ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوکیا ۳۳۱۰ با پشتیبانی از شبکه 3G در راه است

نوکیا ۳۳۱۰ جدید، محصول شرکت HMD Global، از جمله موبایل هایی بود که با رونمایی اش در جریان کنگره جهانی موبایل امسال در بارسلون سر و صدای زیادی به پا کرد. اما همانطور که در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ مهر ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

نوکیا ۳۳۱۰ جدید، محصول شرکت HMD Global، از جمله موبایل هایی بود که با رونمایی اش در جریان کنگره جهانی موبایل امسال در بارسلون سر و صدای زیادی به پا کرد. اما همانطور که در خبرها خواندید این تلفن همراه به خاطر پشتیبانی از فرکانس های محدود موبایلی صرفا در برخی مناطق خاص در دنیا عرضه شد و حالا کمپانی سازنده خبر از عرضه قریب الوقوع نسخه 3G آن داده.

مدل جدید Nokia 3310 3G نام خواهد داشت و قرار است که در قالب رنگ های جدید و همراه با یک رابط کاربری تازه با امکان انتخاب تم در اختیار کاربران قرار داده شود. اما جدای از این موارد شاید بزرگ ترین به روز رسانی برای این موبایل پشتیبانی از نسل سوم شبکه های موبایل باشد که امکان استفاده از آن در بخش های بیشتری از دنیا را میسر خواهد کرد.

Juho Sarvikas مدیر ارشد محصول شرکت HMD Global در این باره گفته است:

بازآفرینی نوکیا ۳۳۱۰ یک پدیده جهانی و فرهنگی بود. در دنیایی که پر شده از اسمارت فون ها، ترکیب نوستالژی با موبایلی زیبا که همچنان به رشد خود ادامه می دهد نظر بسیاری از مردم را به خود جلب نمود. طرفداران ما در سرتاسر دنیا مدت ها بود که خواستار عرضه چنین محصولی بودند که البته از شبکه 3G هم پشتیبانی کند. کاربران درخواست کردند و ما هم اجابت و حالا به این مدل جدید خوش آمد می گوییم.

این تلفن همراه همانطور که گفته شد قرار است در رنگ های تازه ای عرضه شود که علاوه بر قرمز و زرد استاندارد، لاجوردی و زغالی را هم شامل می شود. خود دستگاه نیز کمی بزرگ تر از نسخه استاندارد خواهد بود و تجربه تایپ کردن با آن نیز به خاطر تغییر در جایگذاری کلیدها نسبت به گذشته بهبود قابل توجهی یافته.

مدت زمان مکالمه با این موبایل شش ساعت و نیم عنوان شده و طبق اعلام شرکت سازنده تا ۲۷ روز هم بعد از یکبار شارژ در وضعیت استندبای می ماند. نسخه 3G این موبایل اواخر مهرماه با قیمت ۶۹ یورو به بازار عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۱۲ مهر ۱۳۹۶

    این جمله چقدر مثه شعارهای مسئولین محترمه ما هست:

    بازآفرینی نوکیا ۳۳۱۰ یک پدیده جهانی و فرهنگی بود.

  • Anika Jannat
    Anika Jannat | ۱۱ مهر ۱۳۹۶

    Thank You for this article.

    Nokia 3310 3g price in Bangladesh is not confirm yet. In approximate Nokia 3310 3g price in bangladesh is Tk 8600 (https://www.buymobile.com.bd/blog/2017/10/02/nokia-3310-3g-price-bangladesh/#.WdHgNVuCxdg ).Another Brand HTC’s (http://www.htc.com/in/ ) new phones are also good design and features are good. Micromax Bolt Mega Q397 is the latest phone of micromax. This phone comes with awesome look and outstanding performance. Micromax Bolt Mega Q397 (http://www.mobileblog24.com/compare-mobiles-prices/ ) comes with 5 inch display. On the other hand Asus (https://www.asus.com/bd/ ), Huawei (http://www.huawei.com/en/ ), Lenovo, ZTE, Alcatel All brands come with great feature and nice looking smartphone.

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۱۰ مهر ۱۳۹۶

    نوکیا که کیبورد عربی داشت

  • 123456
    123456 | ۱۰ مهر ۱۳۹۶

    خخخخخ

  • puyān
    puyān | ۱۰ مهر ۱۳۹۶

    نوستالژی ... ?

مطالب پیشنهادی