ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل گلکسی C5 Pro در پایگاه داده GFXBench نیز رویت شد

موبایل گلکسی C5 Pro سامسونگ که پیش از این مجوزهای مربوط به رگولاتوری چینی TENAA را دریافت کرده بود، اخیراً در پایگاه داده GFXBench رویت شده و اطلاعات جدیدی درباره مشخصات سخت افزاری آن منتشر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ دی ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

موبایل گلکسی C5 Pro سامسونگ که پیش از این مجوزهای مربوط به رگولاتوری چینی TENAA را دریافت کرده بود، اخیراً در پایگاه داده GFXBench رویت شده و اطلاعات جدیدی درباره مشخصات سخت افزاری آن منتشر گشته است.

بنابر بنچمارک GFXBench، نمایشگر دستگاه اندازه ای معادل 5.5 اینچ دارد که البته با اطلاعات TENAA، مبنی بر ابعاد 5.2 اینچی نمایشگر تناقض دارد. با این همه باید خاطر نشان کرد که برخی از بنچمارک ها (به خصوص GFX) گاهی در تخمین اندازه نمایشگر دچار اشتباه می شوند.

از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به پردازنده هشت هسته ای با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز، رزولوشن Full HD برای نمایشگر، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. ضمناً هر دو دوربین اصلی و سلفی، به سنسوری 16 مگاپیکسلی مجهز شده اند که آنها را به گزینه ای ایده آل برای دوست داران عکاسی تبدیل می کند.

در حال حاضر قیمت و تاریخ گلکسی C5 Pro به صورت رسمی مشخص نشده اما گفته می شود که فروش این موبایل به همراه گلکسی C7 Pro از روز 21 ژانویه (2 بهمن ماه) با قیمت 300 دلار آغاز خواهد شد.

gsmarena_001

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۱۷ دی ۱۳۹۵

    اندروید ۶ ؟ الجی k8 که یه پایین ردست اندروید ۷ البته نسخه 2017

مطالب پیشنهادی