ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

مروا تخفیف، یک حراجی متفاوت [رپورتاژ آگهی]

اینجا یک حراجی متفاوت است؛ در این حراجی خبری از اعداد نجومی نیست و برنده حراجی، کالا (یا ارزش ریالی آن) را بصورت رایگان بدست می آورد. چگونه؟ در مرواتخفیف همه روزه یک یا چند کالای مورد ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اینجا یک حراجی متفاوت است؛ در این حراجی خبری از اعداد نجومی نیست و برنده حراجی، کالا (یا ارزش ریالی آن) را بصورت رایگان بدست می آورد. چگونه؟

در مرواتخفیف همه روزه یک یا چند کالای مورد استفاده عموم و اغلب دیجیتال، برای رقابت عرضه میشود. کاربران مرواتخفیف میتوانند با شرکت در حراجی، فرصت خود را برای بدست آوردن این کالاهای رایگان امتحان کنند. برای برنده شدن در حراجی کافیست آخرین نفری باشید که کلید "جایزه مال من" را زده است. همچنین کاربر میتواند با تنظیم رقابت خودکار، بصورت موقت یا دائم خود را از زدن کلید "جایزه مال من" معاف کند و بصورت خودکار در حراجی شرکت کند.

در این رقابت همه میتوانند برنده باشند و شانس، تاثیری در برد و باخت ندارد و این بازیکن است که با شرکت بموقع در رقابت جایزه را به خود اختصاص میدهد.

برای شرکت در حراجها، بازیکن نیازمند بلیت شرکت در حراجی است. تعدادی بلیت با عضویت کاربر به او هدیه داده میشود و همچنین بازیکن میتواند با خرید کالاهای "شبکه شنیداری مروا" بلیتهای بیشتری بدست آورد و شانس خود را برای بردن جایزه افزایش دهد.

مروا تخفیف را می توانید از کافه بازار و یا سایت مروا دریافت کنید.

شبکه شنیداری مروا چیست؟

شبکه شنیداری، یک شبکه آموزشی و سرگرمی تلفنی میباشد. موضوعات شبکه عبارتند از: مسابقه هوشمند، سرگرمی، ورزشی، فرهنگ و هنر و موسیقی، بانوان – آشپزی، سلامت و آزمون روانشناسی، دنیای کودک، اخبار و کنفرانس تلفنی.

شماره تماس با شبکه شنیداری 02123339000 است که علاوه بر تلفن ثابت از طریق تلفن همراه هم قابل دسترسی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sia
    sia | ۲۶ مرداد ۱۳۹۴

    رسما دزدن نصب نکنید که باید کلی پول خرج هوا کنید آخرشم هیچ.

مطالب پیشنهادی