ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

مزایا دریافت نمایندگی نرم افزار های مالی و مدیریتی پارمیس

با معروفیت بیشتر نرم افزار ­های حسابداری پارمیس، استقبال متقاضیان دریافت نمایندگی برای محصولات نرم افزاری این شرکت روزبه­روز بالاتر می­رود. این موضوع از کیفیت و کارایی عالی محصولات تولیدی در این مجموعه اقتصادی نشأت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با معروفیت بیشتر نرم افزار ­های حسابداری پارمیس، استقبال متقاضیان دریافت نمایندگی برای محصولات نرم افزاری این شرکت روزبه­روز بالاتر می­رود. این موضوع از کیفیت و کارایی عالی محصولات تولیدی در این مجموعه اقتصادی نشأت می­گیرد.

با دریافت نمایندگی نرم افزار، خرید و بکارگیری انواع نرم افزار­های حسابداری پارمیس، از جمله نرم افزار حسابداری چند ارزی و مدیریت مالی شخصی کسب­وکار خود را تا حد زیادی توسعه داده و در هزینه و زمان خود صرفه­جویی بفرمایید.

مزایای اخذ نمایندگی نرم افزار پارمیس

با دریافت نمایندگی نرم افزار حسابداری از این شرکت، مزیت­های زیادی را از آن خود می­کنید. در ادامه، این مزایای مهم را به شما معرفی می­کنیم.

  • امکان حضور در دوره­های رایگان آموزشی
  • امکان معرفی فرد نماینده به مشتری­ها و ثبت­کردن کلیه اطلاعات وی در وبسایت شرکت
  • امکان عضوشدن در خانواده پارمیس
  • عضو­کردن نماینده براساس سطح عملکرد وی در کمپین­های تبلیغاتی
  • دسترسی به جدیدترین و کامل­ترین نرم افزار تولیدی در مجموعه

مزایا نرم افزار مدیریت مالی شخصی پارمیس

مدیریت مالی شخصی پارمیس، اگر خانمی خانه­دار و یا دانشجو هستید، حتماٌ هزینه­ها و درآمدهایی داشته و ثبت و ضبط آن­ها برایتان مهم است. البته، کارگران و کارمندان نیز از این قضیه مستثنی نبوده و شاید در فکر استفاده از نرم افزاری تحت­وب برای مدیریت هر چه بهتر امور مالی خود باشند.

ولی در این میان، گاهی اوضاع اقتصادی و مالی افراد اجازه خرید نرم افزاری کارآمد برای رفع نیاز در این رابطه را به آن­ها نمی­دهد. از آن­جایی­که، شرکت وزین پارمیس همواره به دنبال رفع نیازهای گروه گسترده­ای از مردم است، تولید نرم افزار مدیریت مالی شخصی را در دستور کار قرار داد. نرم افزار مدیریت مالی شخصی، بر روی موبایل­هایی با دو سیستم­عامل IOS و اندروید قابل استفاده بوده و محدودیتی در این رابطه برای کاربران وجود ندارد.

علاوه بر این، کسب اطلاع از موجودی بانک­ها و صندوق­ها نیز از دیگر قابلیت­های منحصربه­فرد نرم افزار مدیریت مالی شخصی به شمار می­رود. البته، نباید از ذکر امکاناتی همچون تعریف پروژه، بودجه­بندی و همین­طور خواندن پیامک­های بانکی در نرم افزار مدیریت مالی شخصی غافل شد.

آموزش اولیه کار با نرم افزار مدیریت مالی شخصی پارمیس

قبل از نصب و استفاده از نرم افزار مدیریت مالی شخصی، بهتر است با نحوه کار با آن آشنا شده و آموزش­های اولیه را در این رابطه دریافت کنید. بعد از اجرای نرم افزار مدیریت مالی شخصی بر روی تلفن­همراه نموداری را می­بینید که با کلیک بر روی قسمت « تمام تراکنش­ها » در این نمودار امکان گزارش­گیری کلیه تراکنش­ها برای شما وجود دارد.

تراکنش­هایی که در این نرم افزار براساس سال، ماه و یا روز دسته­بندی شده­اند. بعد از نمودار، بخش میانبرها قرار دارد. در این قسمت، می­توانید دسترسی سریع به تراکنش­های هفتگی یا روزانه خود داشته باشید. مثلاٌ پرداخت کرایه اتوبوس یا تاکسی از جمله اموری هستند که ممکن است شما چندین بار در روز مایل به ثبت آن باشید. در نتیجه، بهتر است یک میانبر برای این کار ایجاد کنید.

در قسمت میانبر از نرم افزار مدیریت مالی شخصی، بخشی تحت عنوان « گزارش مانده حساب­های منتخب » تعبیه شده که شامل موارد مختلفی از جمله هزینه­ها، درآمدها، بانک­ها، صندوق­ها، سرمایه، بدهی­ها، بستانکاران و بدهکاران است. با کلیک بر روی هر یک از این بخش­ها، می­توانید جزئیات آن را مشاهده بفرمایید. در پایین صفحه، چهار عمل اصلی یعنی تراکنش­ها، چک­ها، وام­ها و گزارشات را مشاهده می­فرمایید.

البته، دسترسی به این موارد از طریق کلیک بر روی سه خط واقع در سمت راست نرم افزار مدیریت مالی شخصی پارمیس نیز امکان­پذیر است. تراکنش­ها عملیاتی است که، در نرم افزار مدیریت مالی شخصی بیشتر با آن سروکار دارید. با کلیک بر روی این گزینه، به آسانی می­توانید عملیات پرداخت، دریافت و انتقال را ثبت کنید. در صورت تمایل به مشاهده کلیه تراکنش­های ثبت­شده، کافیست بر روی گزینه « لیست » کلیک بفرمایید.

مزایا نرم افزار حسابداری چند ارزی پارمیس

نرم افزار حسابداری چند ارزی پارمیس، از جمله کاربردی­ترین برنامه­های تولیدی در شرکت پارمیس به شمار می­رود. در این زیرسیستم، می­توان از  امکانات مختلفی همچون گزارش­های تحلیلی جهت مدیریت هر چه بهتر کسب­وکار، صادرکردن خودکار اسناد و همین­طور تعریف دوره های مالی به صورت نامحدود نام برد. در اینجا و با توجه به نیاز شما به آشنایی هر چه بیشتر با نرم افزار حسابداری چند ارزی ویژگی­های آن را خدمت شما عرض می­کنیم.

  • اولین ویژگی نرم افزار حسابداری چند ارزی پارمیس این بوده که از طریق آن امکان گزارش­گیری و ثبت کلیه حساب­های ریالی و ارزی خود را دارید. بعلاوه، امکان ثبت انواع اسناد به شکل ارزی نیز در این نرم افزار برای شما وجود دارد.
  • دومین ویژگی نرم افزار حسابداری چند ارزی، تفصیلی­های شناور است. در واقع، این برنامه قابلیت اتصال کلیه حساب­های تفصیلی به حساب­های شما را دارد. نکته مهم این­که، محدودیتی هم در تعداد این سطوح تفصیلی وجود ندارد.
  • ویژگی سوم عدم وجود محدودیت در سطوح حساب و درختی بودن آن است.

امکانات نرم افزار حسابداری چند ارزی پارمیس

نرم افزار حسابداری چند ارزی پارمیس، امکانات متنوعی را در خود جای داده که در ادامه به آن­ها اشاره می­کنیم.

  • امکان تکرارکردن شرحی از یک آرتیکل در کلیه آرتیکل­های موجود در یک سند
  • معرفی کلیه دوره­های مالی همراه با درج زمان شروع و پایان آن به صورت نامحدود
  • امکان ایجادکردن سند افتتاحیه با توجه به سند اختتامیه سال پیش به صورت خودکار
  • امکان جاگذاری و کپی­کردن اقلام موجود در اسناد در سندهای دیگر و یا جدید
  • امکان ایجاد محدودیت جهت انواع کاربرها در دسترسی به حساب­های خاص و یا سندها
  • خودداری از ثبت کردن اسناد در هر سال مالی بعد از صادرکردن سند اختتامیه

گزارشات نرم افزار حسابداری چند ارزی پارمیس

در حال حاضر، با توجه به خطراتی جدید در کسب­وکارهای مختلف، گرفتن تصمیم­های کلیدی و مهم برای پیشرفت شرکت­ها در گرو استفاده از اطلاعات و داده­هایی دقیق و به­روز است. بعلاوه، با عنایت به حساسیت تهیه صورت­های مالی، بروز هر گونه خطا در تهیه آن­ها، تأثیری اساسی در تصمیم­گیری­های مربوطه در سازمان­های اقتصادی دارد.

در اینجا، پای نرم افزار حسابداری چند ارزی به میان می­آید که از طریق آن می­توان برای تهیه کلیه گزارشات لازم آن هم با دقتی بالا اقدام کرد. شماری از گزارش­های قابل ارائه از طریق نرم افزار حسابداری چند ارزی به قرار زیر است:

  • ارائه گزارشاتی به شکل ریزگردش از گردش تفصیلی­ها در نرم افزار حسابداری چند ارزی
  • امکان گرفتن خروجی از تمامی گزارش­ها به صورت فایل Word، Excel و PDF و موارد دیگر
  • ارائه­کردن کلیه صورت­های مالی اساسی از جمله سود و زیان، تراز آزمایشی و ترازنامه همراه با در نظرگرفتن انواع محدودیت­ها
  • ویرایش گزارش­ها به صورت حرفه­ای و تنطیم­کردن شمایی از آن­ها

دریافت نمایندگی نرم افزار پارمیس

محصولات حسابداری تولیدی در شرکت ما، شهرت زیادی در بین کسب­وکارهای متوسط، کوچک و بزرگ کسب کرده است. از این رو، این مجموعه اقتصادی، با داشتن نیروهایی کارآمد و خبره و دو دهه تجربه در تولید نرم افزارهای مدیریتی و مالی تمایل به دریافت نمایندگی نرم افزار حسابداری از سرتاسر ایران دارد.

در واقع، هدف اساسی گروه پارمیس از دریافت نمایندگی نرم افزار حسابداری، ارائه و توسعه راه­حل­هایی یکپارچه در جریان­های مالی است. شما هم امکان بهره­مندی از مزایای اخذ نمایندگی نرم افزار حسابداری را داشته و به این طریق به افزایش قابل­توجه درآمد خود کمک شایان توجهی کنید.

مراحل اخذ نمایندگی نرم افزار حسابداری پارمیس

برای دریافت نمایندگی نرم افزار حسابداری از این مجموعه اقتصادی، الزاماٌ باید مراحل زیر را طی کنید:

اولین مرحله: کامل­کردن فرم عاملیت یا نمایندگی

دومین مرحله: دریافت پیامکی مبنی بر تأیید کامل­کردن فرم عاملیت

سومین مرحله: بررسی فرم­های ارسالی افراد متقاضی نمایندگی نرم افزار حسابداری

چهارمین مرحله: برقراری تماس از طرف شرکت و برگزاری مصاحبه

پنجمین مرحله: کامل­کردن و ارسال کلیه مدارک درخواستی در زمان مصاحبه

ششمین مرحله: بستن قرارداد نمایندگی نرم افزار پارمیس

توسعه کسب­وکار با دریافت نمایندگی نرم افزار پارمیس

بازار پرسود و بزرگ پارمیس، خود گویای شهرت مجموعه ما در بین مشتریان است. در واقع، وسعت بازار پیش چشمانتان ترسیم شده و حالا شما باید با کوششی شبانه­روزی درآمد بالا را از آن خود کنید.  از این رو، از نخستین روز اخذ نمایندگی نرم افزار پارمیس نهایت تلاش خود را برای رسیدن به مؤفقیت به خرج داده و به آنچه که مسلماٌ لایق آن هستید به زودی دست پیدا کنید.

جمع­ بندی

تیم پارمیس، با افتخار در خدمت شما عزیزان بوده و در صورت داشتن هر سؤالی در رابطه با اخذ نمایندگی نرم افزار و یا خرید نرم افزارهای حسابداری به آسانی می­توانید از طریق شماره تماس 02187758 اقدام فرمایید. البته سر زدن به نشانی اینترنتی سازمان نیز به آدرس www.ParmisIT.com نیز خالی از لطف نیست.  

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی