ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

کول ولت پرو، یکی از امن‌ترین کیف پول سخت افزاری ارزهای دیجیتال

کیف پول سخت افزاری کول ولت پرو یکی از امن‌ترین روش‌های نگهداری ارزهای دیجیتال است. از آنجا که کیف پول‌های سخت افزاری امکان ذخیره‌سازی کلیدهای خصوصی را به صورت آفلاین و به دور از اینترنت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کیف پول سخت افزاری کول ولت پرو یکی از امن‌ترین روش‌های نگهداری ارزهای دیجیتال است. از آنجا که کیف پول‌های سخت افزاری امکان ذخیره‌سازی کلیدهای خصوصی را به صورت آفلاین و به دور از اینترنت و کامپیوترها فراهم می‌کنند؛  رمزارزها را در مقابل سرقت توسط هکرها محافظت می‌کنند.

در این مقاله مهم‌ترین ویژگی‌های این کیف پول سخت افزاری بررسی می‌شود. این کیف پول را می‌توان با یک‌سال گارانتی تعویض رایگان از تهران ولت تهیه کرد.

کیف پول سخت افزاری، امن‌ترین راه نگه‌داری رمزارزها

کیف پول‌های سخت افزاری، دستگاه‌هایی فیزیکی هستند و برای نگه‌داری امن رمزارزها استفاده می‌شوند. به صورت کلی در هنگام ساخت کیف پول ارزهای دیجیتال (سخت افزاری یا نرم‌افزاری)، دو جفت کلید عمومی و خصوصی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

کلید عمومی که از کلید خصوصی ساخته شده، برای تولید آدرس عمومی استفاده می‌شود؛ این آدرس همان آدرسی است که برای دریافت رمزارز استفاده شده و در اختیار دیگران قرار می‌گیرد. از طرفی کلید خصوصی برای امضای تراکنش‌‎ها و تایید مالکیت کیف پول در بلاک چین استفاده می‌شود. اگر کسی به کلیدهای خصوصی‌تان دسترسی پیدا کند، تمامی رمزارزهایتان را از دست خواهید داد.

در کیف پول‌های نرم‌افزاری که روی کامپیوتر یا تلفن همراه نصب می‌شوند، کلیدهای خصوصی در معرض هک و سرقت قرار دارند، اما کیف پول سخت افزاری به دلیل ذخیره‌ی آفلاین کلیدهای خصوصی به عنوان امن‌ترین راه حفظ کلیدهای خصوصی و ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.

معرفی کول ولت پرو (CoolWallet Pro)

کیف پول سخت افزاری کول ولت پرو برای اولین بار در می 2021 توسط شرکت CoolBitX به بازار عرضه شد. کول ولت پرو اندازه‌ی مشابه کارت عابر بانک داشته و تنها ۰٫۸ میلی‌متر ضخامت و ۶ گرم وزن دارد. کول ولت پرو برای استحکام بیشتر به صورت انعطاف پذیر، ضدآب و ضد دستکاری طراحی شده است.

برای اتصال به کول ولت پرو نیازی به کابل نیست و این دستگاه هیچ درگاه ورودی ندارد، بلکه برای امنیت بیشتر می‌توانید با اتصال بلوتوث رمزنگاری شده با گوشی‌های اندرویدی و iOS  به آن متصل شد.

کول ولت پرو توانسته با ارتقای چیپست امنیتی، ارتقای حافظه و پشتیبانی از صدها کوین، در کنار ویژگی‌هایی چون توانایی استیکنیگ، دسترسی به اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز، دیفای و NFT ها به یکی از امن‌ترین و پرکاربردترین کیف پول سخت افزاری بازار رمزارزها تبدیل شود .

کول ولت پرو دارای باتری لیتیوم-یون 3 ولت و ظرفیت 15 میلی آمپر ساعت است. در حالت استفاده تا دو هفته و در حالت آماده به کار، 2 تا 3 ماه به شارژ مجدد نیاز ندارد.

امنیت، مهم‌ترین ویژگی کول ولت پرو

توسعه‌ی چیپست‌ها برای ایجاد بالاترین درجه‌ی امنیت، تحت دقیق‌ترین فرآیند‌ها و تکنیک‌های مهندسی انجام می‌شود تا دارایی‌های کاربران را از دسترس هکرها محفوظ بدارد. کول ولت پرو از چیپ امنیتی جدید +CC EAL 6 با درجه‌ی نظامی استفاده می‌کند که یکی از بالاترین استانداردهای امنیتی در این صنعت است. یکی از دلایل برتری کول ولت در مقایسه با رقبایی چون لجر نانو ایکس که از CC EAL 5 استفاده می‌کنند، همین ویژگی است.

از طرفی برای دسترسی و مدیریت رمزارزها، اتصال کول ولت پرو با تلفن همراه از طریق بلوتوث رمزنگاری شده با استاندارد BLE4.2 برقرار می‌شود، این قابلیت خود به عنوان تایید هویت دو عاملی با امکان پشتیبانی از لاگین بیومتریک عمل می‌کند.

پشتیبانی از صدها کوین، توکن و NFT

کول ولت پرو کیف پولی چندارزی است و بیش از ۲۶ کوین اصلی و ۱۵۰ توکن شبکه‌های مختلف پشتیانی را پشتیبانی می‌کند، هر روز نیز به این تعداد افزوده می‌شود. همچنین کول ولت به عنوان اولین کیف پول سخت افزاری  با پشتیبانی مستقیم و درون برنامه‌ای از NFTها امکان دسترسی به توکن‌های غیرقابل معاوضه را از فروشگاه‌‎های OpenSea و Rarible می‌دهد.

 در ادامه تعدادی از رمزارزهای پشتیبانی شده توسط کول ولت بررسی می‌شود:

  • کوین شبکه‌های اصلی:  شامل بیت کوین، اتریوم، بایننس چین، ریپل، اتریوم کلاسیک، بیت کوین کش، لایت کوین، کازماس، پولکادات، ترون، لونا،  استلار، ترا، تزوس، پالیگان، کاردانو و … .
  • توکن‌ها: شامل تمامی توکن‌های BEP-20، ERC-20 ، توکن‌های ERC-20 آربیتروم و پالیگان، توکن‌های شخصی‌سازی شده‌ی TRC-20 و تمامی توکن‌های ERC-721، ERC1155 و NFTها.

استیکنگ مستقیم از کیف پول، ویژگی جذاب کول ولت پرو

کاربران کول ولت پرو می‌توانند در حین نگه‌داری رمزارزهایشان در این کیف پول، رمزارزهایی که از سیستم PoS استفاده می‌کنند را استیک کرده و از آن کسب سود کنند. در کول ولت پرو رمزارزهایی چون پولکادات، ترون و کازماس و … قابل استیک هستند.

کول ولت پرو امکانات ویژه‌ای برای کاربران و تریدرهای حرفه‌ای رمزارزها ایجاد کرده است، این کیف پول با پشتیبانی از والت کانکت و متامسک امکان دسترسی آسان به DAppها و بازارهای مالی غیرمتمرکز و همچنین امکان خرید از بایننس DEX را فراهم کرده است.

جمع بندی

کول ولت پرو (CoolWallet Pro) یکی از امن‌ترین کیف پول‌های سخت افزاری موجود است. این دستگاه بسیار سبک و قابل حمل بوده و از استانداردهای امنیتی بانکی استفاده می‌کند. کول ولت پرو را می‌توان از فروشگاه اینترنتی تهران ولت تهیه کرد که  از سال ۱۳۹۸ در زمینه فروش کیف پول های سخت افزاری به صورت تخصصی فعالیت می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی