ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

زبان انگلیسی
رپورتاژ آگهی

چرا Evolve بهترین کتاب آموزش مکالمه زبان انگلیسی۲۰۲۳ است؟

با ویژگی‌هایی که کتاب Evolve دارد، ترس از مکالمه به تدریج از بین می‌رود و یک بار برای همیشه می‌توانید پرونده زبان انگلیسی را ببندید.

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با ویژگی‌هایی که کتاب Evolve دارد، ترس از مکالمه به تدریج از بین می‌رود و یک بار برای همیشه می‌توانید پرونده زبان انگلیسی را ببندید. حالا بهتر می‌دانیم که چرا Evolve بهترین کتاب آموزش مکالمه زبان انگلیسی در سال‌های اخیر است.

دیگه وقتشه آپدیت بشیم! در عصر حاضر اگر نگوییم تکنولوژی تمام زندگی ما را تسخیر کرده ولی باید اعتراف کنیم بخش بزرگی از زندگیمان را مدیون آن هستیم. کتاب‌های آموزشی ما هم از این قاعده مستثنی نیستند. به‌خصوص اگر قرار باشد ما را وارد دنیای کاملا جدیدی کنند. داریم درباره کتاب آموزش زبان انگلیسی صحبت می‌کنیم. احتمالا نام کتاب Evolve را از موسسه سفیر -یکی از بزرگترین موسسات آموزش زبان کشور- شنیده‌اید. اما چرا سفیر اذعان دارد که Evolve بهترین کتاب آموزش مکالمه زبان انگلیسی سال‌های اخیر است؟ با ما همراه باشید تا کمی بیشتر در این باره گپ بزنیم.

 کتاب Evolve، جدیدترین کتاب آموزشی موسسه زبان سفیر

 سفیر در بهمن ماه ۱۴۰۱ در حال اجرای کمپین تغییر کتاب بود که به گفته خودش یکی از بزرگترین رویدادهای چند سال اخیر در این موسسه بوده است. اگر اینستاگرام سفیر را دنبال کرده باشید حتما شعار “...It’s Time to” یا دیگه وقتشه را شنیده‌اید! بسیاری از فالورهای صفحه اینستاگرام سفیر حدود دو هفته منتظر این بودند که بدانند بالاخره وقت چیست؟! و درنهایت مشخص شد که وقت رونمایی از یک منبع آموزشی کاملا جدید برای تمام سطوح بوده است. پیش از این، سفیر در کلاس‌های خود از مجموعه کتاب‌های تاچ‌استون استفاده می‌کرد اما حالا Touchstone را با Evolve جایگزین کرده است.

با یک بررسی در سایت کمبریج فهمیدیم که این کتاب آخرین و جدیدترین کتاب آموزشی کمبریج در سطح عمومی بزرگسالان است. کمبریج ادعا می‌کند این کتاب را برای افرادی معرفی کرده است که به دنبال مکالمه انگلیسی و بالا بردن اعتمادبه‌نفس‌شان در زمان صحبت به زبان دیگر هستند. پس جای تعجب نیست، سفیر که همیشه خود را پیشرو در آموزش مکالمه زبان انگلیسی و برگزاری کلاس‌های مکالمه‌محور معرفی کرده، حالا به سراغ کتاب Evolve برود.

 چرا کتاب‌های زبان انگلیسی باید به‌روز شوند؟

همه‌چیز جدیدش خوبه! اگر منبعی که برای آموزش از آن استفاده می‌کنید، مدام درباره مسائل قدیمی و تاریخ گذشته صحبت کند، چون ارتباط برقرار کردن با آنها سخت‌تر است خسته کننده و خالی از انگیزه خواهد بود. چه بهتر که اگر قرار است کتاب، مطلبی را عنوان کند، بتوانیم آن را لمس کنیم. مثلا در رابطه با شبکه‌های اجتماعی صحبت کند، درباره اتفاقات اخیر، تفریحات جدیدی که اخیرا به وجود آمده است و کلی مطلب دیگر که اگر قرار باشد به‌روز نشود قطعا مغز ما ناخودآگاه در برابر فهم و ارتباط گرفتن با آنها مقاومت نشان خواهد داد. از آن گذشته، اگر شما هنوز از سیستم‌های CD یا DVD در منزل خود استفاده می‌کنید که هیچ! ولی روی سخنم با آنهایی است که همه کارهای خود را فقط با گوشی هوشمندشان انجام می‌دهند. کتاب جدید، باید بتواند بدون نیاز به وسیله دیگری، تمام نیازهای آموزشی شما را برطرف کند و منابع شنیداری و حتی نسخه‌های الکترونیکی خود کتاب را با همان گوشی همراه در اختیارتان بگذارد.

 Evolve، دسترسی به مطالب را آسان‌تر کرده است

کتاب Evolve، در سال ۲۰۱۹ گردآوری و منتشر شده و تا الان که ما این مطلب را می‌نویسیم آخرین کتاب کمبریج است. این به این معنی است که با کتاب Evolve، دیگر خبری از سی دی و دی وی دی نیست و همه‌چیز با اسکن یک QR کد که در هر صفحه قرار گرفته، در دسترس شماست. این از قسمت تکنولوژی به‌روز کتاب! اما به همینجا ختم نمی‌شود، نویسندگان این کتاب تلاش کرده‌اند از به‌روزترین مطالب در هر درس استفاده کنند تا ارتباط شما با کتاب بیشتر از پیش شود.

 با Evolve، مکالمه به زبان انگلیسی دیگر کابوس نیست!

یک اتفاق مهم دیگر که تا امروز فقط در کتاب Evolve افتاده این است که به‌جای استفاده از مکالمات بدون غلط افرادی که به زبان انگلیسی تسلط کامل دارند‌، از مکالمات زبان‌آموزان واقعی استفاده شده است. یعنی شما اگر در سطح مبتدی هم باشید یک زبان‌آموز در سطح خود شما در رابطه با موضوع درس صحبت می‌کند و شما مکالمه یک نفر هم‌سطح خودتان را به عنوان مرجع درس می‌شنوید! باید جذاب باشد... این به شما اعتمادبه‌نفس می‌دهد که شروع به مکالمه کنید. حتی اگر دایره لغات کوچکی دارد، اشتباهات گرامری‌تان زیاد است، Evolve از شما می‌خواهد صحبت کنید. قرار نیست لهجه شما شبیه لهجه آمریکایی‌ها باشد، کافیست ارتباط برقرار کنید و گلیم خود را از اقیانوس زبان انگلیسی بیرون بکشید. Evolve، در تمام مسیر، کنار شماست!

 کتاب Evolve هوای معلم‌های زبان را هم بیشتر دارد

در بحث آموزش، همیشه دو طرف درگیر هستند: دانش‌آموز و معلم. ایوالو، علاوه‌بر اینکه کنار دانش‌آموزان است، معلم‌های زبان انگلیسی را هم فراموش نکرده است. Evolve یک نسخه Teacher’s book دارد که علاوه بر پاسخ درست تمرین‌های Student’s book، تکنیک‌هایی برای آموزش حرفه‌ای هر بخش به معلم زبان انگلیسی آموزش می‌دهد. راهنمایی‌هایی که شاید سال‌هاست معلمان زبان به دنبال آن بوده‌اند، به خصوص معلمان تازه‌کاری که گاهی برای تدریس زبان انگلیسی دچار سردرگمی می‌شوند.

وقت شروع یک مسیر جدید با کتاب Evolve رسیده

با ویژگی‌هایی که کتاب Evolve دارد، ترس از مکالمه به تدریج از بین می‌رود و یک بار برای همیشه می‌توانید پرونده زبان انگلیسی را ببندید. حالا بهتر می‌دانیم که چرا Evolve بهترین کتاب آموزش مکالمه زبان انگلیسی در سال‌های اخیر است. در حال حاضر تنها موسسه‌ای که از این کتاب به‌عنوان مرجع استفاده می‌کند موسسه سفیر گفتمان است، اگر به دنبال یادگیری مکالمه زبان انگلیسی هستید سری به سایت سفیر به آدرس gosafir.com بزنید و ترم جدید را با انقلابی در مهارت مکالمه خودتان شروع کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی