ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو از لپ تاپ های تبدیل شونده Yoga 520 و 720 پرده برداشت

لنوو لحظاتی پیش Yoga 520 و Yoga 720 را به عنوان دو محصول جدید خود در نمایشگاه موبایل بارسلون رونمایی کرد؛ لپ تاپ های جدید و قدرتمند از سری یوگا که مطابق انتظارات و همانطور ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۰:۵۷

لنوو لحظاتی پیش Yoga 520 و Yoga 720 را به عنوان دو محصول جدید خود در نمایشگاه موبایل بارسلون رونمایی کرد؛ لپ تاپ های جدید و قدرتمند از سری یوگا که مطابق انتظارات و همانطور که از نامشان هم بر می آید، انعطاف پذیری بالایی دارند.

Yoga 520 که البته در برخی بازارها مثل آمریکا Flex 5 نامیده می شود، به یک نمایشگر 14 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 مجهز است. از دیگر مشخصات سخت افزاری دستگاه هم می توان به پردازنده Core i7 از نسل هفتم اینتل، SSD با ظرفیت 512 ترابایت یا 1 ترابایت HDD و 16 گیگابایت حافظه ی رم اشاره کرد.

سخت افزار پخش صدای این لپ تاپ از فناوری Dolby Home Threatre پشتیبانی می کند و در همکاری با Harman Audio ساخته شده است، در نتیجه می توان انتظار کیفیت بالایی را از آن داشت.

در پایان گفتنی است که این لپ تاپ قابل حمل کمتر از 20 میلی متر ضخامت دارد و وزن دستگاه هم از 1.7 کیلوگرم آغاز می شود که رقم های قابل قبولی به حساب می آیند.

Yoga 720 هم محصول دیگر است که در دو نسخه ساخته شده، یکی مجهز به نمایشگر 13 اینچی و دیگری 15 اینچی که البته هر دو رزولوشن 2160 در 3840 دارند.

ویژگی های سخت افزاری این دو نسخه هم تقریباً یکسان هستند و پردازنده ی نسل هفتم Core i7، تا 16 یگابایت حافظه ی رم، تا 1 ترابایت حافظه داخلی و اسپیکر های JBL با پشتیبانی از Dolby Audio Premium را شامل می شوند.

اما به کارت گرافیک که می رسیم، تمایز اصلی دو نسخه پدیدار می گردد، چرا که مدل 13 اینچی به HD Graphics 620 اینتل مجهز شده در حالی که مدل بزرگتر می تواند کارت گرافیک NVIDIA GTX 1050 را در خود داشته باشد.

لنوو از ماه آینده فروش Yoga 520 را در آمریکا با قیمت 799 دلار برای مدل پایه آغاز می کند کمی پس از آن هم فروش نسخه ی 13 اینچی از Yoga 720 با قیمت 859 دلار و مدل 15 اینچی با 1099 دلار آغاز خواهند شد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۹ اسفند ۱۳۹۵

    ای کاش راجع به پورتهای جانبی این لپ تاپ ها و همچنین وضعیت پشتیبانیشون از قابلیت windows hello هم توضیحاتی موجود بود

مطالب پیشنهادی