ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

یک نفس هوای تازه در طبیعتی بی نظیر و شگفت انگیز

دیدنی‌های شمال در کنار هوای تازه و طبیعت مثال‌زدنی آن برای گردشگرانی که در شهرهای کویری و نیمه خشک زندگی می‌کنند، یک فرصت طلایی است تا از این همه سرسبزی و زیبایی نهایت لذت را ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

دیدنی‌های شمال در کنار هوای تازه و طبیعت مثال‌زدنی آن برای گردشگرانی که در شهرهای کویری و نیمه خشک زندگی می‌کنند، یک فرصت طلایی است تا از این همه سرسبزی و زیبایی نهایت لذت را ببرند؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که در صورت فراهم شدن یک تعطیلات کوتاه، سفر به شمال ایران را مغتنم شمرده و از مناطق گردشگری آن دیدن کنید.

اگر شما هم دچار تردید هستید که از طبیعت و هوای تازه شمال استفاده کنید و یا آرامش را در پایتخت ایران لمس کنید، خواندن این مطلب به شما کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری بهتری نسبت به تعطیلات آخر هفته خود داشته باشید.

استفاده از طبیعت و هوای تازه با اجاره ویلا در شمال

طبیعت شمال ایران به اندازه‌ای زیباست که هرکسی حداقل یک بار به این منطقه خوش آب و هوا سفر کرده است. جای جای این منطقه پهناور می‌تواند یک گزینه جذاب برای مقصد گردشگری شما باشد. زیبایی خفته برخی از این شهرها، به اندازه‌ای است که حس و حال شگفت‌انگیزی را برای شما به ارمغان می‌آورند؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد سفر را دارید، دل به طبیعت شمال بسپارید و لذتی نو را از مناطق مختلف شمال تجربه کنید.

از جمله منحصر به فردترین مکان‌های گردشگری در شمال می‌توان به دیلمان استان گیلان، لفور مازندران، آلاشت مازندران، ناندل استان مازندران، مسیر رویایی توسکستان به شاهرود استان گلستان، دریاچه برده سر گیلان، دهنه محمد آباد گلستان، دشت النزه گیلان، کندلوس مازندران، هزارجریب مازندران، ماسال گیلان، جواهرده مازندران، داماش گیلان، زرین گل استان گلستان، روستای فیلبند مازندران، سوادکوه مازندران و... اشاره کرد.

این روستاها با مسیرهای رویایی خود، یک سفر به یادماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورند. طبیعت خیره‌کننده این مناطق ییلاقی در کنار آب و هوای تازه و مطبوع در فصل تابستان و دیدنی‌های دلفریب خود، هوش را از سر شما خواهند برد.

شما می‌توانید  برای بهره‌مندی از زیبایی‌های این روستاهای خوش آب و رنگ با اجاره ویلا در شمال و یا اجاره سوئیت در شمال سفر راحتی را داشته باشید. طبیعت اعجاب انگیز این روستاها با آب و هوای بی‌نظیر خود در انتظار شما است تا چند روزی را به دور از استرس و دغدغه‌های زندگی سپری کنید.

یک جرعه آرامش با چاشنی هوای تازه در اطراف تهران

ممکن است برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که برای یک سفر یک روزه در دل طبیعت، کدام منطقه از تهران را انتخاب کنیم؟ برخلاف تصور بسیاری از افراد، اگرچه تهران یک شهر شلوغ و آلوده به نظر می‌رسد، اما جاذبه‌های طبیعی بسیار زیادی را در دل خود جای داده است. این جاذبه‌ها و مکان‌های تفریحی چهره‌ی دیگری از کلان شهر پایتخت را به شما نشان می‌دهند.

در حومه و اطراف تهران، مکان‌های بکر و تماشایی بسیار زیادی وجود دارند که برای سپری کردن یک روز تعطیل یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب هستند. به خصوص در فصل زمستان برای فرار از آلودگی کلان شهر تهران، هوای تازه این مناطق می‌توانند روحی تازه در شما به وجود بیاورند.

از جمله مناطق دیدنی اطراف تهران می‌توان به دشت لار، افجه، سد لتیان، دریاچه شورمست، برغان، آبشار هریجان، فیلبند، تنگه واشی، طالقان، شاهان دشت، آهار و شکراب، لالون، شهرستانک، الموت و دریاچه اوان، پل و آبشار ورسک، برگ جهان، ایگل، آبشار سنگان، زرین دشت، آبگرم لاریجان، غار رودافشان، وردیج و واریش، حوض سلطان و پیست‌های اسکی دیزین، توچال، دربند، شمشک و... اشاره کرد.

یکی از جذاب‌ترین و آرامش‌بخش‌ترین مکان‌های تفریحی اطراف تهران کردان کرج است. این روستا با جاذبه‌ی طبیعی و تاریخی خود بهترین گزینه برای سفر آخر هفته است. شما می‌توانید با اجاره ویلا در کردان از مناظر جذاب آن نهایت لذت را ببرید. مسیر سرسبز و کوهستانی روستای کردان خود نیز می‌تواند بخشی از این سفر خاطره‌انگیز باشد؛ بنابراین برای رسیدن به ویلای خود عجله نداشته باشید و از زیبایی‌های طول مسیر نیز نهایت لذت را ببرید.

در صورت سفر به روستای کردان دیدن جاهای گردشگری آن از جمله برج مقبره، شهر ورزشی، دریاچه کردان و... را از دست ندهید. همچنین قدم زدن در کوچه پس کوچه‌های این روستا به خصوص در فصل پاییز حس و حال نابی را برای شما به ارمغان می‌آورد. با پیاده‌روی در این روستا با مناظر خارق‌العاده‌ای روبرو خواهید شد که مانند آن را هیچ جای دیگر از تهران پیدا نخواهید کرد.

تقابل شلوغی و آرامش در تهران

اگر در کلان شهر شلوغ پایتخت زندگی می‌کنید، مطمئنا هر روز به خیابان‌های شلوغ و پرترافیک آن برخورد خواهید کرد. در خیابان‌های پایتخت مردمی را خواهید دید که در حال رفت و آمد هستند و هر کسی سخت مشغول زندگی پر استرس خود است. اما برای فرار از این خستگی و استرس زندگی نیاز است تا زمانی را به استراحت و زندگی کردن اختصاص دهید.

گشت و گذار در مکان‌های دیدنی تهران کمک می‌کند تا بعد از یک هفته کاری و خسته‌کننده، حال و هوای شما عوض شود. تهران به عنوان یکی از مدرن‌ترین شهرهای ایران به شمار می‌آید که علاوه بر مکان‌های تاریخی، بیش از صدها مکان دیدنی گردشگری جدیدی را در دل خود جای داده است که دیدن آنها خالی از لطف نیست.

اماکن گردشگری تهران از جذابیت بسیار بالایی برخوردار هستند، به طوری که این مکان‌های دیدنی نظر هر گردشگری را به خود جلب کرده‌اند. جاذبه‌های گردشگری تهران به دسته‌های مختلفی از جمله اماکن فرهنگی تاریخی، ارتفاعات و بام‌ها، پارک و شهربازی، طبیعت‌گردی و خرید و پاساژگردی تقسیم می‌شوند.

از جمله مکان‌های دیدنی تهران می‌توان به خیابان ولیعصر، پارک ملت، پارک ساعی، باغ موزه سینما تهران، بازار تجریش، برج آزادی، برج میلاد، کاخ گلستان، کاخ سعدآباد، دربند، باغ فردوس، بام تهران، پل طبیعت، باغ نگارستان، عمارت مسعودیه، پارک چیتگر، امام‌زاده صالح، تئاتر شهر، باغ گیاهشناسی، پارک جمشیدیه، سردر باغ ملی،  و... اشاره کرد.

اگر قصد دارید تا تهران را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید می‌توانید با اجاره سوئیت در تهران و یا اجاره روزانه خانه در تهران یک تهران‌گردی راحت را تجربه کنید. کافی است تا به سایت شب سری بزنید و مکان اقامتی مورد نظر خود را انتخاب کنید. سوئیت‌های تهران با هر رنج قیمتی وجود دارند و می‌توانند تمام نیازهای شما را در سفر به خوبی برآورده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی