ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ و ال جی در 2018 CES از موبایل های میان رده خود رونمایی خواهند کرد

بر اساس گزارش ها قرار است سامسونگ و ال جی در نمایشگاه CES سال 2018 تلفن های هوشمند میان رده جدیدی را معرفی کنند. انتظار می رود سامسونگ از موبایل های گلکسی A8 و نیز ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

بر اساس گزارش ها قرار است سامسونگ و ال جی در نمایشگاه CES سال 2018 تلفن های هوشمند میان رده جدیدی را معرفی کنند.

انتظار می رود سامسونگ از موبایل های گلکسی A8 و نیز A8 پلاس رونمایی کند. ال جی نیز از نسخه 2018 موبایل K10 رونمایی خواهد کرد. البته هنوز هیچ یک از این اطلاعات از سوی دو کمپانی یاد شده تأیید نشده اند، ولی احتمال معرفی آنها در این نمایشگاه بسیار بالاست.

بر اساس اطلاعاتی که پیشتر منتشر شده، نسخه های سال 2018 موبایل های گلکسی A8 و A8 پلاس احتمالاً از برخی از قابلیت های پرچمداران سری گلکسی اس بهره خواهد برد. از جمله این مشخصات می توان به نمایشگر تمام صفحه AMOLED با نسبت نمایشگر 18 به 9 و پشتیبانی از بیکسبی اشاره کرد. البته این دو میان رده احتمالاً فاقد کلید فیزیکی برای فعال سازی دستیار هوشمند بیکسبی خواهند بود.

پیشترتصاویر زنده ای از گلکسی A8 منتشر شده بود.

از سوی دیگر ال جی K10، از طراحی ساده تری بهره خواهد برد. این تلفن هوشمند احتمالاً با نمایشگر 5.3 اینچی با نسبت نمایشگر 16 به 9 و با رزولوشن FHD معرفی خواهد شد. همچنین 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته خواهد شد. احتمالاً K10 از سیستم پرداخت موبایلی  ال جی پِی و نیز رادیوی FM پشتیبانی خواهد کرد.

نمایشگاه CES سال 2018 از 19 تا 22 دی ماه سال جاری در لاس وگاس برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی