ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Infinity Loop: Energy؛ به رنگ بی نهایت

Infinity Loop: Energy سری Infinity Loop را در مسیر درستی قرار می دهد. همانگونه که با معرفی Infinity Loop: HEX گفتیم، ساخت ادامه Infinity Loop از آن دسته اتفاقاتی بود که اصلا انتظارش را نداشتیم. در ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

Infinity Loop: Energy سری Infinity Loop را در مسیر درستی قرار می دهد. همانگونه که با معرفی Infinity Loop: HEX گفتیم، ساخت ادامه Infinity Loop از آن دسته اتفاقاتی بود که اصلا انتظارش را نداشتیم. در واقع ساخته معروف Infinity Games خودش با شعار «بی نهایت مرحله» عرضه شد و HEX نیز با تمام جذابیت هایش چیزی بیشتر از یک آپدیت برای عنوان اصلی به حساب نمی آمد.

Infinity Loop: Energy هم شاید همان راه HEX را ادامه داده باشد ولی با تغییرات گسترده تر نسبت به گذشته، موفق شده تجربه ای حتی سرگرم کننده تر از قسمت اصلی به ارمغان بیاورد. اما این تغییرات مثبت چه هستند؟ انرژی. در نسخه های قبلی باید با چرخاندن حلقه های هر مرحله [با کلیک روی آن ها] به شکل هایی منطقی می رسیدید.

حالا هم همانند گذشته با حلقه ها سر و کار دارید، با این تفاوت که اکنون مهمترین وظیفه تان رساندن انرژی به لامپ ها هست؛ با حرکت حلقه ها، مسیری از منبع به تمام لامپ ها بسازید تا آن ها روشن شوند. مشابه قسمت های قبلی هم با پیشروی بازی سخت تر شده و به خاطر وجود الگوهای پیچیده تر، کار آسانی در ساخت مسیر بین منبع انرژی و لامپ پیش رو ندارید.

Infinity Loop: ENERGY چند روز پیش عرضه شد و فعلا با کسب میانگین امتیازی 4.9 از 1200 کاربر گوگل پلی، بیشترین امتیاز را بین عناوین سری دارد. بد نیست بدانید بازی دارای بی نهایت مرحله است.

البته Infinity Loop: Energy به واسطه افزایش درجه سختی منطقی خود، حتی در دشوارترین مرحله ها نیز لذت بخش است. المانی که کمتر بین بازی های معمایی می بینیم و Infinity Games با پرداخت درست به این ویژگی بار دیگر توانسته یکی از سرگرم کننده ترین عناوین پازل اسمارت فون ها را عرضه کند.

برای چرخش حلقه ها، سازنده از عنوان ابتدایی [حداقل در مرحله های ابتدایی] الهام گرفته است. در Infinity Loop با هر کلیک روی آیتم ها آن ها 90 درجه می چرخند. این رقم در HEX به 60 درجه رسید و به خاطر آزادی عمل بیشتر بازیکن ها، شاهد معماهای پخته تری نسبت به عنوان اصلی بودیم.

در مرحله های اولیه Energy، توسعه دهنده از همان ایده 90 درجه استفاده کرده است و نمی دانیم در مرحله های بعدی هم همچنان همین ویژگی حضور دارد یا نه ولی امیدواریم سازنده این بخش HEX و قسمت نخست Infinity Loop را ترکیب کرده باشد تا در نهایت بازی بعد از چند ساعت جذابیتش را از دست ندهد.

همانند بقیه بازی های استودیوی سازنده بازی، Infinity Loop: Energy هم کم حجم بوده و تنها 18 مگابایت دارد. همچنین برعکس دو قسمت اول که می توانستید تمام آیتم ها را بچرخانید، در اینجا منابع انرژی ثابت هستند.

جدا از اینکه برخلاف بعضی از ساخته های پیشین این استودیو، بازی تنها دارای یک حالت گیم پلی است. از گیم پلی که بگذریم به گرافیک و صداگذاری می رسیم. جایی که Energy نسبت به بقیه بازی های توسعه یافته توسط Infinity Games، درخشش بیشتری دارد. با عرضه Square it بود که آن ها تصمیم گرفتند تا با پرداختی متفاوت به این دو قسمت، عناوین شان را آرامش بخش تر کنند.

به عبارت دیگر وجود رنگ بندی زیبای محیط، تنوع ظاهری مرحله ها و موسیقی آرامش بخش باعث می شد یک تجربه اتمسفریک به خود هدیه بدهید. با Energy این نکته بیشتر از همیشه دیده می شود. از طرفی اضافه کردن ذرات سفید رنگ به محیط شاید ویژگی بزرگی به نظر نرسد اما در افزایش جذابیت بخش دیداری بازی تاثیرات خودش را می گذارد.

بعد از Square it هیچکدام از بازی های Infinity Games نتوانستند حسی که با این عنوان و Infinity Loop داشتیم را تکرار کنند. ولی Infinity Loop: Energy توانست همان تجربه لذت بخشی و جذابی که با ساخته های اولیه این استودیو داشتیم را دوباره به وجود بیاورد. بنابراین به واسطه المان های مثبت Energy و حجم کم بازی، دلیلی برای دانلود نکردن آن باقی نمی ماند.

دانلود از گوگل پلی - دانلود از اپ استور - دانلود از ربات تلگرام apkdl_bot@

در بخش اپلیکیشن های دیجیاتو بخوانید:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Shahriar
    Shahriar | ۲۸ آبان ۱۳۹۶

    خوراک وقتاییه که تو مترویی

  • آریا
    آریا | ۲۸ آبان ۱۳۹۶

    واقعا عالیه . یه اعجوبه س .

    خر کی بازس نکنه ضرر کرده . بی نظیره

  • emad.atf
    emad.atf | ۲۸ آبان ۱۳۹۶

    خیلی خوبه

مطالب پیشنهادی