ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آشنایی با اسپیکرهای بازار ایران + فروش ویژه اسپیکر

امروزه اسپیکرها تبدیل به یکی از بخش‌های جدایی ناپذیر زندگی‌مان شده‌اند. تصور کنید در سواحل خلیج فارس یا در کویر لوت نشسته‌اید، قطعا اگر هیچ صدایی نباشد پس از مدتی خسته و آشفته می‌شویم. حال ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه اسپیکرها تبدیل به یکی از بخش‌های جدایی ناپذیر زندگی‌مان شده‌اند. تصور کنید در سواحل خلیج فارس یا در کویر لوت نشسته‌اید، قطعا اگر هیچ صدایی نباشد پس از مدتی خسته و آشفته می‌شویم. حال تصور کنید در همان مکان، به یک موسیقی لذت‌بخش و باکیفیت گوش دهید، قطعا لذت آن چندین برابر خواهد شد و دیگر خسته نخواهید شد.

اگر به فروشگاه‌های سرتاسر ایران جهت خرید اسپیکر بروید، قطعا مدل‌ها و برندهای متفاوتی به شما معرفی خواهد شد. اما خب قطعا همه آن‌ها مناسب و باکیفیت نیستند. در ادامه به معرفی اسپیکرهای بازار ایران پرداخته می‌شود.

اسپیکرهای در بازار را کدام برند تولید می‌کند؟

همانطور که در بخش ابتدایی مطالعه کردید، اسپیکرهای متعددی در ایران تولید و روانه بازار می‌شوند که تفاوت میان آن‌ها در کیفیت ساخت و قطعات است. اما خوشبختانه اکثر این برندها کیفیت نزدیک به یکدیگر را دارند و تفاوت آن‌ها جزئی یا در برخی از آپشن‌ها مثل رقص نور وغیره است. در ادامه تعدادی از برندهای این روزهای بازار معرفی خواهند شد. لازم به ذکر است که این رده بندی صرفا بر اساس محتوا بوده و فاقد هرگونه اعتبار رسمی است.

1. اسپیکر مکسیدر (Maxeeder)

یکی از برندهای مطرح در این روزها که اسپیکرهای باکیفیت بازار ایران را تولید می‌کند، مکسیدر است. این شرکت محصولات متنوعی را به بازار ایران معرفی کرده که خوشبختانه از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند. اسپیکرهای برند Maxeeder با ابعاد و آپشن‌های متفاوتی تولید شده‌اند. به طور مثال این برند دارای اسپیکر ایستاده، دیجی، شارژی، قابل حمل وغیره است. علاوه بر تنوع زیاد، محصولات این برند توسط شرکت گاندو سرویس ضمانت می‌شوند که خدمات پس از فروش مناسبی را دارا است.

 جهت خرید اسپیکر مکسیدر می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر نظیر دیجی کالا یا افشین کالا (Afshinkala.ir) که تمامی محصولات این برند را موجود دارند، مراجعه کرده و با خیال راحت خرید کنید. همچنین لازم است بدانید که قیمت اسپیکر Maxeeder در افشین کالا بسیار مناسب‌تر از سایر فروشگاه‌ها بوده و تمامی اسپیکرها را مستقیم از انبار نمایندگی برای مشتریان ارسال خواهد کرد.

2. اسپیکر جی بی ال (JBL)

یکی دیگر از شرکت‌های معتبر و محبوب در تولید اسپیکر، برند جی بی ال است که این روزها اسپیکرهای باکیفیت بازار ایران را تولید می‌کند. قطعا همه ما بارها برند JBL را شنیده‌ایم و با محصولات این برند، خاطره‌های زیبایی را در ذهنمان ثبت کرده‌ایم. برند جی بی ال نیز همانند سایر برندها دارای مدل‌های متنوع اسپیکر نظیر ایستاده، دیجی، شارژی، قابل حمل وغیره است. قیمت اسپیکر جی بی ال نیز با توجه به آپشن‌ها و کیفیتی که دارد بسیار مناسب بوده که این موضوع باعث شد تا سهم زیادی از بازار را د دست بگیرد.

جهت استعلام قیمت اسپیکر JBL می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. یکی از فروشگاه‌های معتبر که در بخش قبل نام برده شد، فروشگاه اینترنتی افشین کالا به آدرس Afshinkala.ir است.

3. اسپیکر میکرولب (Microlab)

برند نام آشنای میکرولب نیز یکی دیگر از شرکت‌های محبوب در حوزه تولید اسپیکر است. این برند در تولید اسپیکرهای ایستاده و دیجی شهرت بسیاری داشته و کیفیت محصولات آن، مثال‌زدنی است. اسپیکرهای میکرولب در حال حاضر درون کشور ایران تولید شده و خدمات پس از فروش مناسبی نیز دارند.

4. اسپیکر کینگ استار (KingStar)

قطعا این روزها در تبلیغات و فروشگاه‌های مختلف نام اسپیکر کینگ استار را شنیده‌اید. قطعا با یک نگاه کلی به ظاهر محصولات KingStar متوجه خواهید شد که در روبه‌روی شما، یک اسپیکر باکیفیت و زیبا قرار گرفته است. این روزها برند کینگ استار سروصدای زیادی در حوزه تولید اسپیکر به پا کرده و اسپیکرهای باکیفیت بازار ایران را تولید کرده است. محصولات برند KingStar توسط شرکت داده پرداز متین ضمانت می‌شوند که خدمات بسیار خوبی را به مشتری ارائه می‌دهد. در خرید اسپیکرهای کینگ استار شک نکنید و یقین داشته باشید که یکی از محصولات مناسب این حوزه را انتخاب کرده‌اید. اسپیکرهای KingStar در فروشگاه اینترنتی افشین کالا با قیمت مناسب و گارانتی اصلی ارائه به فروش گذاشته شده است.

5. اسپیکر انرجایزر

اما یکی از برندهای معتبر حوزه اسپیکر، انرجایزر است. همانطور که می‌دانید این شرکت محصولاتی نظیر پاوربانک وغیره را تولید کرده است. اما با ورود به حوزه تولید اسپیکر توانست محصولات باکیفیتی را روانه بازار کند که این روزها سهم زیادی از بازار فروش را در دست گرفته است. این محصولات نیز همانند سایر برندها در فروشگاه اینترنتی افشین کالا موجود است که می‌توانید با مطالعه کامل‌ترین اطلاعات از اسپیکرها، نسبت به خرید آن با قیمت مناسب و گارانتی اصلی اقدام کنید.

از کدام فروشگاه اسپیکر بخریم؟

قطعا وقتی قصد خرید و دریافت لیست قیمت اسپیکر را داریم، فروشگاه‌های زیادی را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا فروشگاهی معتبر را پیدا کنیم. قطعا در کنار این اعتبار باید قیمت را نیز مدنظر قرار دهیم و فروشگاهی که قیمت مناسب را ارائه می‌دهد، انتخاب کنیم. حال اگر کمی بررسی کنید می‌توانید با یکی از فروشگاه‌های معتبر را آشنا شوید که محصولات را با قیمت مناسب به مشتریان نیز ارائه می‌دهد. این فروشگاه افشین کالا نام داشته و دارای مجوز رسمی از وزارت صنعت، معدن و تجارت است که خوشبختانه اعتبار بسیار زیادی نیز دارد. نام این فروشگاه را بارها در میان معرفی اسپیکرهای بازار ایران مشاهده کردید.

فروشگاه اینترنتی افشین کالا  فعالیتش را از دوسال پیش در حوزه اینترنت شروع کرد. این فروشگاه با کسب تجربه اقدام به فروش انواع محصولات صوتی تصویری، خانگی و آشپزخانه کرد که قیمت مناسبی را در این حوزه ارائه می‌دهد. این قیمت مناسب بی دلیل نیست و با حذف واسطه‌ها توانسته کمترین قیمت را در این روزها داشته باشد. در حال حاضر افشین کالا تنها در بستر اینترنت فعالیت داشته و محصولات را مستقیم از انبار نمایندگی با گارانتی اصلی ارسال خواهد کرد.

جهت ارتباط با فروشگاه اینترنتی افشین کالا می‌توانید به آدرس Afshinkala.ir مراجعه کرده یا در موتور جست‌وگر گوگل عبارت افشین کالا را جست‌وجو کنید. همچنین جهت برقراری تماس فوری با کارشناسان این مجموعه می‌توانید با شماره 09196017478 تماس حاصل فرمائید.

سخن آخر

در این محتوا با اسپیکرهای بازار ایران آشنا شدید. همانطور که بیان شد امروزه برندهای متعددی در بازار ایران تولید می‌شوند که خوشبختانه کیفیت اکثر آن‌ها بسیار مناسب است. علاوه بر آن در این محتوا با یکی از فروشگاه‌های معتبر که اقدام به فروش اسپیکر، لوازم خانگی و غیره آشنا شدیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی