ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کریگ فدریگی: Face ID و Touch ID برای شناسایی چند کاربر طراحی نشده اند

«کریگ فدریگی» معاون ارشد بخش مهندسی نرم افزار اپل اخیراً در ایمیلی که خطاب به یکی از کاربران ارسال کرده، اعلام نموده در حال حاضر تمرکز این شرکت بر هویت سنجی تک کاربره توسط Face ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۱ آذر ۱۳۹۶ | ۱۶:۲۸

«کریگ فدریگی» معاون ارشد بخش مهندسی نرم افزار اپل اخیراً در ایمیلی که خطاب به یکی از کاربران ارسال کرده، اعلام نموده در حال حاضر تمرکز این شرکت بر هویت سنجی تک کاربره توسط Face ID است و قرار نیست در آینده نزدیک پشتیبانی از چند کاربر به سیستم تشخیص چهره آیفون 10 اضافه شود.

از سوی دیگر در مورد حسگر اثر انگشت Touch ID قضیه فرق می کند؛ از آنجایی که می توان تا 5 اثر انگشت را برای آیفون های دارای این حسگر تعریف کرد، لذا می توان در عمل 5 کاربر مختلف را در قالب یک کاربر برایش تعریف کرد.

البته فدریگی همچنان اعتقاد دارد که Touch ID نیز در واقع برای تعریف کردن چندین انگشت یک کاربر است و نه انگشتان چند کاربر. او همچنین گفته که FaceID در آینده می تواند از چنین چهره نیز پشتیبانی کند، ولی در نهایت مشخص نکرده که این قابلیت چه زمانی قرار است به آیفون 10 بیاید.

پیشتر برخی درستی این ایمیل را زیر سوال برده بودند ولی بر اساس بررسی هایی که سایت «MacRumors» انجام داده دریافته این ایمیل دقیقاً از طرف سرورهای اپل ارسال شده و صحت آن مورد تأیید است.

با وجود اینکه اپل ادعا می کند Face ID بسیار امن است و میزان خطای بسیار نا چیز یک مورد در هر یک میلیون دارد، ولی پیش تر در دیجیاتو خوانده بودید که بارها از دوقلو های همسان و حتی ماسک چهره شکست خورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی