ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

چگونه همزمان با کار تمام وقت تان، کسب و کار خود را به راه بیاندازید؟

برای به راه انداختن کسب و کار خودتان لازم نیست کار تمام وقتی که دارید را کنار بگذارید بلکه باید انرژی و زمانی که در منزل دارید را وقف کاری کنید که در آینده قرار ...

لیلا حیدری
نوشته شده توسط لیلا حیدری | ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

برای به راه انداختن کسب و کار خودتان لازم نیست کار تمام وقتی که دارید را کنار بگذارید بلکه باید انرژی و زمانی که در منزل دارید را وقف کاری کنید که در آینده قرار است تمام وقت و انرژی تان را برایش بگذارید و از آن درآمدزایی نمایید.

البته باید در نظر داشته باشید که کسب و کار در یک شبانه روز به بهترین نقطه پیشرفت خود نمی رسد، از این رو داشتن یک کار تمام وقت می تواند کمک بزرگی برای شروع کار تان باشد.

Jason Quey در زمینه کارآفرینی تخصص دارد. او کار خود را در سن 22 سالگی با فروش کفش و لباس آغاز کرد. سپس در کنار کار تمام وقتی که داشت به بازاریابی پرداخت و پروژه های متفاوتی را آزمایش کرد. او متوجه شد برای یافتن راز موفقیت کارآفرینان بهترین کار این است که به بازاریابی بپردازد.

از نظر Quey کارآفرینان در کنار کار تمام وقت شان باید بر این سه موضوع تمرکز کنند:

از کار تمام وقت برای به راه انداختن کسب و کارشان استفاده کنند

اولین نکته ی مهم این است که مواظب باشید در ساعات کاری آنقدر مشغول به کسب و کار خودتان نشوید که کار تمام وقت تان را فراموش کرده و نهایتا اخراج شوید یا از شما شکایت شود.

او به عنوان بازاریاب در میان همکاران به دنبال مشتریان بالقوه اش می گشت. از این رو هم به کار خود می پرداخت هم به مشتریانش می رسید. از طرف دیگر وبلاگی به راه انداخت که در آن، موضوع کاملا به روزی را بررسی می کرد.

شروع کسب و کار در کنار کار تمام وقت می تواند کم خطرتر باشد، ضمن آنکه با اطمینان خاطر بیشتری به کار تان بپردازید.

از سرمایه ی دیگران استفاده کنید

شما می توانید با ایده ی مناسب و جذاب خود توجه سرمایه گذاران را در نمایشگاه های بین المللی و یا حتی اعضای فامیل یا آشنایان جلب کنید.

با این کار دیگر لازم نیست از سرمایه ی خود استفاده کنید.

در صورت نبودن این امکان می توانید از بانک وامی بگیرید که اقساط آن بخش زیادی از درامد تان را کسر نکند.

سیستم بسازید

در ابتدا برای این کار وقت بگذارید. شاید محبور شوید شب ها دیرتر بخوابید، صبح ها زودتر بیدار شوید یا در تعطیلات آخر هفته کار کنید. به هر حال زمانی را به آن اختصاص دهید و پس از هدفگذاری سیستمی را برای خود تعریف کنید که باعث رشد کسب و کارتان شود.

کسانی که عادت به کارهای تمام وقت و حقوق ماهیانه ی ثابت دارند، انتظار مشابهی از کارآفرینی دارند. درحالیکه حقیقت این است که کارآفرینان به خاطر هر ساعتی که کار می کنند پول نمی گیرند بلکه درآمد آنها از نتیجه ی کارشان برمی آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی