ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

5 + 1 دلیل برای اینکه تلویزیون ایکس ویژن بخرید

برای اینکه تلویزیون ایکس ویژن بخریم یا نه؟ باید دلایل محکم و مستندی ارائه داد تا خواننده ای که شما باشید یا به سمت خرید تلویزیون ترغیب شود و یا از خرید منصرف گردد. مطمئنا ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برای اینکه تلویزیون ایکس ویژن بخریم یا نه؟ باید دلایل محکم و مستندی ارائه داد تا خواننده ای که شما باشید یا به سمت خرید تلویزیون ترغیب شود و یا از خرید منصرف گردد. مطمئنا شمایی که این مطلب را می‌خوانید پیشینه ای از برند معتبر ایکس ویژن با گارانتی مادیران دارید.

تجربه 15 ساله ایکس ویژن در تولید تلویزیون، باعث شده که رد پای تکنولوژی روز در سری‌های جدید مثل تلویزیون‌های سری 7 و سری 8 ایکس ویژن به وضوح دیده شود. در این مطلب همراه ما باشید تا 5 + 1 دلیل برای خرید تلویزیون ایکس ویژن را به شما بگوییم.

1- کیفیت تصویر تلویزیون ایکس ویژن: کاملا استاندارد و مطابق با تکنولوژی روز

یکی از نقات قوت تلویزیون ایکس ویژن نسبت به برندهای ایرانی دیگر، کیفیت تصویر است که هر چه به سمت تولید سری‌های جدیدتر رفته است، کیفیت تصویر را نیز ارتقا داده است.

کیفیت ULTRA HD 4K تلویزیون‌های ایکس ویژن

از حق نگذریم کیفیت ULTRA HD 4K تلویزیون‌های ایکس ویژن به خصوص در مدل‌های جدید مثل سری 7 و 8 حرفی برای گفتن دارد. هر چند هنوز کیفیت فول اچ دی در تلویزیون‌های ایکس ویژن سایز متوسط مثل 43 اینچ، قابل رقابت با سایر برندهای داخل و حتی نمونه‌های خارجی است.

لازم به ذکر است که در همه مدل‌های تلویزیون ایکس ویژن، اگر محتوای 4K از USB، پورت  HDMIو حتی تیونر داخلی پخش شود، کیفیت تصویر به صورت 4K حفظ می‌شود. حتی در تلویزیون‌های فورکی، تصاویر فول اچ دی با کیفیت بالاتر پخش می‌شود.

زاویه دید گسترده با پنل IPS در نسل جدید تلویزیون‌های ایکس ویژن

بیشترتلویزیون‌های ایکس ویژن مجهز به پنل IPS با حساسیت کمتر نسبت به ضربه هستند که امکان تماشای صفحه نمایش در محدوده وسیع را بدون تغییر رنگ فراهم می‌کند. حتی پنل‌های VA تلویزیون‌های ایکس ویژن دارای کنتراست و روشنایی بالا در حد استانداردهای جهانی است. که انتخاب هر نوع پنل بسته به اولویت بندی مشتری است.

لازم به ذکر است که در سایت ایکس ویژن و در صفحه هر تلویزیون، کلیه اطلاعات فنی به همراه بررسی آن محصول ارائه شده است.

تکنولوژی HDR10 اینبار بر روی HDMI

تکنولوژی HDR10 که باعث بهبود تضاد رنگی و ارائه عمق تصویر بیشترمی‌شود، چاشنی کیفیت تصویر تلویزیون‌های فورکی شده اند و در بیشتر تلویزیون‌های ایکس ویژن بر روی USB و پورت HDMI فعال است. تلویزیون ایکس ویژن توانایی پخش محتوای HDR از شبکه‌های تلویزیونی را هم دارد. جالب اینکه یکی از ویژگی‌های خوب تلویزیون ایکس ویژن تاخیر حداقل درگاه HDMI است.

2- نسخه اندروید 11 تلویزیون ایکس ویژن: ارتقا یافته، به روز و سازگار با آنچه که هست

همانطور که می‌دانید در حال حاضر به دلیل محدودیت‌ها، هیچ یک از تلویزیون‌های داخلی لایسنس اصلی اندروید را نداشته و قابل آپدیت خودکار نیستند. حتی برندهای دیگر تلویزیون که از نسخه Tizen یا Webos استفاده می‌کنند در نصب برنامه‌ها محدودیت داشته و پلتفرم‌هایی مثل فیلیمو را نمی‌توان روی آن‌ها نصب کرد.

اما تلویزیون ایکس ویژن از آخرین نسخه اندروید بازار ایران یعنی اندروید 11 بهره می‌برد که بیشترین هم خوانی را با اپلیکیشن‌های اندروید و رابط کاربری اندروید تی وی را دارا هست.  

رابط کاربری ساده و کاربردی تلویزیون‌های ایکس ویژن

ایکس ویژن در تلویزیون‌های سری 7 سعی در ساده سازی تجربه کاربری با سیستم عامل اندروید 11 کرده است. به طوری که بازخوردها حاکی از رضایتمندی حداکثری مشتریان از سیستم عامل اندروید ارتقا یافته متناسب با نیازهایشان بوده است.

3- سیستم پردازنده و اطلاعات فنی تلویزیون در سایت ایکس ویژن

تلویزیون‌های ایکس ویژن دارای سیستم پردازش 4 هسته ای با حافظه رام 5/1 تا 2 گیگابایت است. حافظه داخلی تلویزیون ایکس ویژن بین 8 تا 16 گیگابایت بوده که برای نصب اپلیکیشن‌های تلویزیون کافی است.

دقت داشته باشید:

نصب بیش از اندازه نرم افزار روی هر دستگاهی، از جمله تلویزیون باعث کندی عملکرد می‌شود. بنابراین اپلیکیشن‌های مورد نیاز و ضروری را روی تلویزیون ایکس ویژن نصب کنید تا از سرعت عملکرد آن رضایت کامل داشته باشید.

4- کنترل هوشمند بلوتوث دار تلویزیون‌های ایکس ویژن

ریموت‌های هوشمند ایکس ویژن در سری‌های جدید، با انواع کلیدهای مورد نیاز، تمام ویژگی‌های عادی و هوشمند تلویزیون را در اختیار شما می‌گذارد. این ریموت بلوتوث دار بوده و به همین دلیل نیازی به دید مستقیم بین ریموت و تلویزیون ایکس ویژن وجود ندارد. بنابراین برای استفاده از کنترل، حتما نباید به طور مستقیم جلوی تلویزیون قرار گرفته باشید. حتی این ریموت‌ها دارای دکمه‌ای برای تبدیل شدن به ماوس کامپیوتری هستند که رابط کاربری را در وبگردی و سرگرمی آسان می‌کند.

همچنین دکمه‌های میان‌ بر بسیار کاربردی برای دسترسی مستقیم به اپ فیلیمو، ضبط محتوا، فروشگاه اپلیکیشن و فایل‌های مالتی ‌مدیا روی ریموت تلویزیون هوشمند ایکس ویژن قرار گرفته است.

5- تلویزیون قیمت مناسب ایکس ویژن و ارزش بالای خرید

واقع بینانه بخواهیم به قیمت تلویزیون خارجی و داخلی نگاه کنیم؛ با این وضعیت بازار، قیمت تلویزیون خارجی، بسیار بالاتر از بودجه میانگین جامعه است. در این میان برند ایکس ویژن چون زیرمجموعه هولدینگ بورسی مادیران است که تمامی عملیات مالی به صورت شفاف است. پس طبیعتا نمی‌تواند خارج از تعرفه‌های تصویب شده، قیمت‌ها را ارائه کند؛

قیمت تلویزیون ایکس ویژن با توجه به کیفیت و امکاناتی که دارد، مناسب بوده و به همین دلیل در بازار به عنوان تلویزیون قیمت مناسب شناخته می‌شود.

6- گارانتی مادیران و خدمات پس از فروش مطمئن

سابقه نیم قرن تجربه مادیران در عرضه محصولات مختلف، به تنهایی می‌تواند خریدار را از محصول خریداری شده مطمئن سازد. تلویزیون ایکس ویژن، گارانتی 2 ساله مادیران را یدک می‌کشد. گارانتی تلویزیون‌های ایکس ویژن شامل، خدمات پس از فروش از لحظه خرید و نصب بوده و در مرحله تعمیر و نگهداری نیز در خدمت مشتری است.

ارزش جایگاه مشتری به قدری است که واحد رضایت مشتریان مادیران به صورت مجزا تاسیس شده تا پاسخگوی نظرات و شکایات مشتریان باشد. 

در این مطلب سعی کردیم 5 + 1 دلیل برای خرید تلویزیون ایکس ویژن را برای شما شرح دهیم. پیشنهاد می‌کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ایکس ویژن مراجعه کنید و اطلاعات تلویزیون‌های ایکس ویژن را به صورت کامل تر بخوانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sahar52
    sahar52 | ۱۵ اسفند ۱۴۰۱

    کیفیت تلویزیون ایکس ویژن نسبت به قیمت مناسبی که داره واقع خوبه. من هم برای بازی، هم فیلم و هم وبگردی پیشنهادش می کنم

  • gdigiQWERTY
    gdigiQWERTY | ۱۰ اسفند ۱۴۰۱

    من حدودا 2 سال هست که دارم استفاده می کنم و واقعا راضی هستم

مطالب پیشنهادی