ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ بازگشت ترمیناتور

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Combat Elite: Border Wars

اردیبهشت ماه امسال بهشت علاقه مندان به بازی های اکشن بود؛ Injustice 2 ،Galaxy on Fire 3 ،Kill Shot Virus و حتی نسحه بتای Shadow Fight 3 که همگی برای داشتن ساعت ها سرگرمی به تنهایی کفایت می کردند، با اختلاف کمی از هم عرضه شدند. حالا استودیوی معروف Reliance Big به عنوان حسن ختام عناوین اکشن این ماه، Combat Elite: Border Wars را منتشر کرد تا بازیکن ها یک بازی نسبتا جذاب دیگر به لیست اپلیکیشن هایشان اضافه نمایند.

شاید بزرگترین تفاوت Combat Elite: Border Wars نسبت به بقیه بازی های تیراندازی را بتوانیم مرحله های PVP یا اصطلاحا «بازیکن در برابر بازیکن» بنامیم. جدا از قابلیت انجام بازی به صورت تک نفره و جنگ با دشمنان، اینجا می توانید به رقابت با بقیه مخاطبین پرداخته و آن ها را شکست دهید؛ یک تیر، یک کشته! در صورتی که بازی هایی که ابتدای متن اسم بردیم را انجام دادید، بد نیست نیم نگاهی هم به Combat Elite: Border Wars بیاندازید.

Combat Elite: Border Wars

Combat Elite: Border Wars

سازنده: Reliance Big Entertainment قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 602 / 66.4 مگابایت زبان:

Terminator Genisys: Future War

معمولا عادت داریم اپلیکیشن هایی که از روی فیلم های سینمایی ساخته می شوند را پیش از اکران اثر روی پرده های سینما ببینیم اما استودیوی Plarium تصمیم گرفت خلاف همیشه عمل کند و Terminator Genisys: Future War را دو سال بعد از عرضه فیلم بسیار ضعیف Terminator Genisys به دست بازیکن ها برساند. اما خوب آیا Future War به بدی Terminator Genisys است یا بازی می تواند خاطرات بد فیلم را از بین ببرد؟

با توجه به بازخوردهای اولیه، با عنوان استراتژی نسبتا خوبی رو به رو هستیم. شاید از دیدگاه مکانیزم های گیم پلی، Future War تفاوت چندانی با بقیه بازی های استراتژی اسمارت فون ها نداشته باشد ولی نکته اینجاست که توسعه دهنده به بهترین حالت ممکن عناصر دنیای ترمیناتور را در یک بازی ویدیویی پیاده سازی کرده است؛ منطقه خود را ساخته و سرنوشت جنگ تمام نشدنی انسان ها با ربات ها را مشخص کنید.

Terminator Genisys: Future War

Terminator Genisys: Future War

سازنده: Plarium قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 150 / 56.8 مگابایت زبان:

VOI

بازی های استودیوی gamebra.in، سازنده اپلیکیشن معروف hocus، همگی به داشتن خلاقیت معروف هستند و VOI هم از این قاعده مستثنی نیست؛ عنوانی که سال گذشته برای آی دیوایس ها عرضه شد و حالا دارندگان دستگاه های اندرویدی می توانند این بازی تحسین شده را تجربه کنند. مکانیزم های گیم پلی VOI بدین صورت است که در هر مرحله تصویری به شما نشان داده گشته و حالا با احسام موجود باید آن عکس را بسازید.

شاید ایده VOI در نگاه اول خیلی جدید به نظر نرسد، ولی خوب توسعه دهنده با پرداخت استثنایی به آن و البته استفاده درست از رنگ های سیاه و سفید توانسته یک تجربه فراموش نشدنی به بازیکن ها هدیه بدهد؛ جسم ها همگی مشکی بوده و اگر بخشی از آن ها روی هم قرار بگیرد سفید می شود. بنابراین باید با توجه به همین مسئله، معماهای خلاقانه موجود را حل کنید. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه VOI را با حجم پایینش از دست ندهید.

VOI

VOI

سازنده: gamebra.in قیمت: ورژن اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 20.9 / 29 مگابایت زبان:

Stickman Skate Battle

خوب انگار Djinnworks GmbH به تمامی انتقاداتی که بازیکن ها از نسخه بتای Stickman Skate Battle کردند توجه نموده و خیلی از مشکلات عنوانش را در ورژن نهایی برطرف ساخته است؛ چون این عنوان هم اکنون بیشترین میانگین امتیازی را در گوگل پلی و اپ استور، بین همه بازی های معروف استودیوی Djinnworks GmbH همانند Stickman Base Jumper 2 [معرفی دیجیاتو] یا Stickman Basketball 2017 [معرفی دیجیاتو] دارا است.

همانگونه که با معرفی نسخه بتای Stickman Skate Battle گفتیم، آخرین ساخته Djinnworks GmbH عنوانی با محوریت ورزش اسکیت سواری بوده و اینجا می توانید به رقابت با بقیه بازیکن ها پرداخته یا حرکت های نمایشی مختلفی بزنید. شاید بزرگترین نکته مثبت بازی نسبت به رقیبناش را هم بتوانیم محیط سه بعدی آن بنامیم که به واسطه آن، قابلیتن رفتن به هر نقطه ای از محیط را رفته و یک تجربه آزادانه خواهید داشت.

Stickman Skate Battle

Stickman Skate Battle

سازنده: Djinnworks GmbH قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 416 / 80.83 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد حسین افتخاری
    محمد حسین افتخاری | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

    اگه میشه افلاین و انلاین بودن بازی رو هم بگید.ممنون

مطالب پیشنهادی