ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

معرفی ۱۲ گجت هوشمند لوکس و کاربردی برای سفر؛ چطور با تکنولوژی راحت‌تر سفر کنیم؟

در عصر فناوری و نوآوری‌های تازه، گجت‌های هوشمند پا به دنیای سفر گذاشته‌اند تا لذت و آرامش مسیر و اقامت را چند برابر بیشتر کنند. برخی از آنها جان مسافران را نجات می‌دهند، برخی چالش‌های ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در عصر فناوری و نوآوری‌های تازه، گجت‌های هوشمند پا به دنیای سفر گذاشته‌اند تا لذت و آرامش مسیر و اقامت را چند برابر بیشتر کنند. برخی از آنها جان مسافران را نجات می‌دهند، برخی چالش‌های سفر را حل می‌کنند و برخی دیگر وسایل را مرتب می‌کنند. این شما و این برخی از لوکس‌ترین و کاربردی‌ترین گجت‌های هوشمند مسافرتی.

۱.  ترازوی چمدانی ـ  Tarriss

تقریبا تمام مسافران صرف‌نظر از طول مدت سفر تلاش می‌کنند کمترین بار ممکن را بردارند و به‌اصطلاح سبک سفر کنند. از طرفی با توجه به محدودیت‌های وزنی که شرکت‌های هواپیمایی درمورد ارسال چمدان و ساک در نظر می‌گیرند، هر مسافری به یک ترازوی چمدانی ایدئال نیاز دارد که وزن بار خود را محاسبه کند. ترازوی جذاب فوق‌العاده کوچک، سبک و مقرون‌به‌صرفه است و می‌توانید به‌راحتی همه‌جا با خود ببرید.

۲.  پنکه همراه آیفون

اگر به هوای گرم و شرجی عادت ندارید، پنکه همراه حتما به کارتان می‌آید، به‌خصوص در اتوبوس‌هایی که سیستم تهویه مطبوع ندارند یا روزهای داغی که چاره‌ای جز تحمل گرما نیست. این پنکه‌ها معمولا به درگاه شارژر آیفون وصل می‌شوند و بلافاصله نسیم خنکی ایجاد می‌کنند.

۳.  گجت ردیاب دسته‌کلید و کیف‌پول ـ  Tile Trackers

اگر حتی یک بار دسته‌کلید یا کیف‌پولتان را گم کرده باشید، حتما این فکر از ذهنتان گذر کرده که ای کاش می‌شد به آنها ردیاب وصل کرد! گجت ردیاب تایل ترکر این امکان را فراهم می‌کند و به‌خصوص در طول سفر که دست مسافر از همه‌جا کوتاه است، خیلی به کار می‌آید. می‌توان این گجت‌های هوشمند را به وسایل مختلف بست و موقعیت آنها را در برنامه ردیابی کرد. البته نباید فراموش کرد که این دستگاه با بلوتوث کار می‌کند و برد محدود دارد.

۴.  گجت خواب ـ  Sleepphones

اگر اهل سفر باشید خوب می‌دانید هدفون‌های بی‌سیم از ملزومات اصلی سفر محسوب می‌شوند. منتها ایربادهای بی‌سیم وقتی مسافر می‌خوابد، خیلی راحت از گوش درمی‌آیند و گم می‌شوند. راهکار حل این مشکل گجت خواب اسلیپ فونز است که مخصوصا در ابعاد مختلف مخصوص مسافران خوش‌خواب طراحی شده و از بهترین لوازم جانبی سفر به حساب می‌آید. پیشنهاد می‌کنیم در سفر بعدی اول اسلیپ‌فونز را تهیه کنید، بعد سراغ تهیه بلیط از سامانه رزرو قطار در کشور (لینک) بروید چون این گجت مخصوصا برای سفرهای ریلی که سروصدای بیشتری دارند، مفید و کاربردی است.

۵.  ضدعفونی‌کننده مسواک ـ  Pursonic S1

سفر و غیر سفر ندارد؛ شستن دست‌ها و ضدعفونی‌کردن مسواک‌ها همیشه ضروری بوده و این عادت بعد از دوران سخت کووید پررنگ‌تر هم شده است. حتی اگر در هتل‌های درجه‌یک (که نگرانی درباره کیفیت نظافتشان ندارید) اقامت می‌کنید، این ابزار جالب مسواکتان را در طول سفر تمیز و ضدعفونی نگه می‌دارد و با اشعه UV تا ۹۹ درصد باکتری‌ها را از بین می‌برد.

۶.  چمدان هوشمند ـ  Samsara

چمدان هوشمند سامسارا یکی از بهترین گجت‌های هوشمند سفر است که تا امروز به دوست‌داران فناوری معرفی شده و تمام ترجیحات و انتظارات آنان را پاسخ می‌دهد. ظاهر جذاب و جیمزباندگونه چمدان به کنار، به‌لطف تکنولوژی Apple AirTag می‌توان چمدان را از فاصله دور ردیابی و از سطح صاف آن به‌عنوان میز کار استفاده کرد. این چمدان تماما با مواد بازیافت‌شدنی ساخته شده و از لوازم مسافر با قفل‌های ترکیبی مورد تایید TSA محافظت می‌کند.

۷.  دوربین اکشن ـ  OCLU

طراحی شیک و آیرودینامیک دوربین اکشن OCLU با نرم‌افزار نوآورانه، پردازنده‌های پیشرفته و طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی هیجان‌انگیز، همسفری عالی برای افراد علاقمند به ماجراجویی است. به‌خصوص اگر به‌جای سفرهای شهری، بلیط اتوبوس بخرید و عازم منطقه‌ای خارج از شهر باشید. این دوربین 4K ضد‌آب در هر شرایطی عکس‌ها و فیلم‌های باکیفیت‌ ثبت می‌کند و از ویژگی‌های خوبش می‌توان به قابلیت  GPS، لرزش‌گیر و حذف محتوای ناخواسته با ویرایشگر LiveCut اشاره کرد.

۸.  عینک آفتابی دوربین‌دار ـ  SPECTACLES 2

طرفداران اسنپ چت عاشق نسل دوم عینک‌های فیلمبرداری این شرکت خواهند شد. عینک V2 جذابیت و زیبایی نسل اول را حفظ کرده و همچنان از چشم مسافر در برابر نور خورشید محافظت می‌کند. اما عملکرد اصلی آن ضبط عکس‌های روزانه و همگام‌سازی آنها با Snapchat Memories است. کاربران می‌توانند با این گجت سرگرم‌کننده فیلم‌های ۱۰ ثانیه‌ای بگیرند و زیر آب ویدیوهای باکیفیت ضبط کنند.

در مقایسه با نسل قبل، این عینک‌ها ظریف‌تر و باریک‌ترند، سرعت دانلود بیشتری دارند و در رنگ‌بندی جذاب به بازار عرضه می‌شوند. قاب زردرنگ این عینک مثل یک شارژر همراه عمل می‌کند و با وجود مقاومت در برابر پاشیدن آب، نسبت به ورژن قبلی به‌مراتب سبک‌تر است.

۹.  هدفون نویز کنسلینگ ـ  BOSE

گفتیم که هدفون‌ها ابزارهای ضروری سفر هستند و کمتر کسی موقع بستن چمدان، هدفونش را در خانه می‌گذارد. اگر تمایل دارید در طول مسیر بخوابید یا روی کاری تمرکز کنید، هدفون‌های نویزگیر با قابلیت کاهش صدای پس‌زمینه و برقراری سکوت، بهترین گزینه خواهند بود. این هدفون‌ها نویز واقعی را در بستری از سکوت تولید می‌کنند و کنترل میزان را به مسافر می‌سپارند. فرد می‌تواند هنگام مکالمه سطح نویز کنسلینگ را کم کند تا صدای مخاطب را بهتر بشنوید. هر زمان تصمیم بگیرید صدای نویز را تغییر دهید، صدا به‌طور خودکار کالیبره و متعادل می‌شود.

۱۰.  پاوربانک خورشیدی قابل‌حمل ـ  ADDTOP

پاوربانک یکی از تجهیزات مهمی است که در سخت‌ترین شرایط به کمک مسافر می‌آیند. یک سطح بالاتر از پاوربانک‌های معمولی بازار، پاوربانک خورشیدنی است که با سه پنل خورشیدی قابل‌شارژ و دو پورت USB، بعد از آنکه ۳۰ ساعت زیر نور مستقیم خورشید شارژ شد، می‌تواند یک دستگاه را تا ۱۰ بار و دو دستگاه را به‌صورت هم‌زمان شارژ کند.

در طول سفر خیالتان از عمر پاوربانک آسوده باشد. پوشش پلاستیکی مرغوب و چرم مصنوعی این پاوربانک بیشترین دوام ممکن را ارائه می‌دهد و کاملا از آن در برابر آب و گردوغبار محافظت خواهد کرد.

۱۱.  برج رادیویی کوچک ـ  GoTenna

گاهی اوقات با خرید بلیت قطار یا بلیط هواپیما داخلی به مناطقی سفر می‌کنیم که خبری از پوشش‌دهی آنتن نیست و راه ارتباطی میان دو یا چند دستگاه تلفن همراه وجود ندارد. این شرایط بیشتر در کمپینگ‌های محلی و خارج از شهر اتفاق می‌افتد و بهترین راهکار آن استفاده از برج‌های رادیویی کوچک GoTenna است که امکان ارسال پیام بین دو دستگاه را فراهم می‌کند. یک پله بالاتر از آن GoTenna Mesh است که برد طولانی‌تری دارد. به‌کمک این گجت پیشرفته چند کاربر در حال گشت‌و‌گذار خارج شهر می‌توانند برای یکدیگر پیام بفرستند به‌راحتی مخابره کنند.

۱۲.  گیتار مسافرتی ـ  JAMSTIK

ساز برای نوازنده حکم فرزند برای پدرومادر را دارد. همانطور که پدرومادر نمی‌توانند بدون فرزندشان سفر کنند، نوازنده هم نمی‌‌تواند سازش را در خانه بگذارد و راهی سفر شود؛ حتی اگر نتواند آن را با خود همه‌جا ببرد! گیتار هوشمند جامستیک این مشکل را برطرف می‌کند. این ساز سفری با رابطی کاربرپسند، تارهای تمام استیل و فناوری پیشرفته تشخیص انگشت، به‌راحتی با مبدل‌های پیکاپ همگام می‌شود و در مقایسه با سایر ابزارهای دیجیتال مرتبط با موسیقی، کمترین میزان تأخیر را دارد.

این گجت هوشمند برای کاربران iOS مناسب‌تر است و می‌تواند با انواع دستگاه‌ها و پلتفرم‌های نرم‌افزاری مختلف همگام‌سازی شود. نوازنده می‌تواند این ساز را در حالت بی‌سیم یا با اتصال مستقیم به USB بنوازد و احساس شیرین نواختن در خانه را تداعی کند.

کلام آخر

تمام گجت‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم، صرف‌نظر از هدف و مدت‌زمان سفر، در اکثر جابه‌جایی‌ها قابل‌استفاده‌اند. این ابزارها با رفع نیازهای اولیه تا پیشرفته مسافران، از اتصال به برق و اینترنت گرفته تا امنیت مسافر و استراحت راحت‌تر، تجربه لذت‌بخشی از سفر به شما عزیزان می‌بخشند. امید داریم در آینده نه‌چندان دور پای این گجت‌ها بیشتر و بیشتر به سفرهای شهری و بین‌شهری باز شود.

اگر شما در سفرها از گجت خاصی استفاده می‌کنید، در انتهای این صفحه آن را معرفی کنید و از ویژگی‌هایش برای ما بگویید.

منبع:   theplanetd و travelaway  و remotelands 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی