ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مبل چسترفیلد
رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید مبل چسترفیلد از نانوچوب، بهترین فروشگاه اینترنتی مبلمان کشور

در این مطلب به بیان اطلاعات کامل از مبل چستر می پردازیم تا راهنمای کاملی از مبل چستر در هنگام خرید آن داشته باشید.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه یکی از زیباترین و بهترین مبلمان که اغلب افراد اقدام به خرید مبل در این گروه جذاب مبلمانی می کنند، چستر فیلد نام دارد. مبل چستر را همه ما در فیلم های تلویزیونی پولدارها و افراد لاکچری دیده ایم و می دانیم که این نوع از مبلمان چه جذابیت خاصی را به همراه دارد. در این مقاله نیز به بیان اطلاعات کامل از مبل چستر می پردازیم تا راهنمای کاملی از مبل چستر در هنگام خرید آن داشته باشید.

مبل چستر اصل و تقلبی

آیا با مبل های چستر تقلبی و اصل آشناییت دارید و اصلا می دانید که ترفندهای افراد کلاهبردار در فروش مبل چستر به شما چیست؟ در واقع درج آگهی و فروش مبل چستر با قیمت بسیار پایین، بدون شک این مبل با متریال غیر استاندارد به شما فروخته می شود. پس در اولین قدم باید به قیمت نهایی که مبل های چستر برای شما تعیین کرده اند توجه کنید. چرا که پارچه، فوم و اسفنجی که برای مبل های چستر استفاده می شود, باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند. اگر به دلایلی از پارچه های بی کیفیت در دوخت دستی استفاده شود، پارچه استری مبل پاره می شود و به سرعت شکل خود را از دست می دهد. از طرفی مانند مبل های راحتی باید از اسفنج های مرغوب برای دسته و پشتی مبل و محل نشیمن استفاده گردد تا راحتی بی نظیر این کار را به نمایش بگذارد. بنابراین تفاوت مبل چستر اصل و تقلبی در جنس به کار رفته، کیفیت دوخت و قیمت آن می باشد که در هنگام خرید باید به این پارامترها توجه زیادی کنید.

ویژگی های ظاهری مبل چستر

باید به شما عزیزان بگویم که بازوها و پشتی مبل چستر یک فاکتور و ویژگی مهم هستند که در برخی از مدل‌ها، دسته‌ها به سمت بیرون، به اصطلاح، مانند قایق می باشند. در برخی از مبل های چستر, یکی از قسمت های مبل بدون بازو می باشند که به مبل شزلون معروف بوده و در نمونه اصلی مبل دارای دو بازو هم اندازه و صاف مانند پشتی مبل هستند. استفاده از هنر لمسی و دکمه دوزی روی مبل های چستر از دیگر ویژگی های بارز و متمایز این نوع محصول باکیفیت است که افراد خاص نسبت به این موضوع با اطلاع اند. مبل های چسترفیلد به طور کلی در دسته مبلمان راحتی قرار می گیرند چرا که سبک طراحی آن و استفاده از مواد و لوازم متمایز در ساخت این نوع محصول باعث شد تا راحتی دو چندانی را نسبت به مبل های راحتی برای افراد به وجود آورد.

انواع مبلمان چسترفیلد

همانطور که قبلا ذکر شد، مبل چستر برای استفاده در مبلمان معمولی طراحی نشده اند و دلیل این امر را می توان در خاص بودن این مدل دانست. بنابراین اگر قصد خرید مبل چستر را دارید و علاقه مند به انتخابی متناسب با سبک چیدمان خود هستید، بهتر است نسبت به قیمت آن و انواع این نوع مبل آشنا شوید و سپس انتخاب و خرید کنید. در ادامه شما عزیزان را با انواع مبل چستر آشنا می کنیم که مهمترین این مبل ها عبارتند از:

  • مبل ترکی چستر

یکی از مدل های محبوب مبل چستر مدل ترکی می باشد که اغلب افراد این مدل مبلمان را در فضای دکوراسیون خانه استفاده می کنند. مبل چستر ترک به دلیل طراحی و ساخت به عنوان یک مبلمان راحت در نظر گرفته می شود چرا که ترکیب چوب و پارچه اسکلت اصلی این مدل مبل چسترفیلد سبب شده تا راحتی را برای خریداران این سبک به وجود آورد.

  • مبل چستر ایتالیایی

از دیگر سبک های مبلمان چسترفیلد می توان به مدل ایتالیایی اشاره کرد که یکی از اصیل ترین انواع مبلمان کلاسیک به حساب می آید. این مدل معمولا از چوب راش ساخته می شود که مقاومت بالایی داشته و نشستن بر روی آن بسیار راحت می باشد. از دیگر ویژگی های این مدل می توان به درزهای دوخته شده برروی آن اشاره کرد که حس لطافت و راحتی را به همراه داشته و یکی از مزیت های مبل ایتالیایی چستر می باشد.

با توجه به مطالبی که قبلاً بیان شد، به این نتیجه رسیدیم که مبلمان چستر با توجه به سبکی که بر اساس آن ساخته شده است، می تواند در الگوهای چیدمان متفاوتی از خانه ها استفاده شود. به همین خاطر اگر طرح خاص و گران قیمتی از مبلمان را در فضای دکوراسیون خانه خود در نظر دارید, مبل چستر گزینه ایده آلی است.

کاربرد امروزی مبل چستر

سبک طراحی مبل چستر به گونه ای است که می توانید از آن برای دکوراسیون های شیک و مجلل خانه خود استفاده کنید. همچنین اگر می خواهید ایده ای مدرن پیش روی منزلتان داشته باشید، توصیه می کنیم برای ایده مبل چستر به طرح های رنگی شاد نگاه بیاندازید. اما اگر به دنبال طراحی کلاسیک و روستیک هستید می توانید از مبل چستر برای تزیین محیط کار و اتاق نشیمن کمک بگیرید چرا که مبل چستر کلاسیک ظاهر رسمی تری داشته و گزینه ایده آلی برای این فضاها می باشد. در نهایت برای تزئینات سلطنتی خانه خود استفاده از مبل چستر را بسیار زیاد توصیه می کنیم چرا که استفاده از طراحی خاص برای آن به وضوح تکرار و دیده می شود. از آنجایی که مبل‌های چستر با قلم‌دوزی‌های هنرمندانه طراحی شده‌اند, به همین خاطر طرح های آن با لمس دست احساس خوبی را به افراد می دهد.

در آخر باید بگویم که بهتر است از مبل های سلطنتی چسترفیلد برای فضاهای کاری لوکس مانند رختکن مدرن و مد روز یا سالن های مد استفاده کنید تا محیط مورد نظر را منحصر به فرد کند.

خرید اینترنتی مبل چستر از نانوچوب

با خرید آنلاین می توانید به راحتی محصولی را خریداری نمایئد که با طراحی داخلی منزل شما همخوانی داشته باشد. از تم رنگی گرفته تا سبک طراحی و نوع متریال استفاده شده و... با بررسی انواع مبلمان چستر به صورت آنلاین در وبسایت اینترنتی نانوچوب https://nanochoob.com/ میسر و به واقعیت می پیوندد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی