ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

اندروید باکس یا تلویزیون هوشمند؟

اندروید باکس بهتر است یا خرید یک تلویزیون هوشمند و جدید؟ تلویزیون‌های ما به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی، قدیمی می‌شوند. برای تماشای فیلم‌های موردعلاقه یا گوش دادن به موسیقی، نیاز به ویژگی‌های جدید ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اندروید باکس بهتر است یا خرید یک تلویزیون هوشمند و جدید؟ تلویزیون‌های ما به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی، قدیمی می‌شوند. برای تماشای فیلم‌های موردعلاقه یا گوش دادن به موسیقی، نیاز به ویژگی‌های جدید تلویزیون هوشمند داریم. برای دسترسی به این ویژگی‌های پرکاربرد، دو راه پیش روی ماست:

  1. خرید تلویزیون هوشمند جدید
  2. هوشمندسازی تلویزیون قدیمی با خرید اندروید باکس

هردو گزینه شما را به مراد دل‌تان می‌رساند تا یک تلویزیون مدرن و هوشمند در خانه داشته باشید؛ اما تفاوت اصلی این دو راه‌حل با یکدیگر، هزینه است. طبیعتا هزینه خرید اندروید باکس نت باکس با هزینه خرید تلویزیون هوشمند قابل مقایسه نیست! پس با یک قیمت معقول و به‌صرفه می‌توانید با خیال راحت و با بالاترین کیفیت فیلم و سریال تماشا کنید.

از طرف دیگر، همه‌ی تلویزیون‌های هوشمند هم قابلیت‌هایی که اندروید باکس نت باکس در اختیار کاربر قرار می‌دهد را فراهم نمی‌کنند. چون سیستم عامل بعضی از تلویزیون‌های هوشمند (برندهای مختلف) مختص همان برند است. تفاوت اصلی در استفاده از دستگاه است. بسیاری از تلویزیون های هوشمند فقط در ظاهر هوشمند هستند و انتظار شما را از یک تلویزیون هوشمند برآورده نمی‌کنند. بدین صورت که در زمان استفاده، ایرادات و خطاهای زیادی به شما نشان می‌دهند، اپلیکیشن‌های مختلف را نمی‌توان روی آنها نصب کرد و.. . این اختلاف ممکن است به دلیل ضعف سیستم عامل یا رابط کاربری آنها باشد.
در اندروید باکس نت باکس سعی شده این خطاها به حداقل برسد و رابط کاربری کاملا مناسبی در اختیار کاربر قرار بگیرد.

در ادامه با مزایای خرید اندروید باکس نت باکس بیشتر آشنا خواهیم شد.

اندروید باکس نت باکس بخرم یا نه؟

اندروید باکس، سیستم عامل اندروید را به تلویزیون شما اضافه می‌کند تا بتوانید بخشی از فعالیت‌هایی که با موبایل انجام می‌دهید را با استفاده از تلویزیون هم انجام دهید؛ مثل کار با فیلیمو، نماوا، تماشای فیلم و در کل هر کاربردی که بهتر است روی نمایشگر بزرگ از آن بهره ببریم.

این روزها کمتر کسی برای تماشای فیلم یا سریال موردعلاقه‌اش به سراغ خرید DVD یا CD می‌رود. اکثر مردم با دانلود فیلم، کار را برای خود راحت می‌کنند. راه‌حل ساده‌تر از دانلود فیلم، خرید اندروید باکسِ همه‌چیز تمامی مثل نت باکس است.
اینترنت مبنای فعالیت اندروید باکس نت باکس است که تحول عظیمی در سبک زندگی ما انسان ها ایجاد می‌کند! دیگر لازم نیست برای دیدن محتوای دلخواهتان صبر کنید تا آن را دانلود کنید و آن را به تلویزیون انتقال دهید. با اندروید باکس نت باکس می‌توانید هر محتوایی را به صورت آنلاین و خیلی سریع پیدا و تماشا کنید!

شاید در این بین به این فکر بیفتید که حجم اینترنت زیادی برای کار با اندروید باکس نت باکس لازم دارید. نگران نباشید، حجم اینترنتی که برای دانلود فیلم با موبایل یا لپ‌تاپ نیاز دارید، فرقی با اندروید باکس ندارد. حتی می‌توانید فیلم را به‌صورت آنلاین از سایت‌های مربوطه تماشا کنید، بدون نیاز به دانلود کردن آن.

با این ویژگی‌ها شاید بتوانید پاسخ سوال ابتدایی این پاراگراف را بدهید. خرید اندروید باکس نت باکس بهترین گزینه برای هم‌گام شدن با دنیای تکنولوژی‌ست.

کاربردهای اندروید باکس نت باکس را بشناسیم!

اگر بخواهیم اندروید باکس را در یک جمله تعریف کنیم، باید بگوییم که شما پخش کننده‌ی خانگی اینترنتی را به خانه‌تان دعوت می‌کنید که با متصل کردن آن به تلویزیون، دنیای اینترنت را به تلویزیون وصل کرده‌اید. یعنی بخشی از ویژگی‌های سیستم عامل اندروید را به تلویزیون خود اضافه می‌کنید.  

این جعبه جادویی ویژگی‌های درجه‌یکی دارد که در ادامه به‌صورت موردی با آن‌ها آشنا می‌شویم:

1. اندروید باکس نت باکس مجهز به سیستم عامل اندروید است

اندروید را همه می‌شناسید. سیستم عامل netOS نسخه‌ی متفاوتی از اندروید است که به عنوان رابط کاربری مناسب تلویزیون طراحی شده است. تفاوت اصلی اندروید موبایل و تلویزیون هم رابط کاربری آن‌هاست. با این ویژگی می‌توانید برخی از امکانات اندروید را با تلویزیون هم به‌کار ببرید؛ مثل تماشای فیلم و سریال، کار با بعضی اپلیکیشن‌ها و... .

2. نت باکس به‌صورت محتوا محور ساخته شده است

شما برای استفاده از اندروید باکس نت باکس، بیشتر از هر چیز دیگری با محتوا سر و کار دارید. این سیستم برای آسان بودن کار با محتوا طراحی شده است. بنابراین هر محتوایی را می‌توانید با گرافیک بالا و بیشترین کیفیت در آن تماشا کنید؛ مثل پخش زنده تلویزیون، فیلم، سریال، مسابقات ورزشی، اخبار جهان، موسیقی و... . حتی می‌توانید با پلتفرم‌های نماوا و فیلیمو نیز راحت‌تر کار کنید.

3. سرویس‌های رایگان اندروید باکس نت باکس

این کاربرد اندروید باکس نت باکس از محبوب‌ترین ویژگی‌های اعلام شده از سوی کاربران است. با این سرویس‌ها شما ساده‌تر می‌توانید به محتواهای مدنظرتان دسترسی پیدا کنید. به عنوان مثال می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن Filmland تمام فیلم‌ها و سریال‌های خارجی موردعلاقه‌تان را رایگان تماشا کنید. برنامه Musicland نیز برای گوش سپردن به هزاران قطعه دلنواز موسیقی طراحی شده تا به‌صورت رایگان به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

4. قابلیت کنترل از راه دور اندروید باکس به‌ کمک OTA

با استفاده از قابلیت OTA می‌توانید از راه دور تنظیمات اندروید باکس را تغییر دهید. این ویژگی برای تیم پشتیبانی عموما استفاده می‌شود تا از راه دور بتوانند مشکلات پیش آمده را برطرف کنند.

همچنین با این ویژگی می‌توانید بدون نیاز به هیچ امکانات دیگری و فقط با استفاده از اینترنت، نت باکس را آپدیت کنید تا تغییرات ظاهری برای آن ایجاد شود.

5. خدمات پس از فروش و پشتیبانی همیشگی اندروید باکس نت باکس

نت باکس همیشه پشتیبان و همراه شما خواهد بود تا در هر زمانی پس از خرید پخش کننده، با مشورت با پشتیبان‌ها بتوانید راحت‌تر با آن کار کنید. اگر در ارتباط با محتوا یا فعالیت موردنظرتان سوالی داشتید، بی معطلی با تیم پشتیبانی ارتباط بگیرید.

در پایان...

با وجود این ویژگی‌های درجه‌یک و هیجان‌انگیز اندروید باکس نت باکس و همچنین صرفه اقتصادی آن در مقایسه با خرید تلویزیون هوشمند، طبیعتا بُرد با خرید نت باکس است. با استفاده از قابلیت‌های این جعبه جادویی می‌توانید راحت‌تر با دنیای محتوا ارتباط گرفته و بی‌دغدغه‌تر تفریح کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی