ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

هتل داریوش کیش؛ یک سر و گردن بالاتر

تنها با رزرو اتاق در هتل داریوش کیش می توانید تجربه زندگی در تاریخ چند هزار سال پیش ایران را داشته باشید. هتلی مجلل و باشکوه که زیبایی آن دست کمی از تخت جمشید ندارد ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تنها با رزرو اتاق در هتل داریوش کیش می توانید تجربه زندگی در تاریخ چند هزار سال پیش ایران را داشته باشید. هتلی مجلل و باشکوه که زیبایی آن دست کمی از تخت جمشید ندارد و از نظر امکانات همیشه در صدر لوکس ترین و برترین هتل های کیش و ایران بوده است. اگر شما هم علاقه مند به تجربه چندروزه زندگی ای لوکس امروزی در قالب تاریخ چندهزارساله ایران هستید، «تور هتل داریوش کیش» را به هیچ وجه از دست ندهید و حتی اگر هم علاقه مند به تاریخ نیستید، همراه ما باشید تا متوجه شوید که تور کیش هتل داریوش یک  سروگردن بالاتر از بقیه هتل های لاکچری کیش است.

هتل داریوش کیش؛ اقامتی لوکس در قلب ایران باستان

حتماً تابه حال به شباهت هتل داریوش با بنای تخت جمشید پی برده اید؛ همان قدر زیبا، مجلل و باشکوه! بنایی فاخر با وسعت دوازده هکتار در شمال جزیره کیش؛ گویی همه چیز آماده است تا داریوش کبیر به کاخ های آپادانا و تچر خود سر بزند.

تندیس ها، سردیس ها و تمام بناهای تعبیه شده در این هتل که حاصل تلاش معماران و پیکرتراشان‌اند، همگی برگرفته از کاخ های آپادانا و تچر است تا مسافرین این هتل ضمن اقامتی لوکس، بار دیگر هویت  باستانی خود را به یاد بیاورند.

پس از طی کردن ورودی جذاب هتل داریوش کیش و پس از آنکه سرشار از حس هویت ملی و باستانی شدید، حالا نوبت آن است که بار دیگر روح خود را به دیدن شکوه و زیبایی لابی این هتل مهمان کنید! لابی ای درخور ورودی جذاب آن.

سومین سورپرایزی که در تور هتل داریوش کیش منتظر شما است، باغ پشتی هتل است؛ باغی باشکوه، بسیار بزرگ و سرسبز که برای دیدن سردیس های باستانی آن ممکن است گردنتان درد بگیرد، چراکه همچون نمونه های اصلی آنها در تخت جمشید بلند و باعظمت اند.

بعد از پذیرش و انجام کارهای اقامت، می توانید به اتاق مجلل خود بروید. اتاق هایی متنوع که برای هر سلیقه ای، پاسخی دارند. در ادامه به امکانات و خدماتی که می توانید در تور کیش هتل داریوش داشته باشید بیشتر می پردازیم.

دلیل برتری هتل داریوش کیش نسبت به دیگر هتل های کیش

عیار و رتبه هر هتل به خدمات و امکاناتی است که به مسافران خود ارائه می دهد و به همین دلیل است که بعضی از هتل ها نمی توانند ترکیب پنج ستاره را در لوگوی خود ببینند و بعضی ها هم گذشته از داشتن پنج ستاره، بر سر عناوینی همچون تاپ، لوکس یا بزرگ در نام خود رقابت می کنند.

ما در این مقاله به بررسی پردیس هتل داریوش با گروه دومی که ذکر شد، یعنی گروه هتل های پنج ستاره و برتر کیش می پردازیم. رقابتی سنگین که در آن نام هتل ترنج کیش و مارینا پارک نیز به چشم می خورد!

امکانات و خدمات هتل داریوش کیش

ترانسفر رایگان فرودگاهی، منو متنوع و جذاب غذایی، اتاق های متنوع، رستوران ها و کافی شاپ هایی با تم های مختلف، استخر و جکوزی و انواع خدمات ماساژ، مجموعه ورزشی و نزدیکی هتل به مراکز خرید، دریا و سایر جاذبه های گردشگری از جمله خدمات رفاهی هتل داریوش است. به همین دلیل است که علی رغم بیشتر بودن قیمت هتل داریوش کیش نسبت به هتل های هم تراز، بسیاری خواهان تجربه زندگی لوکس چندروزه در تور کیش هتل داریوش هستند.

اتاق های هتل داریوش کیش

هتلی با عظمتی این چنین، قطعاً خدماتی ارائه می دهد که بتواند تمام میهمانان خود را راضی نگه دارد. پس از آنکه با ترانسفر رایگان به هتل رسیدید، اگر از قبل اتاق رزرو کرده باشید می توانید به پذیرش مراجعه کنید و در کسری از ثانیه به اتاق خود بروید. اما اگر اتاق خود را از قبل رزرو نکرده باشید، با مراجعه به پذیرش از بین انواع اتاق های دبل استاندارد، دبل لوکس، کابانا، اتاق کابانا با حمام سانروف و سوییت یکی را انتخاب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اتاق ها و رزرو آنها می توانید به سایت هتل داریوش کیش مراجعه کنید یا با «تلفن هتل داریوش کیش» تماس بگیرید. اگر موفق به تماس نشدید، می توانید از طریق سایت تورگردان، مجری مستقیم تور، هم اتاق مورد نظرتان را بیابید هم بلیط هواپیما را رزرو کنید.

رستوران و کافی شاپ ها

هتل داریوش از هتل های هافبرد کیش است که منوی متنوعی برای صبحانه مهمانان خود تدارک دیده است؛ انواع غذاهای گرم و سرد که شاید برخی از آنها را در طول زندگی خود ندیده باشیم. همین است که انتخاب را بسیار دشوار می کند. علاوه بر چنین منوی غذایی، با داشتن رستوران های لوکسی همچون پاسارگاد و آپادانا، تصمیم گرفتن بین اینکه محو طعم لذیذ و تنوع غذاها بشوی یا زیبایی و شکوه این رستوران ها بسیار دشوار است.

داشتن چنین امکاناتی سبب شده تا تور کیش هتل داریوش برای بسیاری از ساکنین شهرهای بزرگ مثل تهران، بسیار محبوب بوده باشد و تور تهران به کیش به یکی از پرطرفدارترین خطوط هوایی ایران تبدیل شود، چراکه کسی که تجربه رفاه را داشته به کمتر از چنین خدماتی رضایت نخواهد داد.

مجموعه های ورزشی

امکانات این هتل به قدری زیاد و سرگرم کننده است که اگر یک هفته تمام در این هتل بمانید و از آن خارج نشوید، بازهم چیز جدیدی برای سرگرم شدن پیدا می کنید. مجموعه های ورزشی در تور هتل داریوش کیش به کسانی که حتی در سفر هم به دنبال ورزش هستند یا می خواهند سرگرمی های هیجان انگیزی را داشته باشند، ارائه خدمات می کنند. مجموعه هایی مثل باشگاه بدنسازی، استخر، بیلیارد، سونا و جکوزی، زمین تنیس، غواصی و ...

شاید یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث شده تور کیش از مشهد این قدر پرطرفدار باشد، وجود مجموعه پارک دلفین هاست؛ از شهری گرم و خشک که تفریحات آبی به استخر و جکوزی محدود می شود تا جزیره ای به نام کیش که در آن حتی پارک دلفین ها نیز پیدا می شود! هتل داریوش بلیط دلفیناریوم را به صورت رایگان در اختیار میهمانانش قرار می دهد.

جاذبه های گردشگری اطراف

یکی از اصلی ترین امتیازاتی که یک هتل پنج ستاره را نسبت به دیگر هتل های رقیب خود برتر می سازد، نزدیکی آن به مرکز شهر و جاذبه های گردشگری شهری است. هتل داریوش کیش دارای این امتیاز است؛ تا ساحل خلیج فارس که هیچ فاصله ای ندارد و اگر اتاق شما رو به دریا باشد، روزها با صدای امواج دریا و مرغان دریای می توانید احساس آرامش کنید. با صخره خرچنگ ها حدوداً پنج دقیقه، بازارچه حافظ حدوداً هشت دقیقه پیاده، تا پارک هنگام سه دقیقه با خودرو، تا کیش مال چهار دقیقه با خودرو، بازار پردیس 1 و رویال مال 4 دقیقه با خودرو و تا مرکز همایش های ملی 4 دقیقه با خودرو راه دارید.

هتل داریوش کیش و دیگر هیچ!

اگرچه رقیب های «هتل داریوش کیش» دست کمی از آن ندارد، برای مثال هتل ترنج که از آن به عنوان یکی خلاقانه ترین و لوکس هتل های کیش یاد می شود یا هتل مارینا پارک، باز هم کسانی هستند که عظمت و زیبایی این هتل را به نزدیکی به آب یا زندگی کردن بر روی خلیج فارس را ترجیح می دهند. خدمات حرفه ای، اتاق های لوکس و از همه مهم تر دیزاین های باستانی و پرشکوه آن دل هر ایرانی ای را با خود می برد، حال بماند که منوی جذاب غذایی آن دست روی یکی از بزرگ ترین نقطه ضعف های ما می گذارد. این همه جذابیت در تور کیش هتل داریوش دلیلی کمی برای انتخاب آن نیست! اگر شما هم می خواهید در قلب ایران باستان اقامت چندروزه لوکسی را داشته باشید، تور هتل داریوش کیش بهترین گزینه برای شما است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • rayacoder
    rayacoder | ۲۱ اسفند ۱۴۰۱

    خب 4 تا عکس و فیلم میگذاشتین خودمون ببینیم !

مطالب پیشنهادی