ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

دعوتی برای توصیف موبایل ایده آل [با اهدای جوایز از سوی ZTE]

موبایل ها این روزها از نزدیک ترین همدم های آدمی به شمار می روند و هر یک از ما در طول روز بیشترین دقایق عمرمان را با آن ها سپری می کنیم. طبعا گذراندن چنین ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۲۱:۳۳

موبایل ها این روزها از نزدیک ترین همدم های آدمی به شمار می روند و هر یک از ما در طول روز بیشترین دقایق عمرمان را با آن ها سپری می کنیم. طبعا گذراندن چنین زمانی، انتظاراتی را نیز به وجود می آورد. پیش فرض هایی که هر یک از ما برای همدم ایده آلمان در سر می پروانیم.

در آخرین شب سال ۹۵ از شما دعوت می کنیم تا در یافتن تعریف موبایلی ایده آل ما را یاری دهید. در این مطلب از شما دعوت می کنیم با مشارکت در بخش نظرات، موبایل بی نقص و مورد انتظار خود را توصیف کنید.

همچنین باید اشاره کنیم که با حمایت شرکت ZTE و مجموعه مدیا پردازش، به قید قرعه به ۳ نفر از کسانی که در بخش نظرات این مطلب مشارکت کنند، موبایل ZTE Blade V6 با گارانتی مدیاپردازش اهدا می شود.

شما تا پایان ۲۰ فروردین ۹۶ فرصت دارید تا متن مورد نظر خود را در بخش نظرات این مطلب درج نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (376 مورد)
  • پیام محمدی
    پیام محمدی | ۲۸ فروردین ۱۳۹۶

    از نظر صاحب نظرها ومن یک گوشی خوب باید سیستم عامل و سخت افزار آن با هم مچ باشند دلیل هم دارم شما گوشی های ساخت شرکت اپل با گوشی های ساخت شرکت های اندرویدی در نظر بگیرید مثلا اپل با سامسونگ در نظر بگیرید سامسونگ هرسال در حال توسعه سخت افزارپرچم دارخود هست و سعی میکند قوی ترین سخت افزار را هرسال معرفی کند و درحالی که سیستم عامل اندروید توسط گوگل هر سال ساخت میشود و همه شرکت های اندرویدی آنرا دریافت می کند ودر آن تغییراتی اعمال می کند و روانه بازار می کنند تفاوت اصلی بین اپل با همه شرکت ها سیستم عامل است نه سخت افزار چون سخت افزار گوشی ها کم وبیش یکسان است اما سیستم عامل نه .
    سیستم عمل ios نسبت به اندروید با سخت افزار هم خوانی بیشتری دارد و همچنین بهینه تر عمل می کند از نظر مصرف باتری و دیگر چیز ها نظر بنده اینه که در خرید یک گوشی اول نباید اعداد و ارقام گول شما بزند مثلا یک cup هشت هسته می تواند ازیک cup چهار هسته ای ضعیف تر باشد و مصرف شارژ بیشتری داشته باشد ودر دوربین گوشی هم این مسئله صدق می کند باید در خرید گوشی به تکنولوژی ساخت cpu،ram نمایشگر و دوربین و باطری دقت شود مثلا نمایشگر های OLED نسبت به ips رنگ هارا طبیعی تر و مصرف شارژ کمتری می تواند داشته باشد رابطه تضاد بین ram های ddr3 با ddr4 و با طری های لیتیوم یونس و پلی مر و cup های 28 نانو متری با 16 نانو متری .یک نکته هرچه ناتو متر پایین تر باشد مصرف شارژ کمتر و قدرت بیشتر .
    امیدوارم صحبت های بنده مفید برای شما واقع شود .

  • Milad Saneie
    Milad Saneie | ۲۶ فروردین ۱۳۹۶

    سلام به نظر من یک موبایل ایده آل باید اول از همه یک دوربین عالی برای ثبت خاطرات مالک رو داشته باشه بعد باید یک اندروید مناسب هم داشته باشه و یک چیز مهم دیگه اینه که حافظه مناسب رو داشته باشه و یک چیز دیگه هم سایز صفحه نمایش هست که به نظر من بهترین سایز5.2اینچی هست و موبایل قابلیت آپدیت روهم داشته باشه تا موبایل همیشه بروز باشه
    وبه نظر من یکی از بهترین بزند هایی که تمام این قابلیت هارو کنار هم جمع کرده:huawei: هستش
    خیلی ممنون.

  • Ali Hatami
    Ali Hatami | ۲۶ فروردین ۱۳۹۶

    آقا این قرعه کشیتون کی انجام میشه؟

    • mahdi bouzari
      mahdi bouzari | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

      http://digiato.com/article/2017/04/17/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D8%AA%D9%88%D8%B5%DB%8C%D9%81-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D8%A2%D9%84/

  • ⓈⓄⓁⒺⓎ
    ⓈⓄⓁⒺⓎ | ۲۵ فروردین ۱۳۹۶

    پس کو قرعه کشی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی