ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

راهنمای ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال بیت 24

صرافی بیت 24 به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌های خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران، همواره در تلاش است تا بهترین تجربه را برای کاربران خود رقم بزند. ساده‌سازی فرآیند ثبت نام و احراز ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ دی ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

صرافی بیت 24 به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌های خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران، همواره در تلاش است تا بهترین تجربه را برای کاربران خود رقم بزند. ساده‌سازی فرآیند ثبت نام و احراز هویت در صرافی، بخشی از این هدف بوده است. در این مقاله قصد داریم نحوه ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال بیت 24 را آموزش بدهیم. همچنین به چگونگی احراز هویت در این وب سایت نیز اشاره خواهیم کرد.

در نظر داشته باشید احراز هویت در صرافی های رمز ارزی، برخلاف تصور عده‌ای از کاربران، اصلا کار دشوار یا مخصوصا مشکل‌سازی نیست. در صورتی که یک وب سایت نظیر بیت 24 این عملیات را ساده کرده باشد، طی کمتر از 5 دقیقه قادر به احراز هویت خواهید بود. از طرفی این عملیات فقط یک مرتبه برای همیشه انجام می‌شود. خوشبختانه بعد از ثبت نام و احراز هویت در صرافی رمز ارز Bit24 بررسی اطلاعات ارسالی خیلی زود آغاز و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تایید خواهد شد.

بهتر است به دنبال یک صرافی ایرانی  ارز دیجیتال بی‌نیاز از احراز هویت نباشید، چرا که این عملیات از نظر قانونی الزامی است. پس، در صورت عدم درخواست یک بستر خرید و فروش رمز ارز از شما برای ارائه اطلاعات هویتی، باید شکاک عمل کرد!

معرفی مختصر صرافی رمز ارز Bit24

بیت 24 در ابتدا تنها یک پلتفرم خرید و فروش مستقیم ارزهای دیجیتال بود، اما به زودی یک بازار معاملاتی نیز به آن اضافه خواهد شد. در این بازار کاربران به طور مستقیم قادر به مبادله با یکدیگر هستند. امکان تعیین قیمت خرید یا فروش و مشخص کردن حد و سود و ضرر، از دیگر ویژگی‌های آن محسوب می‌شوند. با ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال بیت 24 قادر به استفاده از هر دو پلتفرم خواهید بود.

سومین بخش مهم این مجموعه در کنار دو قسمت یاد شده در بالا، آکادمی بیت 24 است. در اینجا به مجموعه‌ای غنی از انواع آموزش‌های تخصصی، نیمه تخصصی و مبتدی دسترسی خواهید داشت. حتی بدون ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال بیت 24 قادر به استفاده از محتواهای آموزشی آن خواهید بود.

آموزش ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال بیت 24

بعد از ورود به وب سایت روی گزینه «ورود | ثبت نام» کلیک کنید. در اولین قدم باید شماره موبایل خود را وارد کنید. در صورتی که قبلا با این شماره در صرافی بیت 24 ثبت نام کرده باشید، وارد مرحله ارائه رمز عبور خواهید شد، در غیر این صورت وارد فرآیند ایجاد حساب کاربری تازه می‌شوید. برای افزایش امنیت، هم در زمان ورود به حساب قدیمی و هم در زمان ساخت حساب جدید، باید کد یکبار مصرف ارسال شده به شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. در ادامه مراحل ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال بیت 24 می‌بایست یک رمز عبور قوی برای اکانت خود در نظر بگیرید. در این مرحله همچنین قادر به وارد کردن کد فردی دیگر به عنوان معرف خود هستید. این گزینه اختیاری است و اجباری برای پر کردن آن وجود ندارد. سپس به مرحله ارائه اطلاعات اولیه ارسال خواهید شد.

بعد از پر کردن فرم باید احراز هویت کنید. این فرآیند شامل نوشتن عبارتی روی کاغذ، قرار دادن کارت ملی و کارت بانکی کنار آن و سپس گرفتن تصویری از تمام آن‌ها همراه خود است. اگر نگران مسائل امنیتی هستید، می‌توانید تاریخ انقضا و کد CVV را بپوشانید، اما شماره کارت و نام و نام خانوادگی حک شده روی آن باید به طور واضح مشخص باشند. بعد از ثبت تصویر، آن را در محل درخواست شده بارگذاری کنید.

نکات تکمیلی درباره روند ثبت نام در صرافی بیت 24

  • در زمان ثبت نام شماره موبایلی همیشه در دسترس ارائه کنید. در هر مرتبه تلاش برای ورود به وب سایت (یا به اپلیکیشن در صورت خارج شدن از آن) مجبور به وارد کردن کد یکبار مصرف ارسال شده به این شماره خواهید بود.
  • تنها مجاز به اضافه کردن کارت‌های بانکی به نام خود هستید. کارت‌های متعلق به دیگران تایید نخواهند شد.
  • بعد از ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال بیت 24 می‌توانید کارت‌های بانکی متعددی اضافه کنید، اما هر فرد، در طول روز قادر به پرداخت حداکثر 100 میلیون تومان (از هر کارت حداکثر 50 میلیون تومان) از طریق درگاه بانکی خواهد بود.
  • تصویر احراز هویت باید کاملا واضح باشد. ترجیحا از فردی دیگر برای ثبت عکس از خود کمک بگیرید. در صورت گرفتن عکس سلفی، با تغییر تنظیمات دوربین جلو، از آینه و برعکس شده نوشته جلوگیری کنید.
  • اطلاعات فردی و تصویر احراز هویت ارسال شده برای BIT 24 کاملا نزد این صرافی محفوظ می‌مانند.
  • امکان حذف یا تغییر دادن کد معرف بعد از ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال بیت 24 وجود ندارد، پس در وارد کردن آن دقت کنید.
  • در صورت عدم ارائه شماره تلفن ثابت حین ثبت نام در صرافی بیت 24 روند بررسی و تایید حساب طولانی‌تر خواهد شد.
  • بعد از ثبت نام می‌توان در بخش تنظیمات امنیتی، لایه‌های بیشتری دور حساب خود کشید و امنیت آن را افزایش داد. به عنوان مثال امکان تایید ورود با ایمیل و همچنین کد نرم افزار Google Authenticator وجود دارد.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی