ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

کلاس کنکور آنلاین

در دوران پساکرونا،تشکیل کلاسهای کنکور آنلاین، انقلابی در حوزه آموزش دیجیتالی بود.در این انقلاب و رنسانس،دسترسی تمام دانش پژوهان به برترین محتواهای آموزشی در اقصی نقاط ایران و جهان تسهیل گردید. در این تحول بزرگ ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در دوران پساکرونا،تشکیل کلاسهای کنکور آنلاین، انقلابی در حوزه آموزش دیجیتالی بود.در این انقلاب و رنسانس،دسترسی تمام دانش پژوهان به برترین محتواهای آموزشی در اقصی نقاط ایران و جهان تسهیل گردید.

در این تحول بزرگ و بنیادین،موسسه کارنامه خرد به عنوان یکی از اولین و برترین مجموعه های برگزاری کلاس کنکور آنلاین در ایران،خدمات کلاس کنکور آنلاین و کلاس های تقویتی آنلاین را با دبیران برند ایران در بستری مناسب و در استودیوهای مجهز به مخاطبینش ارائه مینماید.

کارنامه خرد تنها موسسه آموزشی در ایران  است که در تمام دروس از دبیران و اساتید نام آور بهره میجوید.

ویژگی های کلاسهای کنکور آنلاین کارنامه خرد چیست؟

کارنامه خرد با هدایت مهدی باباخانی از دبیران برند ایران اداره می­گردد.از اصلی ترین نقاط قوت این موسسه به موارد زیر میتوانیم اشاره نماییم:

  1. استفاده از دبیران برند و مطرح کشوری در تمام دروس و تمام مقاطع
  2. پاسخگویی بیست و چهار ساعته به اشکالات و سوالات علمی دانش آموزان در گروه های تعریف شده در این مجموعه آموزشی
  3. بزرگ بودن تصاویر فیلمهای آنلاین و آفلاین به صورت تمام صفحه
  4. باز بودن چت کلاسها و تعاملی برگزار شدن تمامی دوره ها و کلاس های آنلاین کنکور و تقویتی
  5. وجود پنل کاربری و امکان مشاهده مجدد کلاسها برای علاقه مندان
  6. پشتیبانی بسیار قوی و پاسخگو
  7. استفاده از سرورهای شخصی موسسه و کیفیت خوب پخش کلاسها بدون قطع و وصلی

مزیت های کلاس کنکور آنلاین :

بیایید با بدیهیات شروع کنیم توانایی یادگیری از هر جایی، بدون نیاز به جابه جایی، احتمالاً یکی از بزرگترین مزایای آموزش الکترونیکی در کلاس کنکور آنلاین است.

در شهرهای بزرگ و با ترافیکهای کشنده دیگر نیازی به اتلاف زمان برای دسترسی به کلاسهای کنکور نیست

همینظور کلاس کنکور آنلاین یک شانس نهایی برای دانش آموزانی است که در مناطق دور افتاده زندگی می کنند .

شاید دانش آموز مجبور باشد برای دسترسی به بهترین کلاسهای کنکور با وسایل نقلیه عمومی به شهرهای بزرگتر یا مراکز استان برود که کلاس کنکور آنلاین دسترسی را تسهیل میکند.

همینظور ممکن است به دلایل پزشکی یا دلایل دیگر دانش آموز، حضور در کلاس کنکور آنلاین را به کلاسهای حضوری ترجیح دهد و در واقع کلاسهای کنکور مجازی تمام این محدودیت ها را حذف کرده است.

و ما در اینجا برای بیان ارجحیت کلاس کنکور آنلاین فقط در مورد انعطاف پذیری جغرافیایی صحبت نمی کنیم. انعطاف پذیری زمانی  نیز در تصمیم شما برای انتخاب کلاس کنکور آنلاین  تعیین کننده است.شما  در هر زمانی که تمایل داشته باشید میتوانید به محتواهای کلاسهای آنلاین خود دسترسی داشته باشند. همینظور معلمانی که به خوبی بر برنامه کلاسی خود تسلط دارند، می توانند کلاس الکترونیکی خود را پیرامون زندگی دانش آموزان خود سازماندهی کنند.

 تقویت عظیم مهارت های مستقل در کلاس کنکور آنلاین:

در کلاس کنکور آنلاین ،دانش آموزان یاد می گیرند که مستقل کار کنند.  یکی از مزایا در میان مزایا و معایب آموزش الکترونیکی است.(این مورد هم از مزایای کلاسهای آنلاین است و هم از معایب آن)

اینکه کار گروهی در آموزش از راه دور چندان ساده نیست، لزوما چیز بدی نیست. تأکید بیشتری بر کار مستقل دارد، که احتمالاً اکثریت کاری که دانش‌آموزان در آینده انجام می‌دهند را تشکیل می‌دهد .

در واقع، اگر به دانش آموزان دبیرستانی آموزش دهید، این امر به ویژه سودمند است. کار انفرادی بیشتر آنها را به خوبی برای دانشگاه آماده می کند، جایی که انتظار می رود تا حد زیادی به طور مستقل کار کنند.

البته هیچ کدام از اینها به این معنی نیست که کار گروهی کاملاً منتفی است. اکثر نرم‌افزارهای تماس ویدیویی به اتاق‌های جدایی اجازه می‌دهند ، جایی که دانش‌آموزان می‌توانند قبل از بازگشت به تماس اصلی، کار گروهی را در یک تماس ویدیویی جداگانه انجام دهند و این از مزایای کلاس کنکور آنلاین خوب است.

آماده شدن برای آینده ای دور:

از میان تمام مزایا و معایب آموزش الکترونیکی و کلاس کنکور آنلاین ، این احتمالاً بزرگترین تأثیر بلندمدت را بر آینده کاری دانشجویان شما خواهد داشت.

همه ما می دانیم که به آینده ای دور از کار می رویم ، اما آمار می گوید که می تواند زودتر از آنچه فکر می کنید به اینجا برسد:

برطبق تحقیقات تا سال 1410، تقریباً 75 درصد از نیروی کار در تمام نیا حداقل یک هفته کاری در ماه از راه دور کار خواهند کرد.

به دنبال همه‌گیری ویروس کرونا، تعداد کارکنان دائمی از راه دور ز 18 درصد به 55درصد رسید.

ما احتمالاً به یک گوی پیشگویی نیاز نداریم تا ببینیم که در بستر بهترین کلاسهای کنکور آنلاین و بسترهای آموزش مجازی، در آینده تمام دانش آموزان شما وجود خواهند داشت و آموزش از حالت کلاسیک خود خارج خواهد شد. ساختن آینده آنها با این مهارت در حال حاضر ممکن است مهارتی به نظر نرسد، اما آشنایی با تماس ویدیویی آنلاین قطعاً بعداً در جایگاه خوبی قرار خواهد گرفت و آینده آموزش ایران و جهان خواهد شد.

حقیقت غم انگیز سیستم مدرسه ها . کلاسهای  مدرن این است که اصلا مدرن نیستند. ما هنوز تا حد زیادی به دانش آموزان خود از طریق همان اطلاعات یک طرفه ای که در دوره قدیم بودیم آموزش می دهیم.

آموزش الکترونیکی و کلاس کنکور آنلاین به ما این فرصت را می دهد که اسکریپت را معکوس کنیم .

ابزارهای تعاملی آنلاین که هم اکنون، در دسترس قرار گرفته اند، به معلمان این امکان را می دهند که واقعاً دانش آموزان خود را از طریق بحث دو طرفه و گروهی درگیر کنند. در اینجا چند راه برای جذب دانش آموزان با آمادگی بسیار کم وجود دارد که به آنها خواهیم پرداخت.

پرسش و پاسخ و پاسخ: یک جلسه پرسش و پاسخ تعدیل شده  در کلاس کنکور آنلاین که در آن دانش آموزان می توانند به طور ناشناس (یا نه) از مربی در مورد موضوع سؤال بپرسند. این جلسات پرسش و پاسخ را می توان ذخیره کرد تا بعداً از آن بازدید کنید.

نظرسنجی زنده : سوالات چند گزینه ای در کلاس کنکور آنلاین  که در زمان واقعی پرسیده می شود و دانش آموزان از خانه جواب می دهند. این می تواند برای جمع آوری نظرات یا آزمایش درک یک موضوع استفاده شود.

طوفان فکری هنگام پاسخگویی به تست های چالشی در کلاس کنکور آنلاین : پاسخ به سوالات باز و چالشی و ابر کلمات به دانش آموزان شما اجازه می دهد آزادانه ایده های خود را ارائه دهند و درباره دیگران بحث کند

آزمونک های آنلاین: یک روش بسیار جذاب و مبتنی بر امتیاز برای آزمودن اطلاعات درک در یک گروه یا انفرادی، یک مسابقه و آزمون زنده است. در برخی از نرم افزارها، پاسخ های آزمون هر دانش آموز را می توان در یک گزارش مفصل پیوند داد.

بیشتر بخوانید:

کلاس کنکور آنلاین خوب چه ویژگی هایی دارد؟

کلاس کنکور آنلاین یا کلاسهای حضوری؟

مزیت های کلاس کنکور آنلاین و مجازی چیست؟

کجا کلاس کنکور آنلاین برویم؟

روش برگزاری کلاس کنکور آنلاین چگونه است؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی