ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با کارخانه آروا و بخش های آن بیشتر آشنا شوید

مسلماً هنگام خرید ابزار آلات صنعتی نام آروا را شنیده اید اما تا به حال به این فکر کرده اید که ماهیت برند آروا چیست؟ آروا یک برند ملی است که نام باستانی عقاب می ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مسلماً هنگام خرید ابزار آلات صنعتی نام آروا را شنیده اید اما تا به حال به این فکر کرده اید که ماهیت برند آروا چیست؟ آروا یک برند ملی است که نام باستانی عقاب می باشد. آروا با هدف اشتغال زایی با تمرکز بر تولید و بومی سازی محصولات فعالیت می کند. کارخانه آروا در دو بخش شمالی و جنوبی و در متراژ وسیع احداث شده است.

در قسمت شمالی کارخانه آروا مواد اولیه برای قطعه سازی و محصولات نهایی انبار می شوند و در بخشی از قسمت جنوبی، ساخت ابزار آلات صورت می گیرد.

ماشین آلات کارخانه آروا

تنها احداث کارخانه نیست که اهمیت دارد بلکه کیفیت محصولات تولید شده اهمیت بیشتری دارد. لازمه تولید محصولات با کیفیت استفاده از دستگاه های به روز و تولید مطابق با استانداردهای بین المللی و جذب نیروهای متخصص است. برای مثال در ایستگاه رنگ کارخانه آروا در ابتدا به شستشوی بدنه و شاسی ابزار اینورتر جوشکاری می پردازیم. سپس وارد کوره خشک کن قطعات شده و بعد آن نیز داخل کوره رنگ اتوماتیک قرار می گیرد. بعد از آن برای تکمیل مرحله رنگ با نازل پاشش دستی نیز اینکار تکمیل می شود و در نهایت در داخل کوره پخت رنگ بر روی بدنه رنگ فیکس می شود.

از دیگر ماشین آلات مهم مربوط به برش لیزر است. فرایند برش ورق در کارخانه آروا توسط دستگاه برش لیزر فایبر با دقت و سرعت بالا انجام می شود. ماشین برش لیزر سری متمرکز خودکار دارد. در این میان نباید دستگاه پرس برک و پرس ضربه ای و نقطه جوش را فراموش کرد. به طور کلی می توان ادعا کرد کارخانه آروا به بهترین دستگاه مجهز شده است تا تولیدات باکیفیت داشته باشیم.

واحد های کارخانه آروا

کارخانه آروا در شمس آباد احداث شده است و ساختمان اداری نیز واقع درحسن آباد می باشد.  ساختمان اداری متشکل از بخش های حسابداری، تحقیقات بازار، خدمات، منابع انسانی، بازرگانی، دیجیتال مارکتینگ و ... است. علاوه بر این در کارخانه نیز بخش های بیشماری وجود دارد که مهم ترین آن ها را در ادامه معرفی می کنیم.

واحد R&D

واحدی که بسیار در تولید محصولات اهمیت دارد؛ واحد R&D است که نام دیگر آن تحقیق و توسعه می باشد؛ وظیفه ی این واحد کسب اطلاعات جدید به منظور توسعه محصولات، فرایندها، خدمات جدید و بهبود آن ها در راستای ارتقا کیفیت است. درآروا به این واحد توجه ویژه ای می شود.

واحد HSE

 واحد بعدی که در هر کارخانه ای وجود آن الزامی می باشد؛ HSE است. مسئولیت این واحد بررسی بهداشت ایمنی و محیط زیست می باشد شاید از نظر بسیاری از افراد این واحد اهمیت چندانی نداشته باشد اما در واقعیت اگر کیفیت محصولات و متریال ها و ابزار آلات بالا باشد و فرایندها به گونه ای طراحی شده باشند تا سلامت و ایمنی افراد و محیط زیست تامین شود دیگر نه به افراد و نه به محیط زیست آسیبی وارد نمی شود. به خاطر تمامی این دلایل از افراد متخصص در این واحد استفاده شده است.

واحد فنی و مهندسی

در این واحد در ابتدا نیاز مشتریان بررسی و به مشخصه های فنی تبدیل می شود و فرایند های زیر برای تضمین کیفیت توسط کارشناسان مجرب انجام می شود.

دو فرایند QA وQC  در کارخانه برای افزایش و تضمین کیفیت محصولات است. در فرایند  QAکه به معنی تضمین کیفیت می باشد؛ از طریق بهبود فرایندها، بررسی نیروی انسانی، متریال و ماشین آلات میزان کیفیت محصول تضمین می شود.

فرایند کنترل کیفیت

 در فرایند دیگر که نام آن کنترل کیفیت یا همان QC است، میزان کیفیت ارزیابی می شود. در این فرایند بررسی می شود؛ آیا با توجه بهKPI  های تعریف شده؛ آنچه که تولید می شود مطابق با انتظارات ما بوده است یا نه؟ اگر نبوده علت آن چیست و مربوط به کدام مرحله تولید می باشد؟

واحد انبار و تامین

بسیار مهم است هنگام تولید یک محصول میان عرضه و تقاضا تناسب وجود داشته باشد. به همین علت در واحد برنامه ریزی، بعد از مشخص شدن میزان نیاز و میزان تولید، قطعات مورد نیاز در واحد تامین تهیه و به گونه ای نگهداری می شوند که از کیفیت آنها  کم نشود و بعد از تولید نیز محصولات در بسته بندی های با کیفیت، انبار می شوند.

قدرت؛ دقت، ظرافت با محصولات آروا

آروا تنوع وسیعی از ابزار آلات را در بازار تولید و عرضه می کند. محصولات آروا دارای گارانتی بلند مدت هستند. برای مثال دستگاه جوش آروا 72 ماه گارانتی دارد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد ابزار آلات در آروا، ارگونومی منحصر به فرد و بومی سازی آن ها می باشد تا مطابق با نیاز داخلی باشد.

نحوه خرید محصولات آروا

تنها کافی است برای خرید محصولات آروا به نمایندگی های رسمی آن در سراسر ایران مراجعه کنید. ابزار آلات آروا قیمت مناسب و متناسب با تمام اقشار جامعه دارند. هم چنین قبل از خرید نیز می توانید با مشاوران آروا تماس بگیرید و یا به سایت آروا مراجعه کنید تا در رابطه با انواع ابزار آلات اطلاعات بیشتری کسب کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی