ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید و فروش بیت کوین از بهترین صرافی ها

در دوره فعلی شرایط به نفع صاحبان ارزهای دیجیتالی همانند بیت کوین پیش می‌رود زیرا این رمز ارزها به شکل روز افزونی در حال رشد و توسعه هستند. از آنجایی که اشتیاق افراد مبتدی و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در دوره فعلی شرایط به نفع صاحبان ارزهای دیجیتالی همانند بیت کوین پیش می‌رود زیرا این رمز ارزها به شکل روز افزونی در حال رشد و توسعه هستند. از آنجایی که اشتیاق افراد مبتدی و متخصص برای خرید و فروش بیت کوین توسعه یافته ، سایت‌های مختلفی به عنوان صرافی رمز ارز مشغول به کار هستند. اما آیا همه این سایت‌ها می‌توانند صرافی آنلاین و معتبری برای خرید و فروش بیت کوین به شمار آیند؟ به نظر شما ویژگی‌های یک صرافی معتبر و آنلاین برای معامله بیت کوین چیست؟

از کجا بیت کوین بخریم؟

همان‌طور که برای قراردادن بستن خرید یک ملک به دفاتر مشاور املاک مراجعه می‌کنید تا به عنوان واسطه خریدار و فروشنده به قیمت و نحوه پرداخت نظارت داشته باشد، برای خرید بیت کوین در ایران نیز باید از کمک یک صرافی به عنوان واسطه کمک بگیرید تا سرتان کلاه نرود و اشتباه و خطایی رخ دهند.

البته در برخی موارد همین صرافی‌های منتخب می‌توانند دلیل کلاهبرداری از شما باشند و ضرر مالی بزرگی به شما وارد کنند. به همین دلیل به هنگام انتخاب یک صرافی رمز ارز برای خرید بیت کوین باید دقت زیادی به خرج دهید تا صرافی آنلاین و معتبری را بیابید و با خیالی آسوده برای خرید بیت کوین دست به کار شوید.

شاید بر این تصور باشید که صرافی‌های خارجی رمز ارز بهتر و قابل‌ اعتمادتر از صرافی‌های داخلی هستند زیرا در خارج کشور مستقر شده و به طور مستقیم می‌توان بیت کوین از آنها خریداری کرد. در صورتی که این صرافی‌های خارجی نیز درگیری‌ها و مشکلات خود را دارند.

برای مثال صرافی‌های خارجی همیشه در معرض مسدودیت و تحریم قرار دارند و ممکن است یک شبه کل حساب و پس‌انداز شما از دسترستان خارج شود. این در حالی است که صرافی‌های داخلی هرگز مسدود نمی‌شوند و حساب کاربری شما در این صرافی‌ها هرگز از دسترستان خارج نمی‌شود.

ویژگی‌های بهترین صرافی‌ها برای فروش بیت کوین

معیار شما برای انتخاب یک واسطه چیست؟ در صورتی که قصد دارید از صرافی‌های داخلی برای معامله بیت کوین استفاده کنید باید بهترین ویژگی‌های این صرافی‌ها را مورد بررسی قرار دهید.

شاید با کمی گشت و گذار در اینترنت و فضاهای آنلاین بتوانید انواع مختلفی از صرافی‌ها را بیابید اما همه این صرافی‌ها نمی‌توانند گزینه مناسبی برای خرید یا فروش بیت کوین به شمار آیند.

به زبان ساده اعتماد کردن به صرافی‌ ارزهای دیجیتال کار ساده‌ای نیست زیرا در صورت انتخاب یک صرافی رمز ارز خطاکار و نادرست سود و سرمایه شما طی مدت کوتاهی دود می‌شود و از بین می‌رود.

از این رو توصیه می‌کنیم قبل از شروع معاملات رمز ارزی بیت کوین ویژگی‌های یک صرافی معتبر را در نظر بگیرید. در ادامه برخی از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک صرافی آنلاین و معتبر ایرانی را به طور خلاصه نام می‌بریم:

  • کارمزد قابل قبول
  • حجم معاملات زیاد
  • دارای سطح امنیتی بالا
  • رابط کاربری ساده
  • عدم محدودیت در واریز و برداشت مبلغ برای بیت کوین

هر چه امنیت صرافی منتخب شما بیشتر باشد به طور حتم با خیال آسوده‌تری می‌توانید بیت کوین خود را بفروشید یا اینکه برای خرید آن دست به کار شوید. به زبان ساده یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک صرافی معتبر و آنلاین داخلی سطح امنیتی بالای آن است.

چرا صرافی داخلی؟

با توجه به اینکه خاستگاه و ماهیت ارزهای دیجیتال به خارج از کشور ایران برمی‌گردد، شاید بسیاری از کاربران بر این تصور باشند که انتخاب صرافی‌های خارجی رمز ارزها گزینه بهتری در مقایسه با صرافی‌های داخلی به شمار می‌آید، در حالی که اینطور نیست زیرا صرافی‌های خارجی دارای محدودیت‌های جبران‌ناپذیری هستند.

اما با انتخاب صرافی‌های داخلی لازم نیست نگران تحریم‌ها یا مسدودیت حساب کاربری خود باشید زیرا صرافی‌هی داخلی از هر نوع تحریم خارجی مصون هستند. البته به هر حال نوسانات بازار ارزهای دیجیتال همیشه خطر بزرگی برای دارایی‌های شما به شمار می‌آید زیرا این بازار وضعیت مشخصی ندارد.

به هر حال صرافی‌های داخلی نسبت به صرافی‌های خارجی در دسترس‌تر هستند و هر گونه کنترل مالی برای شما آسان‌تر خواهد بود. در ضمن هیچ استرسی به هنگام خرید و فروش بیت کوین نخواهید داشت. یکی دیگر از مزیت‌های صرافی‌های داخلی در مقایسه با صرافی‌های خارجی امکان خرید و فروش بیت کوین با ریال ایران است.

کاربران این صرافی‌ها راحت‌تر می‌توانند از حساب بانکی خود در ایران مبلغی را به کیف پول ارز دیجیتالشان واریز کنند یا اینکه مبلغی را به ریال ایران از کیف پول رمز ارزی خود برداشت کنند. استفاده از این صرافی‌ها نسبت به صرافی‌های خارجی عاقلانه‌تر است و از مزیت‌های بیشتری برخوردار خواهد بود.

بهترین صرافی داخلی ارز دیجیتال

به طور حتم نام بردن یک صرافی رمز ارز داخلی به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال ایران کار سختی است اما برای اینکه بتوانید بهتر تصمیم بگیرید کافی است معیارها و استانداردهای مورد نظر برای انتخاب یک صرافی معتبر و آنلاین را بررسی کنید.

در ادامه و بعد از بررسی‌ معیارهای مورد نظر یا برآورد کارمزد صرافی‌های داخلی شما می‌توانید بهترین صرافی را برای خود در نظر بگیرید. به منظور پیدا کردن بهترین صرافی رمز ارز داخلی باید به موارد زیر نیز توجه داشته باشید:

  • عمق بازار ارزهای دیجیتال
  • تیم پشتیبانی صرافی رمز ارز داخلی مورد نظر
  • تعداد رمز ارزهای قابل پشتیبانی در صرافی داخلی منتخب
  • شبکه‌های قابل پشتیبانی توسط صرافی مورد نظر
  • میزان کارمزد دریافتی

با بررسی تمام این ویژگی‌ها و مقایسه انواع صرافی‌های داخلی ارز دیجیتال شما می‌توانید بهترین صرافی دلخواه خود را از میان چندین صرافی انتخاب کنید. یکی از بهترین صرافی های داخل ایران که بسیاری از مزایای یک صرافی معتبر و کاربرپسند را دارد، صرافی ارز دیجیتال کیوسک می باشد.

از کجا بیت کوین را ارزان‌تر بخریم؟

یکی از اصلی‌ترین معیارهایی که باعث انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال داخلی می‌شود، مربوط به کارمزدهای آن است. بسیاری از کاربران به دنبال خرید بیت کوین ارزان قیمت هستند.

 اگر شما نیز دوست دارید بیت کوین خود را با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنید، باید قیمت اعلامی و کارمزد صرافی مورد نظر خود را مورد بررسی قرار دهید.

به همین دلیل شما باید به صفحه مقایسه قیمت‌ صرافی‌های آنلاین و معتبر ایرانی سر بزنید تا بهترین و ارزان‌ترین قیمت خرید بیت کوین را بیابید. این شما هستید که با دانش و آگاهی خود قیمت بیت کوین صرافی‌ها را با یکدیگر مقایسه می‌کنید.

ناگفته نماند این موضوع تنها مربوط به بیت کوین نیست بلکه برای خرید ارزان هر یک از ارزهای دیجیتال باید صفحه قیمت این صرافی‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت ارزان‌ترین قیمت را برای خرید خود در نظر بگیرید.

صرافی ارز دیجیتال کیوسک با کارمزد ۰.۲ یکی از کمترین کارمزد هارا برای انجام معامله در میان صرافی های ایرانی در نظر گرفته است.

همین حالا برای معامله بیت کوین دست به کار شوید

اگر قصد دارید بیت کوین بخرید یا برای فروش بیت کوین خود قاطع هستید، درنگ نکنید و همین حالا از طریق صرافی آنلاین کیوسک اقدامات اولیه را انجام دهید.

کافیست تنها اقدام به ثبت نام کنید و سپس احراز هویت خود را انجام دهید سپس می توانید علاوه بر بیت کوین به خرید و فروش هر رمز ارز دیگری، به عنوان مثال خرید و فروش پالیگان، آوه، تتر و ... بپردازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی