ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

حتی ویزا رو هم آنلاین بگیر

دنیای امروز دنیای آنلاین است. نه تنها در کشورهای جهان اول و پیشرفته بلکه حتی در کشورهای توسعه نیافته و درحال توسعه هم امروزه مردم بیشتر کارهایشان را به‌صورت آنلاین انجام می‌دهند. مثلا آنلاین خرید ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

دنیای امروز دنیای آنلاین است. نه تنها در کشورهای جهان اول و پیشرفته بلکه حتی در کشورهای توسعه نیافته و درحال توسعه هم امروزه مردم بیشتر کارهایشان را به‌صورت آنلاین انجام می‌دهند. مثلا آنلاین خرید می‌کنند؛ برای آموزش دیدن در کلاس‌های آنلاین شرکت می‌کنند، تاکسی آنلاین می‌گیرند، بلیط و هتلشان را آنلاین رزرو می‌کنند و... اما آیا می‌دانید که حتی ویزا را هم می‌توان به صورت آنلاین دریافت کرد؟

فرایند اخذ ویزا در ذهن بسیاری از ایرانیان یک فرایند پیچیده و برای بسیاری از مقاصد نشدنی است. اما این پیچیدگی‌ها زمانی که به یک مجری کاربلد سپرده می‌شود، به‌راحتی آب خوردن حل خواهد شد. حالا جدا از اینکه مردم شاید درباره بسیاری از پیچیدگی‌های این مسیر اطلاعات کافی نداشته باشند و امکان ریجکت شدنشان بالا برود، شاید مردم این تصور را هم داشته باشند که برای اخذ ویزای یک کشور خارجی باید زمان زیادی را صرف کارهای اداری کرد و خوب خیلی‌ها وقت و حوصله چنین کاری را ندارند.

آژانس گردشگری توریک، بستری برای فروش آنلاین ویزا برای بیش از 40 کشور خارجی را فراهم کرده است که می‌تواند این مشکل را به‌راحتی حل کند. از میان ویزاهایی که می‌توانید از توریک بگیرید باید به ویزای دبی، ویزای انگلیس و ویزای کانادا اشاره کرد.

درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید

در توریک برای هر کشوری که قصد سفر به آن را دارید، می‌توانید به صورت آنلاین ویزا بگیرید کافی است وبسایت ما را باز کنید و مقصدتان را سرچ نمایید. سپس ثبت‌نام کنید و در صفحه کشور مورد نظر درخواستتان را به ثبت برسانید. شما می‌توانید مدارک اولیه خود را در وبسایت ما آپلود کرده و هزینه ویزایتان را ثبت نمایید و به راحتی با چند کلیک درخواست ویزا دهید. زمانی که نتیجه از سوی سفارت مشخص شد ما ویزایتان را به دستتان خواهیم رساند.

برای تحویل مدارک از خانه خارج نشوید

لازم نیست برای تحویل مدارکتان از خانه خارج شوید. پیک توریک مدارک را از در منزل یا محل کارتان دریافت می‌کند و پس از طی شدن مراحل اخذ ویزا آن را به آدرس شما خواهد فرستاد. این مساله برای کسانی که در شهری به جزو تهران زندگی می‌کنند می‌تواند یک مزیت بسیار بزرگ محسوب شود زیرا دیگر لازم نیست در طول فرایند اخذ ویزایشان چندین بار از شهر خود به تهران رفت و آمد داشته باشند.

البته باید به این نکته توجه داشت که برای  اخذ ویزای برخی از کشورها باید خودتان شخصا به سفارت آن کشور مراجعه کنید. به جز این مورد، دیگر چیزها به صورت آنلاین انجام می‌شود.

امکان خرید آفلاین هم وجود دارد

اگر دوست ندارید به صورت آنلاین ویزای خود را اخذ نمایید، می‌توانید به صورت آفلاین این کار را انجام دهید. کافی است با تماس بگیرید و اطلاعات لازم را به کارشناسان ما دهید و ادامه مسیر ویزا را به صورت آفلاین طی کنید. شما حتی می‌توانید به‌صورت حضوری در دفتر توریک حضور پیدا کنید و خریدتان را انجام دهید. نکته‌ای که باید بدانید این است که توریک هم به صورت جداگانه و هم به صورت پکیج ویزا، هتل و پرواز ارائه می‌دهد.

مراحل اخذ ویزایتان را پیگیری کنید

هنگامی که ویزایتان را به صورت آنلاین دریافت می‌کنید، می‌توانید مراحل آن را به صورت آنلاین و لحظه‌ای پیگیری نمایید. یعنی هنگام ثبت‌نام برای شما یک پنل کاربری درست می‌شود که با وارد شدن به این پنل می‌توانید ببینید ویزایتان در چه مرحله‌ای قرار دارد. یعنی مثلا در مرحله ارسال سفارت است یا فرایند اخذ آن به پایان رسیده است.

از توریک مشاوره رایگان بگیرید

شما می‌توانید هر سوالی درباره ویزای هر کشور دارید، آن را از توریک بپرسید. همچنین می‌توانید برای پر کردن فرم ویزا و وقت سفارت و تهیه برنامه سفر از ما کمک بخواهید. مشاوره رایگان یکی از کارهایی است که توریک برای راحت‌تر شدن فرایند سفر خارجی انجام می‌دهد. از آنجایی که درحال حاضر موسسه‌ و آژانس‌های زیادی سعی دارند با وعده‌های غیرشفاف علاقمندان به سفر را به سوی خود جذب می‌کنند، ما سعی داریم با مشاوره و اطلاع‌رسانی بیشتر راه‌ را برای یک مسیر درست باز کنیم.

کلام آخر

در این مطلب درباره اخذ ویزای آنلاین با توریک حرف زدیم. در دنیایی که چیز رو به سوی آنلاین شدن دارد، چرا نتوانیم ویزایمان را آنلاین دریافت کنیم؟ خرید آنلاین بسیاری از دغدغه‌ها مانند دغدغه زمان، کارهای اداری و... را از بین می‌برد و کار را برایتان راحت‌تر خواهد کرد پس شما هم از قافله آنلاین‌ها عقب نمانید. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی