ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید داکت اسپلیت بوش

داکت اسپلیت بوش یکی از ابزار های گرمایشی و سرمایشی دقیق و مناسب است. این ابزار یک وسیله بسیار کاربردی و قابل اطمینان برای منازل و سایر مکان ها می باشد. اسپلیت بوش رطوبت و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

داکت اسپلیت بوش یکی از ابزار های گرمایشی و سرمایشی دقیق و مناسب است. این ابزار یک وسیله بسیار کاربردی و قابل اطمینان برای منازل و سایر مکان ها می باشد. اسپلیت بوش رطوبت و دمای درون خانه و محیط مورد نظر شما را با دقت فراوان کنترل می کند. این سیستم سرمایشی و گرمایشی دارای مزایا و ویژگی های منحصر به فردی است و به دلیل داشتن ویژگی های خوب، به یک ابزار کارآمد تبدیل شده است. داکت اسپلیت های بوش دارای اندازه و ظرفیت مختلفی هستند که می توان در هر محیطی با ابعاد مختلف از آنها استفاده نمود. این داکت ها برای هر محیط و مکان بزرگ و کوچکی قابل استفاده هستند. با استفاده از این داکت ها می توان از انرژی در فصول سرد و یا گرم سال به صورت بهینه استفاده کرد.

عملکرد داکت اسپلیت های بوش

داکت اسپلیت ها یا همان اسپلیت های کانالی به عنوان یک سیستم تهویه مورد استفاده قرار می گیرند. این سیستم تهویه هم در فصول سرد و هم در فصول گرم کارایی دارد. کمپرسور از قطعات اصلی است که دمای مورد نظر را با کمک سایر اجزای داکت های بوش برای انتقال به محیط تولید می کند. اسپلیت های بوش به صورت توکار درون دیوار قرار گرفته و تهویه هوا از طریق دریچه های آن انجام می شود. به طور کلی داکت اسپلیت های بوش به دو بخش داخلی و خارجی تقسیم بندی می شوند. بخش داخلی شامل اجزایی است که دما و هوای مورد نیاز برای تهویه را آماده می کند. بخش خارجی وظیفه انتقال هوا و تهویه محیط را برعهده دارد.

ویژگی های اسپلیت بوش

ویژگی های بارز داکت اسپلیت برند بوش در بازار بسیار شناخته شده می باشند به همین دلیل افراد برای منازل و محیط های دیگر آن را انتخاب می کنند. موارد زیر برخی از مهم ترین ویژگی های داکت اسپلیت های بوش می باشند.

  • اولین ویژگی که کاربر را برایخرید داکت اسپلیت بوش ترغیب می کند تهویه گرمایشی و سرمایشی همزمان این دستگاه می باشد. در واقع شما با خرید این داکت اسپلیت ها می توانید هم به عنوان خنک کننده و هم به عنوان منبعی برای تولید گرما از آن استفاده کنید. این ویژگی باعث می شود که در تمام فصول سال این داکت ها کاربرد داشته باشند.
  • داکت های اسپلیت بوش دارای ظرفیت و اندازه های متفاوتی هستند. همین ویژگی سبب می شود که بتوان داکت مورد نظر را متناسب با محیط و تهویه مورد نیاز انتخاب نمود. داکت های اسپلیت بوش دارای ظرفیت های مختلفی از جمله 3، 5، 7، 9،12، 14 و 16 کیلو وات هستند.
  • داکت اسپلیت های بوش دارای فیلتر های بسیار قوی می باشند. با کمک این فیلتر ها تهویه اتاق و محیط به طور کامل و دقیق انجام می گیرد؛ در این صورت دیگر خبری از آلودگی و ذرات ریز آلوده نخواهد بود. فیلتر های این داکت اسپلیت ها با چگالی بالا ساخته شده اند.
  • صداهای اضافی در سیستم های تهویه اسپلیت بوش به طور کامل حذف شده اند. در هنگام استفاده هیچ گونه صدای اضافی مبنی بر عملکرد این داکت اسپلیت ها تولید نخواهد شد. کاهش صدا های آزار دهنده از جمله ویژگی های بارز این داکت اسپلیت ها می باشد.
  • فشار های استاتیکی برای این داکت های بوش در محدوده مشخصی قرار دارد. محدوده فشار های استاتیکی اسپلیت های بوش بر اساس ظرفیت آنها مشخص و تعیین می شود.
  • نصب و استفاده از داکت اسپلیت های بوش بسیار آسان است. به راحتی می توان این داکت های اسپلیت را در هر مکان و فضایی نصب کرد. در واقع نصب این سیستم های تهویه با انعطاف پذیری بالایی صورت می گیرد.
  • سیستم گرمایشی این داکت ها بسیار قوی و دقیق عمل می کند به طوری که می توان دمای منفی 15 درجه سانتیگراد را با کمک این داکت اسپلیت ها کنترل کرد. همچنین عملکرد این داکت اسپلیت ها برای ایجاد هوای خنک بسیار عالی می باشد.
قابلیت کنترل دما به صورت دستی و خودکار برای داکت اسپلیت های بوش وجود دارد.
  • این اسپلیت های بوش به گونه ای طراحی شده اند که دارای قابلیت کنترل می باشند. شما می توانید زمان و میزان دمای مطلوب و مورد نظر را برای آنها تعریف کنید تا مطابق آن عمل کنند.

انواع داکت اسپلیت بوش

به طور کلی داکت اسپلیت بوش از نظر مصرف انرژی به دو دسته تقسیم می شود. دسته بندی این داکت اسپلیت های بوش شامل دو گره A و B می باشد.

  • گروه A داکت اسپلیت هایی هستند که انرژی و برق کمتری مصرف می کنند. کمپرسور ها در این داکت ها به صورت خودکار عمل کرده و دما را تنظیم می کنند. سرعت آنها با افزایش دما زیاد و با کاهش دما کم می شود. عملکرد خودکار کمپرسور داکت اسپلیت سبب می شود دمای مورد نیاز بر اساس محیط و ظرفیت داکت تنظیم شود. این موضوع سبب می شود که از اتلاف انرژی غیر ضروری جلوگیری شود.
  • در داکت اسپلیت گروه B سرعت ثابت بوده و کمپرسور عملکرد خود را با یک سرعت یکسان ادامه می دهد. بر همین اساس دمای اسپلیت در مواقع مورد نیاز کم و یا زیاد نخواهد شد. عدم تغییر دما در شرایط دمایی متفاوت سبب می شود که داکت اسپلیت انرژی بیشتری را مصرف کند.

خرید داکت اسپلیت بوش

از آنجایی که شرکت بوش یک شرکت آلمانی و معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی و غیره می باشد در نتیجه تولید داکت اسپلیت ها نیز با کیفیت بالایی صورت می گیرد. اما لازم است برای خرید داکت اسپلیت بوش به ویژگی های متفاوت آن توجه کنید و داکت اسپلیتی را انتخاب نمایید که متناسب با نیاز شما و فضای مورد نظر باشد. در ادامه به چند نکته مهم برای خرید داکت اسپلیت بوش اشاره می شود.

  • انتخاب مناسب ظرفیت داکت اسپلیت متناسب با فضا و محیط
  • توجه به متراژ محیط، تعداد اتاق ها و سالن ها
  • میزان مصرف انرژی داکت اسپلیت بوش
  • تولید صدای کمتر در زمان عملکرد داکت اسپلیت
  • بکارگیری فیلتر مناسب برای تهویه هوا در داکت اسپلیت بوش
  • بهتر است در زمان خرید داکت اسپلیت از یک گروه صنعتی متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا مناسب ترین اسپلیت را متناسب با نیاز و فضای مورد نظر شما پیشنهاد دهد.
  • و ...
برای خرید داکت اسپلیت باید به ویژگی های آن توجه کنید.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی