ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل میان رده HTC One X10 به همراه باتری 4000 میلی آمپری معرفی شد

برای سالیان متمادی، موبایل های کمپانی HTC از دو مشکل بزرگ رنج می بردند که باعث آزار طرفداران بود: دوربین اصلی نه چندان با کیفیت که البته اخیراً دچار بهبود فراوان شده و باتری. اگرچه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ | ۲۰:۱۵

برای سالیان متمادی، موبایل های کمپانی HTC از دو مشکل بزرگ رنج می بردند که باعث آزار طرفداران بود: دوربین اصلی نه چندان با کیفیت که البته اخیراً دچار بهبود فراوان شده و باتری. اگرچه HTC One بهترین اسمارت فون ساخته شده از سوی کمپانی تایوانی به شمار می رود، باتری 2600 میلی آمپر ساعتی آن برای همراهی کردن کاربر در یک روز طولانی ناکافی به نظر می رسید. پس از آن نیز، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی HTC 10، به خاطر بهره گیری دستگاه از نمایشگر بزرگ، تفاوت چندانی به وجود نیاورد.

اما به نظر می رسد که موبایل رویایی طرفداران HTC بالاخره توسعه یافته و این کمپانی، اخیراً از میان رده HTC One X10 در روسیه رونمایی به عمل آورده است. بنابر اطلاعات وب سایت HTC روسیه، دستگاه مورد بحث از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که کاربر را برای دو روز بدون نیاز به شارژ همراهی می کند. قابلیت Boost+ دستگاه نیز می تواند منابع را مدیریت کرده و عمر باتری را افزایش دهد.

نمایشگر 5.5 اینچی و Super LCD این میان رده، رزولوشن 1080x1920 را به نمایش می گذارد و با گوریلا گلس محافظت می شود. زیر بدنه دستگاه، چیپست P10 مدیاتک به همراه پردازنده هشت هسته ای، سه گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی (که تنها 24 گیگابایت از آن در دسترس کاربر قرار دارد) به چشم می خورد. ضمناً از کارت های مایکرو SD تا سقف 2 ترابایت نیز پشتیبانی می شود.

دوربین اصلی HTC One X10، به سنسوری 16 مگاپیکسلی مجهز شده و گشودگی دهانه لنز آن معادل f/2.0 است. دوربین جلو نیز با گشودگی دهانه لنز f/2.2، تصاویری عریض و 8 مگاپیکسلی را به ثبت می رساند. گذشته از باتری غول آسا و قابلیت های Energy Saving Mode و Maximum Power Saving Mode، میان رده تازه HTC از شارژ سریع هم پشتیبانی می کند.

موبایل HTC One X10 قرار است در رنگ های مشکی و نقره ای و با قیمت 355 دلار طی ماه جاری میلادی روانه بازار روسیه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • علی
    علی | ۲۶ فروردین ۱۳۹۶

    دیگه ایراد گذاشتن رو طراحی اچ تی سی مسخرست.چهار سال پیش دو تا خط افقی پشت گوشی گذاشت برندی نیست ازش اسکی نرفته باشه!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی