ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اجرای ویندوز 95 روی کنسول دستی New 3DS XL نینتندو [تماشا کنید]

تمایل به استفاده از نرم افزارهای پی سی در دیوایس هایی که به هیچ وجه مناسب آن نیستند همچنان در سال 2016 میلادی نیز ادامه دارد. یکی از کاربران فروم GBATemp با نام کاربری Shutterbug2000، ویندوز ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۳ دی ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۵

تمایل به استفاده از نرم افزارهای پی سی در دیوایس هایی که به هیچ وجه مناسب آن نیستند همچنان در سال 2016 میلادی نیز ادامه دارد.

یکی از کاربران فروم GBATemp با نام کاربری Shutterbug2000، ویندوز 95 را با استفاده از امولاتور داس باکس و کمی خلاقیت روی کنسول بازی New 3DS XL نینتندو نصب نموده که البته کاربرد چندانی ندارد و نمی توان فعالیت خاصی را با آن به انجام رساند اما نکته جالب در مورد آن این است که این نسخه قدیمی ویندوز در کنسول های جدید اجرا گشته و کار می کند.

ظاهر ویندوز 95 در این دستگاه تا حدی عجیب و ناملموس به نظر می رسد به این صورت که صفحه دسک تاپ در صفحه نمایش بالایی کنسول و وضعیت برابر ساز در پانل پائین نمایش داده می شوند. استفاده از این ویندوز بدون کیبورد و ماوس تقریبا دشوار است و وصل شدن به اینترنت نیز با آن چندان آسان نیست.

با تمام عجیب بودن این هک توسط کاربر یاد شده، دیگر اعضای فروم مذکور تمایل دارند تا ترفند این کار را یاد گرفته و آن را در کنسول های قدیمی نینتندو اجرا نمایند.

برای تماشای ویدئوی این محصول در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Rasool Entertainment
    Rasool Entertainment | ۱۳ دی ۱۳۹۴

    جالبه. یا مثل اون دوربینه که روش لینوکس نصب کرده بودن هکرا. البته خوبی اون دوربینه این بود که جدیدترین نسخه‌ی لینوکس رو میشد نصب کرد (۲۰۱۵) تا این، که مال ۲۰ سال پیشه (۱۹۹۵)

مطالب پیشنهادی