ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

پابجی موبایل، فری فایر و کالاف دیوتی موبایل طرافدار کدام هستید؟

یوسی پابجی اگر از طرفداران بازی‌های بتل رویال باشید، بدون شک نام پابجی (PUBG) به گوشتان خورده است. PlayerUnknown's Battlegrounds که البته مدت زمان نسبتا زیادی است که با نام اختصاری پابجی شناخته می‌شود، یکی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یوسی پابجی

اگر از طرفداران بازی‌های بتل رویال باشید، بدون شک نام پابجی (PUBG) به گوشتان خورده است. PlayerUnknown's Battlegrounds که البته مدت زمان نسبتا زیادی است که با نام اختصاری پابجی شناخته می‌شود، یکی از محبوب‌ترین و در واقع پرچمداران سبک بتل رویال به شمار می‌آید. گیم‌پلی واقع گرایانه و گرافیک قابل قبول این بازی از جمله دلایل محبوبیت آن به عنوان یک بازی در سبک بتل رویال به شمار می‌آیند.

مانند تمام بازی‌های سبک بتل رویال، وظیفه شما تلاش برای بقا و زنده ماندن و البته نبرد با دیگر بازیکنان خواهد بود. با وجود سلاح‌ها، خودرو‌ها و تجهیزات مختلف دیگر در میدان نبر، شما یک تجربه بی‌نظیر از یک بازی شوتر را پیش رو خواهید داشت. بازیکنان با چتر نجات خود وارد نقشه‌های (Map) مختلف پابجی موبایل خواهند شد و مانند تمام عناوین بتل رویال، هدف آنها بقا و مبارزه برای پیروزی یا در واقع تنها فرد باقی مانده در طول بازی است. پابجی موبایل دارای مپ‌های مختلفی است که شما می‌توانید پیش از شروع بازی آن را انتخاب کنید.

با شروع بازی تمام بازیکنان داخل هواپیمایی قرار دارند که در حال عبور از نقشه می‌باشد. بازیکنان می‌توانند هر زمانی که بخواهند مقصد خود را انتخاب کنند و با چتر نجاتی که با خود حمل می‌کنند فرود آیند. شما بدون هیچ تجهیزات و یا سلاحی بازی را آغاز خواهید کرد و هدف شما لوت کردن و یافتن آنها خواهد بود.با توجه به میزان استقبال بازیکنان و رشدی که بازی پابجی در سال‌های اخیر داشته است، نسخه موبایل این بازی تحت عنوان پابجی موبایل نیز در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.

یوسی پابجی در واقع اعتبار ویژه بازیکنان داخل بازی پابجی موبایل است که می‌تواند صرف خرید آیتم‌های مختلفی مانند اسکین‌های جذاب برای کاراکتر و سلاح‌های داخل بازی شود. اصلی‌ترین راه دریافت یوسی پابجی از طریق خرید‌های درون‌برنامه‌ای می‌باشد، بنابراین گیمر‌های ایرانی که طرفدار این عنوان هستند، برای خرید یوسی پابجی موبایل نیاز به یک فروشگاه معتبر خواهند داشت.

یوسی پابجی موبایل (PUBG Mobile UC) که مخفف Unknown Cash می‌باشد، به شما اجازه می‌دهد که اسکین‌های فوق‌العاده جذاب بازی پابجی موبایل را از طریق فروشگاه بازی خریداری کنید. قابلیت شخصی سازی کاراکتر در بازی PUBG Mobile هیچ حد و مرزی ندارد! از لباس تا سلاح‌ تا لوازم اکسسوری مانند کلاه و عینک برای شخصی سازی کاراکتر شما قابل خریداری خواهد بود.

در نتیجه اگر شما از طرفداران بازی پابجی موبایل هستید، می‌توانید طعم خوش پیروزی در بتل رویال را با خرید یوسی پابجی بیش از پیش تجربه کنید! چرا که یوسی پابجی می‌تواند صرف ارتقا مهارت کاراکتر و سلاح‌های شما نیز بشود و این یعنی تجربه یک گیم‌پلی هیجان انگیز! خبر خوب این است که شما می‌توانید خرید خود را از طریق فروشگاه G4A4 انجام دهید. با قیمت منصفانه و تحویل سریع محصولات، شما می‌توانید با خیال راحت یوسی پابجی را خریداری کنید.

جم فری فایر

فری فایر نیز یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بتل رویال برای پلتفرم موبایل به شمار می‌آید که به لطف گیم‌پلی مهیج و اعتیاد‌آور خودش و مدت زمان مناسب هر مچ طرفداران زیادی دارد. این بازی توسط کمپانی Garena توسعه یافته است و از آن‌جایی که این بازی اختصاصی پلتفرم‌های موبایل بوده است، کنترل و تجربه آن بسیار راحت و لذت بخش طراحی شده است.

 بازیکنان در یک جزیره بازی را آغاز خواهند کرد و وظیفه اصلی آن‌ها بقا و پیروزی در بازی به عنوان آخرین فرد یا تیم باقی‌مانده در جزیره خواهد بود. مانند تمام بازی‌های این سبک، مراقب کوچک شدن جزیره باشید و رقبای خود را از سر راه بردارید تا آخرین نفر باقی مانده و برنده بازی باشید! نقشه‌ها، سلاح‌ها، شخصیت‌ها و حتی وسایل نقلیه موجود در فری فایر شما را برای ساعت‌ها سرگرم خواهند کرد. از لحاظ زمانی، هر مچ از فری فایر در مقایسه با دیگر بتل رویال‌ها زود‌تر به اتمام می‌رسد و این یعنی هیجان و نبرد بیش‌تر در طول بازی!

با خرید جم فری فایر اعتبار ویژه داخل بازی به دست خواهید آورد که با استفاده از آن شما می‌توانید اسکین‌های جذاب داخل فروشگاه بازی را خریداری کنید و با شخصی‌سازی کاراکتر خودتان با استایل منحصر به فرد خودتان وارد میدان نبرد شوید. خرید سایر آیتم‌های ویژه و البته باز کردن شخصیت‌های جدید با خرید جم فری فایر نیز امکان پذیر خواهد بود. شما قابلیت افزایش سطح کاراکتر خودتان را نیز با استفاده از جم فری فایر خواهید داشت که می‌تواند در پیش‌رفت شما تاثیرگذار باشد.

اصلی‌ترین راه دریافت جم فری فایر از طریق خرید‌های درون‌برنامه‌ای است. شما می‌توانید با استفاده از خدمات فروشگاه G4A4 مقدار جم فری فایر مورد نیاز خودتان را بدون هیچ‌دردسر اضافی خریداری کنید و آن را در کم‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. در حال حاضر جم فری فایر به صورت گیفت کارت به فروش می‌رسد و شما می‌توانید با یک خرید ساده موجودی جم فری فایر خودتان را افزایش دهید.

سی پی کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی موبایل نیز یکی دیگر از بازی‌های مطرح در سبک شوتر است که در سال ۲۰۱۹ برای موبایل عرضه گردیده است. استودیو بازی سازی TiMi Studios که البته تحت نظر کمپانی مطرح Tencent فعالیت می‌کند وظیفه ساخت این بازی را بر عهده داشته است که البته به خوبی از پس آن بر آمده است.

کالاف دیوتی موبایل تجربه سری بی‌نظیر کالاف دیوتی را برای پلتفرم و گیمر‌های موبایل امکان پذیر کرده است. مبارزات و نبرد‌های هیجان انگیز‌، گرافیک بسیار خوب و کنترل راحت و اختصاصی موبایل، باعث شده است که نظر بسیاری از گیمر‌های سرتاسر جهان به این عنوان جلب شود.

طرفداران سری کالاف دیوتی به خوبی می‌دانند که سی پی کالاف دیوتی یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین منابع در اختیار شما در بازی خواهد بود که با استفاده از آن می‌توانید آیتم‌ها و اسکین‌های متنوعی را از فروشگاه بازی خریداری کنید. سی پی کالاف دیوتی اعتباری است که در تمام بازی‌های سری کالاف دیوتی به عنوان ارز (Currency) ویژه شناخته می‌شود و اصلی‌ترین راه دریافت آن از طریق خرید‌های درون‌برنامه‌ای می‌باشد که آن‌ هم به کمک فروشگاه‌های معتبر داخل ایران مانند G4A4 امکان‌پذیر خواهد بود.

با استفاده از سی پی کالاف دیوتی شما می‌توانید سلاح‌های جدیدی را خریداری کنید و یا اپراتور‌های مورد نظر خودتان را دریافت کنید. خرید اسکین نیز که امروزه یکی از جذاب‌ترین بخش بازی کردن برای گیمر‌ها به شمار می‌آید، با استفاده از سی پی کالاف دیوتی امکان پذیر خواهد بود.

در نتیجه اگر از بازیکنان و طرفداران بازی کالاف دیوتی موبایل هستید، خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می‌تواند تجربه‌ای لذت بخش برای شما باشد. با خرید اسکین‌های جذاب داخل بازی می‌تواند ظاهر خود را شخصی‌سازی کنید و در میدان نبرد با غرور و هیجان بیش‌تری حاضر شوید. تجربه یک خرید با قیمت مناسب و تحویل سریع را نیز از فروشگاه G4A4 داشته باشید!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی