ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چطور فلای تودی، زمان و هزینه سفر را کاهش داده است؟

ارزش خدمات فلای تودی تنها بر فروش خدمات نیست بلکه سعی و هدف این برند، راحتی و کاهش هزینه های مسافران است. برای همین سازو کاری را طراحی کرده‌ایم تا نه تنها هزینه‌های سفر بلکه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۴ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ارزش خدمات فلای تودی تنها بر فروش خدمات نیست بلکه سعی و هدف این برند، راحتی و کاهش هزینه های مسافران است. برای همین سازو کاری را طراحی کرده‌ایم تا نه تنها هزینه‌های سفر بلکه مدت زمان سفر از تهیه بلیط هواپیما تا خرید و سفر را برای شما بکاهیم.

در ادامه این مطلب قصد داریم تا نقشه سفر مشتریان فلای تودی برای کاهش هزینه و زمان سفر را برای شما مورد بررسی قرار دهیم؛ با ما همراه باشید.

خرید و رزرو آنلاین

دیگر لازم نیست تا برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، به صورت حضوری به آژانس‌های هواپیمایی مراجعه کنید. تنها کافیست که از طریق موبایل یا کامپیوتر خود و با استفاده از اینترنت، به شبکه اینترنت متصل شوید و خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل را جستجو کنید.

بعد از چند ثانیه بسیار کوتاه، سایت‌های بسیاری از جمله فلای تودی را در بین بهترین نتایج موتور جستجوی خود خواهید دید.

از بین تمام گزینه‌ها، پیشنهاد می‌کنیم تا فلای تودی را انتخاب کنید زیرا، سرعت، امنیت و دقت بالای موتورهای جستجوی پرواز فلای تودی برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما باعث تمایز این سایت نسبت به سایر رقبای خود شده است.

از طرف دیگر پشتیبانی 24 ساعته تیم مجرب و حرفه‌ای فلای تودی، هنگام و پس از رزرو بلیط هواپیما رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کرده است.

برای خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین از مزایای بسیار زیادی برخوردار خواهید شد. نخستین و مهم‌ترین مزیت رزرو پرواز خارجی و داخلی در فلای تودی با امکان پرداخت ریالی از طریق کارت‌های شتاب است.

برای خرید بلیط هواپیما در فلای تودی دیگر نیازی به کردیت کارت نخواهید داشت و این یکی از امتیازاتی است که فلای تودی در اختیار شما گذاشته است. از طرفی دیگر با استفاده از سیستم آنلاین فلای تودی به طیف گسترده‌ای از ایرلاین‌های معتبر سراسر جهان دسترسی خواهید داشت، از این رو گزینه بیشتری برای خرید بلیط ارزان هواپیما خارجی در اختیار شما خواهد بود.

برای انتخاب و رزرو هتل به صورت آنلاین نیز احتیاج به سیستمی دارید که با استفاده از آن بتوانید به مقایسه امکانات هتل ها، قیمت و تمام ویژگی های آنها بپردازید.

برای رزرو هتل از فلای تودی نیز همین مسیر کوتاه و بی دردسر را پیش رو دارید.

با استفاده از سیستم آنلاین فلای تودی می توانید به راحتی رزرو هتل داخلی و خارجی بسیاری را رزرو کنید. برای رزرو هتل از فلای تودی کافی است که ابتدا شهر مقصد و سپس تاریخ ورود و خروج خود به هتل را وارد کنید تا لیست تمامی هتل‌ها همراه با قیمت هتل و تخفیف آنها برای شما به نمایش درآید.

در سامانه فلای تودی تنها به اندازه یک جستجوی پرواز تا کلیکی ساده برای نهایی کردن خرید فاصله دارید.

تقوم قیمتی، نمودار قیمتی و سیستم اطلاع از تغییر قیمت فلای تودی

فلای تودی برای خرید ارزان بلیط هوایپیما، ابزارهای کارآمدی را برای مسافران در نظر گرفته است؛ سرویس‌های تقویم قیمتی، نمودار قیمتی و سیستم اطلاع از تغییر قیمت.

با استفاده از تقویم قیمتی فلای تودی، پس از جستجوی پرواز مقصد مورد نظرتان در سایت فلای تودی، در بالای صفحه جستجوی پرواز، گزینه‌ای با عنوان تقویم قیمتی نمایان می‌شود.

در این تقویم تمامی پروازهای ارزان مقصدتان در حوالی تاریخ انتخابی مورد نظرتان نمایش داده می‌شود و اگر برای سفر عجله‌ای نداشته باشید، قادر خواهید بود تا ارزان ترین بلیط هواپیما را در هر یک از تاریخ‌های پیشنهادی خریداری نمایید.

همچنین با استفاده از نمودار قیمتی فلای تودی قادر هستید که بیشینه، کمینه و متوسط قیمت بلیط در حوالی تاریخ انتخابی خودتان را بیابید. با این کار قادر خواهید بود به راحتی قیمت ها را در روزهای مختلف مقایسه نمایید و اقدام به خرید بلیط ارزان مقثد مورد نظرتان نمایید.

در آخر اگر با استفاده از این ابزار هنوز هم بلیط هواپیما مورد نظر خود را پیدا نکردید، می‌توانید تا با استفاده از سیستم اطلاع از تغییر قیمت، با ثبت ایمیل و شماره تلفن همراه خود، هر گونه تغییر در قیمت پرواز مد نظرتان به صورت لحظه‌ای به اطلاعتان برسید.

چنانچه قصد خرید بلیط ارزان را داشتید، با استفاده از این سیستم هرگاه در مسیر مورد نظرتان ارزان شد، اطلاعیه آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

تنظیم نتایج بر اساس اولویت ارزان ترین قیمت بلیط و رزرو هتل

با استفاده از ابزارهای تکنولوژیک و بسیار کاربردی فلای تودی، می‌توانید بلیط و هتل ارزان را به راحتی خریداری و رزرو کنید.

استفاده از فیلترهایی مثل نوع بلیط، امکان خرید بلیط چارتری، بلیط هواپیما لحظه آخری       و بلیط سیستمی را مهیا می‌سازد. می توانید تعداد توقف‌های خود را انتخاب کنید، با انتخاب ایرلاینی خاص، تنها پروازهای آن را در نتایج مشاهده کنید، فرودگاه خود را مشخص کنید، بازه ساعت حرکت و فرود را مشخص کنید و علاوه بر این که فلای تودی تمامی نتایج را بر اساس اولویت ارزان ترین قیمت به شما نمایش خواهد داد، باز هم با استفاده از فیلتر قیمت فلای تودی، قیمت مورد نظر خود برای خرید بلیط هواپیما را انتخاب کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی