود را برای ارسال دارد.

هنگام نهایی کردن سفارشتان، می‌توانید از کارشناس فروش آسرون بخواهید تا هماهنگی‌های لازم را به منظور تحویل بار توسط خودتان، انجام دهد؛ اما اگر حمل و نقل بار را بر عهده آسرون گذاشتید، خیالتان از انتخاب باربری‌های قابل‌اعتماد و منصف، راحت باشد. اگر هم فعلاً فضای کافی را برای نگهداری بارتان ندارید، آسرون آن را بدون احتساب هزینه انبارداری تا 2 ماه در انبار خود نگه می‌دارد.

4. تیم آسرون: جوان و متخصص

آسرون تجربه 26 ساله خود را همواره به کار می‌گیرد، اما خروجی آن چه که روی سایت آن می‌بینید، حاصل تلاش چند تیم جوان است. جوانانی که هر کدام سعی می‌کنند تا در حوزه کاری خود بهترین باشند و هر روز به دانش خود بیفزایند. آن‌ها از کسب تجربه و امتحان کردن روش‌های جدید برای کارشان ترسی ندارند.

در آسرون هیچ تیمی در سایه تیم دیگر قرار ندارد و خروجی کار نتیجه تلاش تک‌تک اعضا در کنار یکدیگر است.

5. از مقاطع فولادی هر چه بخواهید در آسرون موجود است!

برای اطمینان از تنوع بالای محصولات موجود در آسرون، کافی است تا در هنگام ورود به سایت آن، نگاهی به دسته‌بندی‌های محصولات مختلف انداخته و زیرمجموعه‌های هرکدام را جداگانه بررسی کنید. احتمال این که کالای موردنظرتان در حوزه آهن و فولاد صنعتی و ساختمانی را پیدا نکنید، بسیار کم است.

در سایت آسرون 134 محصول اصلی در 26 گروه وجود دارد که اگر بخواهیم تمامی اقلام زیرمجموعه را هم بشماریم، تعداد آن‌ها به بیش از 10.000 محصول می‌رسد. پرکاربردترین محصولات موجود در آسرون را در لیست زیر می‌بینید:

  • انواع میلگرد (از ساده و آجدار گرفته تا میلگرد پولیش و ترانس)
  • رابیتس، توری و تیرچه
  • انواع تیرآهن و ریل
  • انواع قوطی پروفیل در جنس‌ها و شکل‌های مختلف
  • نبشی، ناودانی، سپری
  • تسمه، چهارپهلو و گریتینگ
  • انواع ورق در جنس‌های متنوع
  • انواع لوله، شیرآلات و اتصالات
  • انواع عایق‌های حرارتی
  • پیچ و مهره

قیمت هر کدام از این محصولات به صورت منظم به روزرسانی می‌شود تا از ارائه قیمت درست به کاربران آسرون، اطمینان حاصل شود. به عنوان مثال قیمت میلگرد میانه موجود در سایت، به روز بوده و همچنین برای اطلاع از قیمت روز میلگرد میانه و قیمت میلگرد میانه درب کارخانه می‌توانید با کارشناسان متخصص آسرون تماس بگیرید.

6. با آسرون خیالتان از برشکاری و سوراخ‌کاری راحت باشد

در خرید آهن‌آلات به شیوه سنتی، یکی از دغدغه‌های خریدار، بریدن مقطع فولادی خریداری شده در ابعاد موردنظر بود، چرا که هر کسی دستگاه‌های مخصوص این کار را در اختیار نداشت. آسرون خیال شما را این بابت راحت کرده و شما می‌توانید برخی از مقاطع فولادی مثل ورق سیاه را به صورت برش خورده یا پانچ شده، مستقیماً از سایت آسرون سفارش دهید و دیگر نگران درست درآوردن ابعاد موردنظرتان نباشید.

جدای از بیست و یکمین نمایشگاه آهن و فولاد، نام آسرون را از این به بعد بیشتر خواهید شنید. برای خرید مقاطع فولادی موردنظرتان یا ثبت سفارش، می‌توانید به سایت آسرون مراجعه کنید یا با شماره 43000023-021 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی