ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تمدید مهلت ارسال مقالات به پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک

مهلت ارسال مقاله به پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک تا 10دی‌‌ماه تمدید شد. رئیس کمیته علمی پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک ضمن اعلام تمدید ده روزه مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش، افزود: با ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۵ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مهلت ارسال مقاله به پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک تا 10دی‌‌ماه تمدید شد.

رئیس کمیته علمی پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک ضمن اعلام تمدید ده روزه مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش، افزود: با توجه به درخواست‌های صورت‌ گرفته در خصوص تمدید مهلت ارسال مقاله به این همایش و از آنجایی که در این رویداد اصل مقالات مورد بررسی و داوری اعضای کمیته علمی قرار خواهد گرفت، مقرر شد تا مهلت ارسال مقالات تا تاریخ 10دی‌ماه1401 تمدید شد.

محمد سلطانی‌فر اضافه کرد: با توجه به شرایط و پیشرفت روزافزون تکنولوژی به ویژه در حوزه هوش مصنوعی و لزوم بهره‌مندی از آن در واحدهای روابط عمومی‌ کشور، فراخوان این رویداد با موضوع اصلی «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط ‌عمومی فراگیر» و سیزده محور در حوزه روابط عمومی هوشمند در مهرماه1401 اعلام شد و استادان، دانشجویان و پژوهشگران در این مدت فرصت داشتند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی در پایان صحبت‌های خود بیان کرد: با توجه به اینکه این همایش یکم بهمن‌ماه برگزار می‌شود و پروسه داوری آثار نیز نیازمند زمان کافی است، امکان تمدید مجدد مهلت ارسال آثار وجود نخواهد داشت. بنابر این دهم دی‌ماه آخرین فرصت برای علاقه‌مندان و پژوهشگران خواهد بود.

سیدغلامرضا کاظمی‌دینان رئیس شورای سیاست‌گذاری، محمد سلطانی‌فر رئیس کمیته علمی، سعیدرضا عاملی، یونس شکرخواه، داوود زارعیان، حسن بشیر، شهیندخت خوارزمی و حمید ضیایی‌پرور اعضای کمیته علمی این دوره همایش را تشکیل می‌دهند و بهروز تقی‌پور دبیر پانزدهمین همایش «روابط عمومی الکترونیک» است.

استادان، دانشجویان و فعالان حوزه‌های ارتباطات، روابط عمومی، جامعه اطلاعاتی و هوش مصنوعی می‌توانند تا تاریخ 10‌دی‌ماه 1401، نسبت به ارسال اصل مقاله خود به آدرس الکترونیکی info@prconference.ir اقدام کنند. علاقه‌مندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن02188356732 تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است شرکت‌کنندگان در این همایش عضو باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران خواهند شد و گواهینامه حضور در این همایش را از این باشگاه دریافت خواهند کرد. پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک یکم بهمن 1401 در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی