ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آشنایی با تفاوت‌های اسنپ‌مارکت و اسنپ‌اکسپرس

خدمات اسنپ‌اکسپرس در 6 اسلایس اسنپ‎اکسپرس و اسنپ‌مارکت چه تفاوتی با هم دارند؟ این سوالی است که احتمالا برای خیلی از کاربران سوپرمارکت اسنپ پیش آمده. شاید بعضی حتی ندانند که این دو شرکت به ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خدمات اسنپاکسپرس در 6 اسلایس

اسنپ‎اکسپرس و اسنپ‌مارکت چه تفاوتی با هم دارند؟ این سوالی است که احتمالا برای خیلی از کاربران سوپرمارکت اسنپ پیش آمده. شاید بعضی حتی ندانند که این دو شرکت به طور مجزا از هم فعالیت می‌کنند و خدماتی که ارائه می‌دهند با هم تفاوت‌های اساسی دارد. اسنپ‌اکسپرس و اسنپ‌مارکت اگرچه هر دو عضوی از خانواده اسنپ هستند اما مهم‌ترین وجه تمایزشان در ارائه تخفیف و سرعت ارسال سفارشات است. به عبارت دیگر کاربرانی که دنبال خرید با تخفیف از شعبات فروشگاه‌های هایپراستار هستند سراغ اسنپ‌مارکت می‌روند و کاربرانی که دنبال خرید از سوپرمارکت‌های محلی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای با تحویل سریع  و تخفیف هستند، اسنپ‌اکسپرس را انتخاب می‌کنند. در این گزارش بعضی خدماتی که اسنپ‌اکسپرس برای مشتریانش فراهم کرده را توضیح می‌دهیم.

1.فروشگاههایی به وسعت شهر

یکی از ویژگی‌های اسنپ‌اکسپرس دسترسی به طیف گسترده‌ای از سوپرمارکت‌ها است. یعنی کاربران اسنپ‌اکسپرس می‌توانند سفارش خود را در بیش از 3000 شعبه فروشگاه زنجیره‌ای، هایپرمارکت، سوپرمارکت محلی و ... ثبت کنند. فروشگاه‌های زنجیره‌ای مشهوری مثل هایپراستار، رفاه، جانبو، افق کوروش، هفت، سورنا، گندم، وال‌مارت و ... هم تحت پوشش اسنپ‌اکسپرس هستند.

2.ارسال سریع سفارش

اسنپ‌اکسپرس سفارش‌های سوپرمارکتی را سریع و در بازه زمانی میانگین 30 دقیقه‌ای به دست مشتریان می‌رساند. در تمام مراحل تیم پشتیبانی اسنپ‌اکسپرس هم در کنار خریداران است و از زمان ثبت سفارش و تا تحویل به مشکلات احتمالی رسیدگی می‌کند. در سال 1400 رکورد ارسال 34 هزار کالا در یک ساعت هم در اسنپ‌اکسپرس ثبت شده  و سابقه داشته که 6623 سفر هم برای ارسال سفارش مشتریان در یک ساعت انجام شده است.

3.پوشش جغرافیایی گسترده

در حال حاضر بیش از 85 شهر کشور تحت پوشش اسنپ‌اکسپرس هستند. از شهرهای شمالی کشور مثل رشت، رودسر و بابلسر تا شهرهای جنوبی مثل اهواز و بوشهر. شهرهای بزرگی مثل تهران، مشهد، شیراز، اصفهان و کرج هم متناسب با وسعت و تراکم جمعیتی بیشتر میزبان فروشگاه‌های بیشتری هستند.

4.تخفیفهای متنوع

اسنپ‌اکسپرس به طور روزانه تخفیف‌های متنوعی به مشتریان ارائه می‌دهد. علاوه بر تخفیف‌های نارنجی، به مناسبت‌های مختلف تخفیف‌های بیشتری هم روی کالاهای مختلف اعمال می‌شود که گاهی قیمت بعضی محصولات را تا 70 درصد هم کاهش می‌دهد. این تخفیف‌ها روی  اینستاگرام و مجله خبری اسنپ‌اکسپرس اطلاع‌رسانی می‌شود.

5.کارت تخفیف سازمانی

یکی از خدمات اسنپ‌اکسپرس ارائه کارت تخفیف‌های سازمانی است. یعنی شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند برای حمایت به نیروهای خود این نوع کارت تخفیف را هدیه بدهند. موجودی ریالی این کارت‌ها و حتی طراحی آن قابل سفارش دادن است و نیروها با این کار می‌توانند مایحتاج و کالاهای مورد نیازشان را تامین کنند. ضمن اینکه برای شرکت‌های طرف قرارداد تخفیف‌هایی هم در نظر گرفته شده است.

6.فروشگاههای اکسپرسمارکت

اسنپ‌اکسپرس برای گسترش مناطق تحت پوشش خود فروشگاه‌هایی به اسم اکسپرس‌مارکت هم تاسیس کرده. این دارک‌استورها در واقع فروشگاه‎های تمام اینترنتی هستند که مشتری برای خرید کالا نیاز به حضور فیزیکی در آن‌ها ندارد. سفارش به صورت اینترنتی ثبت می‌شود و در بازه زمانی میانگین 30 دقیقه به مشتری تحویل داده می‎شود. الان تعداد اکسپرس‌مارکت‌ها در سطح شهر تهران به 20 شعبه رسیده و مشتریان آن‌ها از خدمات مثل سرعت و تخفیف بیشتر می‌توانند استفاده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی