ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل میان رده Honor 9 Lite با نمایشگر 18:9 و اندروید اوریو معرفی شد

برند آنر که یکی از زیرمجموعه های کمپانی چینی هوآوی به حساب می آید اخیراً به صورت رسمی از موبایل Honor 9 Lite رونمایی کرده است که طی هفته های اخیر، اخبار گوناگونی درباره اش ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

برند آنر که یکی از زیرمجموعه های کمپانی چینی هوآوی به حساب می آید اخیراً به صورت رسمی از موبایل Honor 9 Lite رونمایی کرده است که طی هفته های اخیر، اخبار گوناگونی درباره اش به گوش رسیده بود. Honor 9 Lite یکی از معدود موبایل های اندرویدی موجود در بازار است که از نمایشگری 5.65 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 بهره می برد و رزولوشن HD+ را به نمایش در می آورد.

افزون بر این، موبایل تازه آنر همراه با دوربین دوگانه به دست مشتریان می رسد و می توان دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی را روی بدنه پشتی آن یافت. همین دوربین دوگانه با مشخصاتی یکسان، روی پنل جلویی دستگاه هم تعبیه شده تا کاربران قادر به ثبت تصاویر سلفی بسیار با کیفیتی باشند.

Honor 9 Lite

زیر شنل Honor 9 Lite، مشخصات قابل قبولی مانند پردازنده هشت هسته ای کایرین 659، سه گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی به چشم می خورد و این مشخصات در مدل بهبودیافته تر می تواند به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برسد. اسکنر اثر انگشت دستگاه ترند چند وقت اخیر، روی بخش پشتی دستگاه تعبیه شده و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی هم کاربر را در یک روز پرمشغله همراهی می کند.

Honor 9 Lite به صورت پیش فرض از اندروید 8.0 اوریو بهره مند شده و از روز 26 دسامبر با قیمت 180 و 275 دلار در خاک کشور چین عرضه می شود؛ با این حال، هوآوی و آنر برای عرضه تازه ترین میان رده خود در اروپا و سایر مناطق طی سال 2018 نیز برنامه ریزی کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • مجتبی سامری
    مجتبی سامری | ۱ دی ۱۳۹۶

    180 دلار خیلی خوبه
    اما تو نظرات میت ده بخونید میگن هواوی دیگه ارزون درست نمیکنه که کاملا اشتباهه

  • مجتبی سامری
    مجتبی سامری | ۱ دی ۱۳۹۶

    هواوی کی میخواد krin 660 رو درست کنه
    این نسخه در حد اسنپ دراگون 652 است
    اما به نظرم باید اونو ارتقا بده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی