ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

مهم ترین مزیت نرم افزار انبارداری پارمیس چیست؟

اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه لپ تاپ خود را برای دریافت آخرین گزارش های کسب و کار با خود حمل می کنید، کارتخوان اندرویدی و اپلیکیشن هوشمند پارمیس اسمارت جزو اولویت های ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه لپ تاپ خود را برای دریافت آخرین گزارش های کسب و کار با خود حمل می کنید، کارتخوان اندرویدی و اپلیکیشن هوشمند پارمیس اسمارت جزو اولویت های کاری شما هستند.

پارمیس تولید کننده نرم افزار انبارداری حرفه ای سعی در ارائه بهترین راهکارهای مدیریتی برای انبار مشتریان و رفع مشکلات آنها دارد. یکی از این نگرانی ها نبود سیستم یکپارچه ای است که بتواند همه سیستم های حسابداری را به هم متصل کند.

مزایای نرم افزار پخش مویرگی پارمیس

نرم افزار پخش مویرگی پارمیس با پشتیبانی از دو روش توزیع مویرگی سرد و گرم و ایجاد بستر لازم برای مدیریت توزیع و فروش کالا، کمک زیادی به شما در مدیریت فروش و توزیع محصولات می کند تا بتوانید فروش خود را با دقت و سرعت بالا برنامه ریزی شده انجام دهید.

همچنین در نرم افزار پخش مویرگی امکان تعریف مسیر به صورت ساختار درختی، مسیری مجزا برای هر بازاریاب، تعریف تعداد نامحدود طرح بازدید، امکان ثبت و ارسال سفارشات توسط بازاریاب و غیره وجود دارد.

  • صورتحساب، اتصال یکپارچه به سیستم حسابداری، نرم افزار معاملاتی، خزانه، انبار و توزیع مویرگی تنها بخشی از وظایف این سیستم بر اساس رویکرد ERP است.
  • گزارش از دفتر حساب در سطوح مختلف (کل، قطعی، تفصیلی) با محدودیت های مختلف تاریخ، نوع سند، شماره سند و غیره.
  • مشاهده گردش جزئیات به صورت میکروسیرکولاسیون
  • گزارش حسابداری موجودی
  • گزارش مستند در سطح مبلغ کل (خلاصه سند) یا مبلغ جزء (پوشش سند) و بدون مبلغ جزء تجمیع می شود.
  • ارائه صورت های مالی اولیه (ترازنامه، تراز آزمایشی، سود و زیان و غیره) تحت محدودیت های مختلف
  • تنظیم طرح گزارش و ویرایش حرفه ای گزارش
  • مشاهده ترازنامه 2، 4، 6 و 8 ستونی و گزارش تراز آزمایشی در نرم افزار پخش مویرگی پارمیس
  • مشخص کنید چه کسی می تواند گزارش ها را امضا کند و برای هر گزارش باز امضا کنندگان اضافه کند
  • گزارش ژورنال منظم و رسمی (طبق ژورنال برای استفاده نوشتاری)
  • خروجی کلیه گزارشات در ورد، اکسل، پی دی اف وغیره)
  • گزارش ترازنامه در قالب T

مزایا کارتخوان اندرویدی پارمیس

کارتخوان اندرویدی پارمیس یک سخت افزار همه کاره است. کاهش قابل توجه هزینه های نگهداری و تجهیزات تجهیزات مورد استفاده مانند پرینتر، صندوق، سیستم های کامپیوتری و غیره یکی از مزایای کارتخوان اندرویدی پارمیس است، زیرا این دستگاه شامل تمامی این تجهیزات می باشد.

اپلیکیشن پارمیس اسمارت یک صندوق فروشگاهی اندروید با قابلیت نصب بر روی کارتخوان اندرویدی می باشد. داشبورد مدیریتی هوشمند پارمیس به شما امکان می دهد تنها با اتصال تلفن همراه خود به اینترنت، میزان فروش، خرید و عادات مصرف را فاکتور بگیرید، میزان فروش، خرید و عادات مصرف را به وضوح شناسایی کنید و در هر کجا که هستید فوراً به گزارش فروش خود مراجعه کنید.

انجام دادن. گزارش حقوق و دستمزد، مالیات، صورتحساب، حسابداری، مدیریت نوبت کارمندان و غیره از جمله این گزارشات است.

ارائه گزارشات جامع، تعاملی و دقیق همراه با سرعت بالای نرم افزار در ثبت اسناد و جلوگیری از خطاهای انسانی از اهداف کلیدی این رویکرد است. نتیجه این فرآیند سرعت عمل زیاد و ایجاد یک سیستم چابک و در نهایت توسعه ساختاریافته و آگاهانه فعالیت کاربر خواهد بود. نرم افزار حسابداری پارمیس استار پکیج کاملی برای شرکت های متوسط و بزرگ با نیازهای به روز است که نیازهای مالی و مدیریتی شما را با بیش از 20 زیرسیستم پوشش می دهد.

ویژگی های نرم افزار انبارداری پارمیس

نرم افزار انبارداری پارمیس با عملکرد یکپارچه خود توانسته است به راحتی تمامی قسمت های مالی کسب و کار را در یک سیستم متصل نگه دارد. به عنوان مثال سیستم نرم افزار فروش، حسابداری یا ارتباط با مشتری و مدیریت باید متصل باشد و تمامی اطلاعات ثبت شده در یک قسمت به راحتی در تمامی قسمت ها وارد شود و در صورت نیاز به هر قسمت از سیستم به راحتی دسترسی داشته باشید.

به این ترتیب همه چیز سریعتر انجام می شود و شاهد بهره وری عالی در تجارت خواهیم بود. و تمامی اطلاعات ثبت شده در سامانه جهت افزایش راندمان تولید، فروش و بهبود نیروی انسانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مدیریت موجودی در ابتدا کار بسیار ساده ای به نظر می رسد، اما اگر می خواهید تمام امور را با جزئیات و دقت بالا انجام دهید و از ضررهای احتمالی جلوگیری کنید. باید بدانید که برای کاهش ضریب خطا در ارسال کالا به مشتری و سایر کارهای مربوط به انبار باید از نرم افزارهای حرفه ای انبار استفاده کنید و برنامه ریزی دقیق و صحیحی برای ارسال به موقع کالا، مدیریت موجودی انبار و تهیه به موقع کالا انجام دهید.

چالش دیگری که در مدیریت انبار با آن روبرو هستیم و نرم افزار انبار آن را برای ما حل کرده است جلوگیری از سرقت در انبارها، حمل و نقل نادرست و انقضای مواد در انبار است. که وجود نرم افزارهای حرفه ای انبار می تواند در تمامی این زمینه ها کمک شایانی کرده و آنها را حل کند.

معرفی کالا به صورت پرونده

صدور قبض کالا در هر پرونده

بارکد کالا را به صورت پویا طراحی کنید

استفاده از ویژگی ها در معرفی کالا در نرم افزار انبارداری پارمیس

تعریف محصول چند قسمتی با عملکرد نامحدود

تعیین محل قرارگیری کالا

امکان صدور همزمان اسناد مالی برای عملیات انبار

امکان ثبت شماره سریال و کد رهگیری برای تمامی معاملات موجودی

امکان تعریف سطوح کدگذاری انبار (امکان کدگذاری گروه های انبار)

امکان صدور سند اصلاحی برای بازسازی کاردکس کلیه کالاها در بازه زمانی مشخص

امکان نظارت بر تمامی تراکنش های موجودی کالا با ارسال های مالی مرتبط و گزارش های واریانس موجودی

جمع بندی

ما در این مقاله مفید از پارمیس به معرفی و مزایای نرم افزار انبارداری، نرم افزار پخش مویرگی و کارتخوان اندرویدی پارمیس پرداختیم. برای خرید نرم افزارهای مالی پارمیس می‌توانید به سایت www.ParmisIT.comمراجعه و یا با شماره تلفن 02187758 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی