ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سورپرایس، اتفاقی پرقدرت و جدید در ارائه خدمات به مشتری [رپورتاژ آگهی]

 خرده فروشی اینترنتی سورانو، فروشگاهی با ارائه محصولاتی متنوع است که با برندهای اصلی دیجیتال همگام شده و جهت عرضه محصولات خود، تصمیم گرفته بخشی از هزینه تبلیغات خود را به صورت کاملا مستقیم به ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

 خرده فروشی اینترنتی سورانو، فروشگاهی با ارائه محصولاتی متنوع است که با برندهای اصلی دیجیتال همگام شده و جهت عرضه محصولات خود، تصمیم گرفته بخشی از هزینه تبلیغات خود را به صورت کاملا مستقیم به جیب مشتری های خود منتقل کند، و بدین صورت نفع تمام مشتریان خود را تضمین نماید.

در همین راستا سورانو سرویسی ارزشمند به نام سورپرایس در قالب یک بازی استراتژیک ارائه داده است که قرعه کشی در آن هیچ نقشی ندارد و تمام مشتریان در آن سهیمند.

بیایید با هم سر از کار سورپرایس در آوریم:

مدل های سورپرایس:

digiato report-1

استراتژی سورپرایس:

ریش و قیچی دست شماست! خودتان قیمت پیشنهاد دهید!

شیوه کار بدین صورت است که کالاهای مختلفی در 3 بخش سورپرایس در وب سایت سورانو به نمایش گذاشته می شود (بعضی کالاها در بخش 24 ساعته، برخی در بخش 7 روزه و کالاهایی با ارزش بالاتر در بخش یک ماهه) قیمت و ارزش این کالاها همراه با مشخصات کامل، به طور واضح مشخص است.

به روشی کاملا آسان شرکت کننده قیمت یا قیمت های پیشنهادی دلخواه خود را برای آن کالا ثبت می کند و هیچ محدودیتی در قیمت گذاری نخواهد داشت. (از 1 تومان تا N تومان). فردی که کمترین قیمت را پیشنهاد دهد و در عین حال این قیمت توسط شخص دیگری پیشنهاد داده نشده باشد می تواند کالای مورد نظر را به همان قیمت پیشنهادی خود بخرد!

برای مثال تلفن همراهی به ارزش 2.570.000 تومان را در نظر بگیرید، که دو نفر قیمت 300.000 تومان و یک نفر قیمت 700.000 تومان را پشنهاد داده است، در پایان زمان موبایل به شخصی که قیمت 700.000 تومان را پیشنهاد داده فروخته می شود، چون در عین این که کمترین قیمت پیشنهادی است، غیر تکراری نیز هست.

باید توجه داشت دقت و آنالیز نباید فراموش شود. زیرا شرکت کننده باید حدس بزند که شرکت کنندگان دیگر ممکن است چه قیمتی را پیشنهاد دهند.

صحیح است که فقط یک نفر می تواند به قیمت پیشنهادی خود کالا را خریداری کند ولی مابقی هم سهم دارند. نگران نباشید!

به تمام افراد شرکت کننده به ازای ثبت هر پیشنهاد، مبلغ 3000 تومان در وب سایت سورانو اعتبار داده خواهد شد که می توانند در خرید از وب سایت سورانو از آن استفاده کنند و به همان مبلغ بر روی فاکتور خود تخفیف بگیرند.

سورانو با این شیوه خدمت در بخش سورپرایس ثابت کرده نه تنها سود مالی از این قسمت ندارد بلکه به صورت مداوم هرروز هفته کالاهای ارزشمندی را به مبلغ پیشنهادی خودِ خریدار به فروش می رساند و بخشی از هزینه تبلیغات را به جیب مشتریان خود واریز می کند، به طوری که به همه افراد، اعتبار مبلغی جهت خرید کالا ارائه می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در سورپرایس می توانید به وب سایت ما به نشانی  www.soorano.com سر بزنید.

  • سورانو نامی جدید است و معنی خاصی ندارد.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی
    علی | ۶ دی ۱۳۹۴

    سایت خوبیه

مطالب پیشنهادی