ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه ابتدایی بازی Rayman روز آینده برای پلتفرم iOS منتشر می شود

نسخه اصلی و ابتدایی بازی Rayman که در سال 1995 برای کنسول پلی استیشن عرضه شده بود، قرار است بزودی برای iOS عرضه شود. این خبر از سوی اکانت رسمی فرنچایز ریمن در توییتر تایید ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۵

نسخه اصلی و ابتدایی بازی Rayman که در سال 1995 برای کنسول پلی استیشن عرضه شده بود، قرار است بزودی برای iOS عرضه شود. این خبر از سوی اکانت رسمی فرنچایز ریمن در توییتر تایید شد و اعلام گشت از که فردا می توان بازی مورد بحث را در اپ استور دریافت کرد

همان طور که احتمالا می دانید، بازی نخست ریمن از سبک پلتفرمینگ سایداسکرول پیروی می کند و کماکان مشخص نیست که کنترل نسخه iOS و بهره مند از نمایشگر لمسی چگونه انجام خواهد شد. البته پیش از این دو عنوان Fiesta Run و Jungle Run از سری ریمن برای موبایل های هوشمند عرضه شده بودند و از همین سبک پیروی می کردند اما گیمر کنترلی روی دویدن شخصیت ریمن نداشت و صرفا به اعمالی چون پریدن می پرداخت.

با این حال نسخه ابتدایی ریمن، تفاوت های بسیاری با Fiesta Run و Jungle Run دارد و از مکانیک های سنتی گیم پدهای قدیمی پشتیبانی می کند. در هر صورت باید دید که آیا سازندگان نسخه پورت شده روی iOS تدابیری برای این امر اندیشیده اند یا خیر.

بازی Rayman برای نخستین بار روی دو پلتفرم پلی استیشن و آتاری جگوار عرضه شد و خیلی زود، استانداردهای جدیدی برای بازی های پلتفرمینگ تعیین کرد. ساخت بازی مورد بحث توسط میشل آنسل صورت گرفت و کمپانی یوبیسافت انتشار آن را برعهده داشت. در حال حاضر آنسل مشغول کار روی دو پروژه Beyond Good And Evil 2 و عنوانی مستقل به نام Wild است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی