ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

باربری ونک
رپورتاژ آگهی

بهترین شرکت‌های باربری و حمل‌ونقل تهران

برای اسباب‌کشی یا جابه‌جایی بار در نقاط مختلف پایتخت باید با شرکت‌هایی آشنا باشید که این فرایند را آسان و حرفه‌ای انجام می‌دهند.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۲ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برای اسباب‌کشی یا جابه‌جایی بار در نقاط مختلف پایتخت باید با شرکت‌هایی آشنا باشید که هم این فرایند را آسان و حرفه‌ای انجام می‌دهند و هم قابل‌اعتماد و خوش‌نام هستند. سپردن وسایل و بارهای خود به شرکتی که نمی‌شناسید و اعتبار کافی ندارد، تصمیمی غیرمحتاطانه است. از قدیم هم که گفته‌اند، احتیاط شرط عقل است. برای اینکه شرط عقل را به‌جای بیاورید و با خیال آسوده اسباب‌کشی یا جابه‌جایی بار انجام بدهید، بهتر است که با بهترین شرکت اسباب کشی در تهران آشنا شوید. نام‌های خوش‌سابقه را که بشناسید، انتخاب از میانشان راحت‌تر می‌شود. 

۱. صداقت بار 

 از شرکت‌های معروف باربری تهران باید به صداقت‌بار اشاره کنیم. این شرکت بیشتر از یک دهه فعالیت می‌کند و خدمات مطلوبی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. اگر قصد اسباب‌کشی یا جابه‌جایی بار سنگین دارید، از کامیون‌های این شرکت استفاده کنید. 

یادتان باشد که صداقت بار علاوه بر جابه‌جایی در زمینه‌های دیگر مرتبط با حمل‌ونقل هم به شما خدماتی ارائه می‌کند. از خدمات متنوع آن باید به بسته‌بندی وسایل و اسباب‌های گوناگون اشاره کنیم. 

این شرکت پرسنل و نیروهایی برای جابه‌جایی وسایل هم در اختیار دارد و کارتان را برای باربری و اسباب‌کشی به راحت‌ترین شکل ممکن ساده می‌کند. اگر قصد جابه‌جایی دارید، این نام را به‌خاطر داشته باشید. 

۲. اتوبار اطلس 

برای جابه‌جایی از منزلی به منزل دیگر یا اسباب‌کشی شرکت و اداره‌ها از اتوبار اطلس هم می‌توانید استفاده کنید. این شرکت حمل و نقل وسایل منزل و بارهای سنگین دیگر امتیاز قابل‌توجهی دارد. چه امتیازی؟ در تمام روزها حتی روزهای تعطیل هم سرویس‌های اتوبار اطلس در خدمت مشتریان هستند. هیچ‌گونه محدودیت زمانی هم وجود ندارد و می‌توانید در ساعت موردنظرتان برای اسباب‌کشی با این شرکت هماهنگی‌های لازم را انجام بدهید. اتوبار اطلس به شهرستان‌ها هم سرویس دارد. 

۳. اتوبار وطن 

از میان شرکت‌های مختلف فعال در حوزه باربری و اسباب‌کشی اتوبار وطن هم گزینه مطلوبی است. این شرکت با به‌کارگیری راهبردهای مناسب در برنامه‌ریزی حمل‌ونقل به شما کمک می‌کند که فرایند جابه‌جایی را بی‌دغدغه پشت سر بگذارید. 

اتوبار وطن هم برنامه‌ریزی خوبی در انجام اقدامات فرایند جابه‌جایی دارد و هم از امکانات متنوعی برخوردار است. انواع کامیون و خاور در اختیار این شرکت است و بنا به نیازتان می‌توانید دست به انتخاب بزنید. خدمات اتوبار وطن شبانه‌روزی ارائه می‌شود و در روزهای تعطیل هم در خدمت مشتریان است. 

۴. باربری ونک 

باربری ونک

این اتوبار هم در حدود ۲۰ سال است که در حوزه جابه‌جایی بار و اسباب‌کشی پایتخت فعالیت می‌کند. باربری ونک از انواع خودروها مانند وانت‌نیسان، کامیون، خاورهای مختلف و کامیونت‌ها برای باربری کمک می‌گیرد. 

تنوع وسایل حمل‌ونقل این شرکت باعث شده که مشتریان پرشماری برای جابه‌جایی انواع بار و اسباب‌کشی در حجم و اندازه‌های مختلف داشته باشد. اگر بخواهید امکان استفاده از خدمات بسته‌بندی باربری ونک هم برایتان وجود دارد. 

۵. خدمات حمل‌ونقل اسنپ 

اسباب کشی آنلاین با سوپر اپلیکیشن اسنپ هم مقدور است. این اپلیکیشن نام‌آشنا که همین الان هم به‌احتمال زیاد روی تلفن همراهتان نصب است، خدمات متنوعی در اختیارتان می‌گذارد. با استفاده از خدمات این شرکت می‌توانید با خیال راحت و در فرایندی ساده اسباب‌کشی کنید. 

اگر از این اپلیکیشن برای سفارش خدمات جابه‌جایی کمک بگیرید، برنامه‌ریزی برایتان راحت‌تر از هر روش دیگری می‌شود. چرا؟ چون به‌سادگی می‌توانید تاریخ و روز جابه‌جایی را مشخص کنید، از هزینه‌ها مطلع شوید و نوع وسیله حمل‌ونقل را انتخاب کنید. 

نه نیازی به تماس‌های مکرر برای برنامه‌ریزی دارید و نه محدودیتی از نظر زمان و مکان. در هر جایی که هستید و در هر ساعتی از شبانه‌روز، تلفن همراهتان را بردارید و با ورود به بخش خدمات اسباب‌کشی، برای جایه‌جایی ساده و مقرون‌به‌صرفه برنامه‌ریزی کنید. 

۶. همسفر بار 

این شرکت هم نام معروفی در حوزه باربری در پایتخت است. همسفر بار باربری شرق تهران و نقاط مختلف دیگر شهر را پوشش می‌دهد. همچنین از خودروهای مناسبی استفاده می‌کند و با حضور رانندگان و نیروهای کاری حرفه‌ای و باتجربه خیالتان را بابت اسباب‌کشی امن و سریع راحت می‌کند. 

اگر بخواهید، امکان استفاده از خدمات بسته‌بندی این شرکت هم وجود دارد. شما می‌توانید برای تهیه انواع کارتن مناسب برای جابه‌جایی و اسباب‌کشی از خدمات همسفربار در این زمینه استفاده کنید. 

۷. ظریف‌بار 

ظریف‌بار از آن نام‌های بسیار مشهوری است که در تهران مشتریان زیادی دارد. سالیان طولانی سابقه فعالیت در حوزه حمل‌ونقل باعث شده که ظریف‌بار از عهده جابه‌جایی انواع بار و اثاث به‌خوبی برآید. 

فرقی نمی‌کند که در کدام نقطه از تهران هستید، این شرکت برای تمام بخش‌های شهر خدمات ارائه می‌کند. خدمات اتوبار ظریف به‌طور شبانه‌روزی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. اگر قصد حمل بار به شهرهای دیگر را هم داشته باشید، این شرکت چنین امکانی را برایتان فراهم می‌کند. 

۸. همت‌بار 

همت‌بار هم از نام‌های معتبر در ناوگان حمل‌ونقل پایتخت است. این شرکت در حدود یک دهه سابقه فعالیت دارد و به‌کمک کارگران باتجربه و با ارائه امکاناتی مانند بیمه باربری در جابه‌جایی انواع بار و اسباب‌کشی‌ها فعالیت می‌کند. 

همت‌بار خدمات باربری تهران به شهرستان هم انجام می‌دهد. برای چیدمان قبل و بعد از اسباب‌کشی هم می‌توانید از کمک کارکنان این شرکت بهره‌مند شوید. 

۹. اتوبار دادمان 

اگر قصد اسباب‌کشی دارید و نگران بسته‌بندی وسایل کوچک و بزرگ هستید، انتخاب اتوبار دادمان هم می‌تواند دغدغه‌هایتان را برطرف کند. این شرکت با ارائه خدمات متنوع اسباب‌کشی و حمل بار نمی‌گذارد که این فرایند سخت و دشوار پیش برود. 

دادمان از انواع وسایل حمل‌ونقل مانند خاور، کامیون، نیسان و وانت سقف‌دار استفاده می‌کند. بنا به شرایط، حجم اسباب‌کشی و وسایلتان می‌توانید دست به انتخاب از میان گزینه‌های مختلفی بزنید که این شرکت ارائه می‌کند. 

۱۰. جابه‌جا بار 

برای استفاده از خدمات جابه‌جایی ۲۴ساعته می‌توانید به‌سراغ شرکت جابه‌جا بار هم بروید. این شرکت علاوه بر حمل‌ونقل خدماتی مانند بسته‌بندی هم ارائه می‌کند و بیمه باربری هم دارد. 

بنا به اینکه حجم اسباب‌کشی و بارتان چقدر است، این شرکت وسایل حمل‌ونقل مختلفی در اختیارتان قرار می‌دهد. در جابه‌جا بار هم انواع وانت و نیسان وجود دارد و هم کامیون و خاورهایی برای اسباب‌کشی‌های وسیع‌تر و بزرگ‌تر. 

در آخر 

با وجود تعداد پرشماری از شرکت‌های حمل‌ونقل و اسباب‌کشی دیگر دغدغه مدیریت فرایند جابه‌جایی‌های مختلف را نخواهید داشت. برخی از نام‌ها قدیمی هستند و اعتبار زیادی دارند و برخی دیگر با بهره‌مندی از فناوری‌های تازه به برنامه جابه‌جایی‌تان راحتی، سرعت و ایمنی را وارد می‌کنند. دست‌تان برای انتخاب باز است؛ پس نگران نباشید و بدانید که فرایند جابه‌جایی را به‌راحتی پشت سر خواهید گذاشت. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی